evlat edinen annelerrr ....toplanınn haydiii:)))

Konusu 'Kadın Faktörü / Kadın İnfertilitesi' forumundadır ve merhametli tarafından 12 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    12 Mart 2010
    Konu Sahibi : merhametli
  1. merhametli

    merhametli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    [slm forumda böyle bir konu açmak istedim ben biyolojik anne değilim ve ben gibi kaç arkadaşım var duyguları nelerdir??yada bu işe kalkışmaya çekinenler buyrun paylaşalım kendimlede evladımlada gurur duyuyorum..şükürler olsun rabbime ..hadi bekletmeyin beniii...merak ediyorumm size anlatacak çok şeyim varr:))kaydirigubbakcemile5
    :KK46::KK46::KK46::KK46::KK46::KK46::emir_bebek
     
  2. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : merhametli
  3. clarita

    clarita Nehir ve kuzeyin annesi Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.323
    Beğenildi:
    1.074
    Ödül Puanları:
    123
    canım ben değil ama kayınvaldemlerin komşusunda var 10 sene çocukları olmamış çiftin sonra evletlık almışlar 2 yıl sonra baba ölmüş ama annesi o kadar güzel bakıyo evlatlık olduğunu öğrenince şok geçirdim insan öz olmadığı halde bu kadar benzermi hele bide o kadar temiz güzel hayırlı bir evlat yetiştirmişki kadın tek başına hem anne hem baba oluyo şimdi ilkokul 3 gidiyo rabbim onların huzurunu bozmasın
     
  4. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : merhametli
  5. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188

    sizi tebrik ediyorum cok mutlu oluyorum sizin gibi insanlari görüp duydukca
    sizin gibi insanlar dünyaya nadir geliyo ben öyle inaniyorum
     
  6. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : merhametli
  7. oozggee

    oozggee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sizi tebrik ederim gerçekten çok hayırlı çok güzel birsey yapmışsnız bana göre.
    bende herzaman kendi öz ewladım olsa bile bir ewlatlık almayı hayal etmişimdir.
    biraz anlatsana nasıl bir duygu oldunu?
    sizin çocuğunuz olmadımı? kaç zaman denediniz?
    kaç yaşında aldınız ewladınızı?
    biyolojik anne baba olmadığınızı 1 gün söylicekmisiniz?
    anlat işte yaaa.. çok huzur werici bir hikayen olduna eminim.
     
  8. 19 Ekim 2011
    Konu Sahibi : merhametli
  9. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.