Evdeki gelir-gider dengesinde eşinizle anlaşıyormusunuz?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve arzuca9432 tarafından 22 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  1. arzuca9432

    arzuca9432 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.098
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Evde gelir-gider dengesinde eşinizle aynı noktada birleşiyormusunuz?
    Onun evet dediğine siz hayır dediğiniz oluyormu?Dengeyi nasıl
    kuruyorsunuz ekonomik olarak?.........................................
     
  2. 22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  3. CitlembiK

    CitlembiK Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet... Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.152
    Beğenildi:
    1.167
    Ödül Puanları:
    188
    evet anlaşıyoruz. Eimin bana maddi konularda güveni tam tabi benimde ona
    ve evde para konularına ben bakıyorum tabi bu eşimin elinden parayı alıp harçlık veriyorum anlamında değil.
    ZAten eşimde savurgan birisi değildir nerde ne şekilde harcama yapamcağını bilir.
    Biz paramızı bir yerde toplarız ödemeleri ben takip ederim herşeyi hallettikten sonra eşime şunları şunları ödedim
    bu kadar paramız kaldı derim ve o para ortak bir yerde durur ihtiyacı olan oradan alır.
    kimse kimseyede hesap sormaz burdan para almışsın nereye harcadın diye.
    Çok şükür maddi konuşarda hiç problem yaşamadık, Allah böyle de devam emesini nasip etsin.
    Ya takıldığım bir konu var neden her mesajın sonuna bir sürü nokta koyuyorsun inanılmaz göz tırmalayıcı ve rahatsız edici.
     
  4. 22 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  5. siribron48

    siribron48 ACIBADEM SEKERİM:) Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.082
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bızde anlasanlardanız...
    odemelerı eşim takıp eder.ben ona gore bıraz daha tutumluyum galıba:nazar:
    o odemelerı yapar ben takıp ederım...bişey alsam nıe aldın demez bende ona demem..zaten alışwerışlerı genelde bırlıkte yaparız.ne alıncaksa beraber cıkar hallederız.maaşın bırını yer bırını bırıktırırız sıkısmadıkca.
    sukur kı maddı konuda pek bı anlasmazlık yasamadık ole...inşallahta hep boyle dewam eder.
     
  6. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  7. Lotus

    Lotus kimse olmadı senin gibi.. Pro Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.835
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148

    ısteyen istediği şekilde harcar, kimse kimseye karışmaz...
    Benim bilmem kaçıncı ayakkabıyı almak için sıraladığım mazeretlere eşim kahkahalarla güler.... ıki şey arasında kararsız kalsam ikisini de alsan ya der...
    Bende ona gülerim 101 gömleğini alıp geldiğinde ama indirimden buldum deyişine...
     
    Son düzenleme: 27 Haziran 2009
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  9. KxixymA

    KxixymA (¯`·Kocesinin Meleee•´¯) Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.185
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Tüm ödemeleri ben takip ederim, ama neyi nasıl yetiştireceğimize, neyi nasıl kullanacağımıza beraber karar veririz. Harcama mevzusunda hemen hemen birbirimize sormadan harcama yapmayız - ki bunun amacı haberdar olup ona göre dengeyi sağlamak-
     
  10. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  11. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    biz de anlaşabilenlerdeniz :)ödemeleri genelde ben takip ederim :) eşimle beraber karar veririz harcamalarimiza da.o yüzden hiç sorun çıkmıyor bu konuda da.
     
  12. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  13. estel

    estel Guest

    hiç sorun olmaz..

    zaten hep ortak oluyo düşüncelerimiz..

    şimdiye kadar hiç sorun olmadı bundan sonrada olmaz..

    çünkü o bana ben ona kendimize olduğumuzdan daha cömertiz ...
     
  14. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  15. esoess

    esoess kocasına ve kızına aşık.. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    hiç sorun olmaz
    alışverişleri beraber yaparız zaten
    oda bişey alıcaksa genelde arabaya alır bana soler bende mutfak eşyası alrım ona solerim kalan paramızda bankada durur
     
  16. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  17. tgbtgb

    tgbtgb Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bizim ödemelere eşim ve kayınpederim bakıo benim bi söz hakkım yok
     
  18. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : arzuca9432
  19. Dinamiss

    Dinamiss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Hiç böyle bir sorunumuz olmadı bizim..
    Zaten ödemeleri eşim yapar, ama sonra elimizde ne kaldıysa beraber harcarız.
    Benim maaşım elbette ben de kalır, ama ikimizin maaşı da ikimize aittir..
    Zaten o alışverişten falan çok sıkıldığı için onun ihtiyaçlarını da genel de ben alırım.Ama birbirimizden asla saklımız yoktur, ne nereye verildi zaten bellidir.
    Ben sürekli bişeyler aldığımda da sadece güler, yakında eve sığmayacağız der:))
    Zaten bir erkeğin en önemli özellikleri arasındadır cömert olması bence.
    Cimrilik hiç tahammül edemeyeceğim bir şeydir, bir kere geliyoruz bu dünyaya yarın yaşayacağımız belli değil, bence çok sıkmamak gerek:)