Evdeki Balık Kokusu!!!

Konusu 'Faydalı Bilgiler' forumundadır ve bergolya tarafından 15 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  1. bergolya

    bergolya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar dün evde balık kızarttım gönül rahatlığıyla çünkü biliyordum ki kızartma sonrası ocakta limon yakınca balık kokusunu çeker :KK43: daha önce denediğimde işe yaramıştı ama bu sefer banamısın demedi :KK43: siz ne yapıyorsunuz balık kokusunu yok etmek için??? önerilerinizi bekliyorum.:uhm:
     
  2. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  3. Hallelujah

    Hallelujah Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    limonu ben de denedim,pek etkili olmadı.bir kapta sirkeli su kaynatıyorum ya da ocakta karanfıl,defne yaprağı yakıyorum,yine de biraz koku kalıyor.sırf bu koku yüzünden artık balığı fırında pişiriyorum.
     
  4. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  5. aysen_balikesir

    aysen_balikesir nazlı miray yaşam hediyem Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla arkadaşım ben balığı eve bile sokmadığım için kokusu nasıl çıkar hiç bi bilgim yok
    alerjim var kokusuna kökten çözüm olarak eve sokmuyorum
     
  6. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  7. bergolya

    bergolya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haklısınız galiba arkadaşlar evde son balık yapışım oldu :KK43::KK43: evi dünden beri havalandırıyorum tütsü yaktım her odaya o biraz işe yaradı sanırım.kötükedihüso
     
  8. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  9. pasa07

    pasa07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2006
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim bir formülüm var.Balıkçı bir arkadaşımız anlattı.Küçük tencereye biraz yumuşatıcı ve su koyun kısık ateşde kaynasın devamlı.Göreceksiniz balık kokusu falan kalmadığı gibi mis gibi yumuşatıcı kokusu oluyor.
     
  10. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  11. melisss

    melisss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2008
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    43
    aynen benim başımdada bu dert dün bende balık pişirmiştim ev çok fena kokuyordu bugün perdeleri yıkadım yumuşatıcı kokusu herşeyi bastırdı ohhh ne güzel ama her balıktan sonrada perde yıkayamamki demi ama..:roflol::roflol::roflol:
     
  12. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  13. mihmandar

    mihmandar Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    balkonda pişirin küçük tüpünüz varsa
     
  14. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  15. serpilce

    serpilce Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel bir formül biz her hafta sonu balık yeriz ailecenek severiz balığı tabi kokusu çok kötü oluyo bunu mutlaka denicem teşekkülera.s.
     
  16. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  17. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    biz eskiden mutfak kapısını kapatırdık, sızan koku koridoru mahvederdi. bir kere kapatmadık mutfak kapısını, koku çok az kaldı, ertesi güne geçti. meğer aspiratör çekiyormuş kapı açık olunca kaçmaya çalışan kokuları da. artık çok dikkat ediyoruz, kapı hep açık. eskiden 2-3 günde geçmezdi koku.
     
  18. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : bergolya
  19. bergolya

    bergolya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla çok teşekkür ederim arkadaşlar bu son yazdıklarınızı hemen uygulamaya geçiyorum tutarsa her temizlikten sonra yaparım :))
     
Benzer Konular: Evdeki Balık
Forum Başlık Tarih
Faydalı Bilgiler Evdeki Kokulara Bir Çözüm Var 23 Ağustos 2014
Faydalı Bilgiler Evdeki kirliliğin kaynakları 23 Ağustos 2014
Faydalı Bilgiler Evdeki Böceklerden Kurtulma Yolları 4 Haziran 2013
Faydalı Bilgiler Duvardaki rutubet lekesi nasıl çıkar ? - Evdeki küf nasıl temizlenir? - Duvardaki küf 18 Mayıs 2013
Faydalı Bilgiler Evdeki ve mutfaktaki karincalara acil cozum 1 Kasım 2012