Evinize Gelen Sizden Yaşça Büyük Misafirin Elini Öpmek

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve MeDuSa tarafından 4 Mart 2010 başlatılmıştır.

    4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  1. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Kızlar bu aralar babam saolsun böyle bir konuya takılmış bulunmaktayım...

    Babam evimize gelen bizden büyük misafilerin elinizi öpmemizi ister doğal olarak bende genelde öpmeye çalışırım.Fakat bazıları elini tam vermiyo geri çekiyo öptürmüyo bende ayağına kapanacak değilim ya geri çekiliyorum.
    Özellikle babamın amcasının oğlu var babam yaşında adam geçen gün geldiklerinde elini öpmek için eğildim bu geri çekti ısrar edemedim.Bunlar gitti babam vay elini öpmemişim saygısızlık yapmışım büyüklerin eli öpülürmüş diye başladı söylenmeye.

    Baba adam elini çekiyo ayaklarına mı kapanayım diyorum anlamıyor.
    Birde bayramda gelen giden öyle çok oluyoki misafilerden gelene hoşgeldin de bişeyler ikram et gidene güle güle de kapıdan biri giderken diğeri gelir.İki ablam evlenince evin tek kızı ben kaldım babam zaten onlar misafir diye iş yaptırtmıyo.Ablam bardağı mutfağa götürcek olsa sen otur Medusa götürür diyor. Ablam bende bu evin kızıyım diyor ama babam anlamıyor.Neyse bigün öyle yoruldum ki üst komşular geldi karısının elini öpmek için eğildim kadın geri çekti.Bende düşünemedim adamla tokalaştım...

    İşte bunu yaptım ya (ki farkında bile değilim yorgunluktan benneyaptımki) onlar gidince de babam beni dünyanın en saygısız insanı ilan etti. :kızgın:
    Adam çocuklarını çok iyi saygılı yetiştiriyormuş bizim hakkımızda kötü düşünürmüş :bbo:
    Acaba gerçekten bu çok büyük bir saygısızlık mı? CADIARZU

    Yaa artık bu bana dert oldu elini öptürmeyen biri olursa babamın önünde ayağına mı kapansam zorla elini çeksem "Valla olmaz bey amca Allah aşkına elini ver de bi öpeyim." mi desem bilmiyorum.Bu durum hep olduğunda babam laf sokuyo sinirlerim geriliyo. alsanaalsanasmile

    Ablamlara da evlenmeden önce aynı muameleyi yaparmış.Evlenince hiçbişeylerine karışmıyor.

    Evlen gitsin demeyin kolay deil :nazar: kaydirigubbakcemile3
     
  2. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  3. ABERK

    ABERK Canım zuzum Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    905
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    Canım yaa babalar böyledir genelde.Evet el öpmek saygıdır ama herkesin elini öpmek zoruda değilsin.Aslında elini öptürmeyen de sana saygı gösteriyor "estağfirullah eğilme lütfen" demek istiyor bence.Bende bu durumla sık karşılaşırım.Baktım 1-2 öptürmüyor bazen tokalaşmak zorunda kalıyorum.Olmazsa babana bak eğildim öptürmedi de,yada lütfen babam öpmediğimi düşünüyor deki babanda anlasın.Vah geride kalan evin masum kızlarına.Sıkma canını babanda bir zaman sonra alışır elbet sabret,şimdi sen tek kaldınya kime yüklensin babacığın.Sana sağlıklı günler dilerim
     
  4. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  5. Bir_kadin

    Bir_kadin kardelen Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.101
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    valla ben oldum olasi dedem yasindaki yada babamdan buyuk adamlarin elini opmusumdur ailemdeyken yada ninelerin
    babam yasindakileri hafif eyilip tokalasirim kadinlarida operim yanaklarindan
    daha genckleri benden buyuk olanlari kendimi bukmeden tokalasirim

    yani sizde elini cekene yalvaracak haliniz yok ya
    sadece gereken saygi ve sevgiyi hissetirebilmelisiniz bu da el ayak opmekle olmuyor
    elini opturmediyse misafirleriniz oturduklari zaman tek tek hatirlarini sorun
    daha fazla ne yapilir bilmiyorum ki
     
  6. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  7. _masal_

    _masal_ ... Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.962
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ben de öyle herkesin elini öpmem... saygımı göstermek için illa öpmem gerekmez ki... hele bayramlarda öpmemeye özellikle dikkat ederim.... anneannemlerde olurum bayramlarda,zaten kapıya gelene gidene anca yeitişilir... ben de hoşgeldiniz der çekilirim geri.... tek tek herkesi öpsemm,oooohhh.... bide malum herkes birbirini öpüyo bayramda sağlık açısından da daha çok dikkat ederim...
     
  8. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  9. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Teyzemler de benden yasca baya büyük ama ben cogunun elini öpmem illa ellerini istesem verirler tabiki ama yanaklarından öpmeyi daha sıcak ve samimi buluyorum..Annemin amcası gelir 60 küsür yaslarında elini öpmek icin isterdim tokalasırdı hep..

    Alıstım bende artık hic egilmiyorum elini öpmeye direkt tokalasıyorum :hulya:
     
  10. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  11. nimesaybycn

    nimesaybycn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenildi:
    743
    Ödül Puanları:
    153
    baban da bi enterasanmıs canım valla neden bu kadar büyütüyor ki bu meseleyi sonucta adam elini çekio demek ki istemiyor.keşke saygı sadece el öpmekle olsaydı o zaman çok daha kolay olurdu
     
  12. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  13. gayfeci

    gayfeci Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sıkıcı bi durum.gelen yaşlılar elini vermeyince baba bakar mısın bu amca elini bana öptürmüyor napcam şimdi?diye sorsan ne der acaba??CADIARZU
     
  14. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  15. UyuyanGuzel

    UyuyanGuzel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.123
    Beğenildi:
    675
    Ödül Puanları:
    113
    baban cok abartiyor canim haklisin ama yapacak bir sey yok...babalar boyle :ecrin_bebek: o soylensin soylensin sussun bosver. gerci bosver demek kolay ama baba bu ne yapacaz ki? mecbur cekcez canim. ben el opmekten nefret ederim bu arada :1closedeyes:
     
  16. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  17. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.656
    Beğenildi:
    32.639
    Ödül Puanları:
    463
    allah aşkına, ölümü gör amca öpeyim dekaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

    bayramlar sana pek bayram değil denesene canım, demekki bir an önce evlenmen gerekkaydirigubbakcemile3
     
  18. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : MeDuSa
  19. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    baban çok abartmış
    tamam saygıdan dolayı yaşlıların elini öperiz ama herkesin elini öpmek de neyin nesi
    üstelik dinimizde böyle bir şey yok