Evde kaldım bunalımdayım!!!

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve EsTaMania tarafından 24 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  1. EsTaMania

    EsTaMania BüyüLü BaHçeee Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bugun eski iş yerime gittim bütün arkadaslarım nişanlanmış..25 yasındayım 2 yıllık beraberliğim war hala bekliyorum..iş bulamadı beyendı..evde kaldım ben ya..önceki sewgilimle de tam nişan arifesinde ayrıldık..bi türlü nişanlanamıyorum..acaba kısmetımı mı bagladılar..ne yappcam ben yaa...bi dua falan yok mudur??cok moralim bozulduu bugun..benden kucuk kızlar eee sende bişi yok mu ben nişanlandım dioolar bana yaa..zaten zaaafım war:KK43:(offf offff...senağlamasenağlamasenağlama
     
  2. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  3. Stella

    Stella İyiki yapmışım :) Pro Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.894
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Canım 25 yaş ah vah edilecek bir yaş değil. Hiç böyle şeyleri kafana takma,
    Allahtan her zaman hayırlısını dile.
     
  4. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  5. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.476
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    canım ya yasın daha 25 ..yanı ne evde kalması...
    ayrıca bı işler..kader nasıp işlerı...
    allah nıkahının saatını ne zamana yazdıysa evlıklıkte o zaman olur...
    30 yada 36 olup hatta 40 olupta hıc evlenmemış ınsanlar var...
    ne yanı onlar hayatamı küssümler...
    olurmu...rabbım herkese farklı farklı yazılar yazmış..
    bence fazla takmışın ayrıca sevgılınde varmış...
    bence bıraz takıntılısın....evet dua et ama evlenıyım dıye degıl hayırlı glecek ve eş ver allahım dıye...
     
  6. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  7. EsTaMania

    EsTaMania BüyüLü BaHçeee Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öyle diyorum zaten de bazen de cok üzülüyorum..o nişan kelimesii bile moralimi bozmaya yetio..etfarımdaki herkes de sorunca iiiice uzuluyorum..
     
  8. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  9. GamzeLim

    GamzeLim U/mutlu yarınlar.. Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.390
    Beğenileri:
    101
    Ödül Puanları:
    63
    Bunu kompleks haline getirecek yaşta değilsin.. 30 yaşa kadar normal, üstelik bi birlikteliğin de var
    Biz şuna evliliği isteme diyelim, sanırım kendini tamamen hazır hissediyorsun
    Sonuç çıkmayınca kendini yıpratıyosun.. Herşey oluna varır aceleye gerek yok arkadaşım
    Gençliğini yaşamadan evlenip barklanmaktansa olgunluğunu benimseyerek bi yuva kurarsın
    Bardağın dolu tarafından bakmayı dene
     
  10. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  11. Eylul

    Eylul Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    İyide etrafındaki soranların sorusu hiç bitmez ki 24 yaşında nişanlandım eee düğün ne zaman dediler 26 yaşında evlendim eeee bebek ne zaman demeye başladılar 25 yaş gerçekten çok geç bir yaş değil benim kızkardeşlerimde biri senle yaşıt hala bekar takma bence hayırlısını iste
     
  12. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  13. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.476
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    etrafında her söylenenı takacak olursan güzelım dünyan ...cekılmez olur...
    dengesız olan ve ne konuştugunu bılmeyen ..herkes konusmak adına bır seyler der...
    boşver salla gıtsın...:teytey:
    ne can sıkmaya nede uzulmeye..deger
    evlenmessın neden evlenmedın derler evlenırsın cocugun neden yok derler...
    bosanırsın aaaaaaa bosanmış derler..:mymeka:.
    allah ahyırlısını versın canım...
    etrafın agzı malesef torba degıl büzesin...agzı olan konusuyorlar...:eek:klava:
     
  14. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  15. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    hey allahım yarabbım ya..............
    evlilikte ölüm ve doğum gibidir...
    zamanın ne zaman gelirse o zaman evlenirsin...
    evlilik yaşı 18 de olur 40 ta olur....
    niye kendini bunalttın anlamadım ki....
    herşeyın hayırlısı....
     
  16. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  17. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    haklısın duygucum.....
    millet bu herşeyı konuşur...
    konuşurda konuşur......
    ohhhhhh ben 26 yaşındayım bekarım
    valla hiç sorun etmıyorum
     
  18. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsTaMania
  19. Banan

    Banan Eşine Sırılsıklam Aşık..! Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sen 25 yaşındasın ve evde kaldım mı diyorsun? güldürme beni yaa.. bırak elalem ne derse desin.. hayat senin hayatın...allahtan hayırlısını dile her zaman.. 20 yaşında evlenip de hayırsıza düşen de var.. öyle olacağına, ömür boyu bekar yaşa, daha mantıklı olur...
     
Benzer Konular: Evde kaldım
Forum Başlık Tarih
Bir derdim var : ( Evde mi kaldım :( 25 Ağustos 2014
Bir derdim var : ( yok yok ben evde kaldim 2 Ağustos 2014
Bir derdim var : ( Sanırım evde kaldım.. 1 Mayıs 2014
Bir derdim var : ( evde kaldim 12 Ekim 2013
Bir derdim var : ( Evde Kaldım :(( 28 Eylül 2012