Evlendim hala surat asıyorlar.

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve triptofan tarafından 23 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  1. triptofan

    triptofan pipisine gurbaann:) Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.902
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    ..........................konu benim içimde kapanmıştır arkadşlarımın tavsiyesine uyup takmıyorum. konu eski olduğu için yeni yorum yapılmasın kapatılabilir.
     
    Son düzenleme: 10 Mart 2011
  2. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  3. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    1.669
    Ödül Puanları:
    163
    Ya boşverin onu bunu, yok öylemiymiş yok böylemiymiş diye kendinizi neden üzüyorsunuz ki. Elif ister konuşsun ister konuşmasın, bu size bir şey kaybettirmez. Şimdi olayları irdeleyip öküz altında buzağı ararsanız işler iyice sarpa sarabilir.
    Şimdi burada bir sürü fikir ortaya konacak, sizin içinize iyice kurt düşecek, boşuna kuruntu yapıp kendinizi daha fazla üzeceksiniz.
    Evlenmişsiniz, seviyor ve seviliyorsunuz eeeee gerisi boş yani değil mi? Kim ne düşünürse düşünsün, ne yaparsa yapsın, siz kulak bile asmayın boşverin gitsin.
    Evliliğinizin tadını çıkarın.
     
  4. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  5. triptofan

    triptofan pipisine gurbaann:) Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.902
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    doğru diyosun da zoruma gidiyo ya her an akrşılacaz gibi oluyorum akaraba ortamalrında neyapcam bilmiyorum.doğru strateji geliştirip saçmalamamamk istiyorum.yani onun niyetinden emin olsam ona göre davrancam. bazen olayın içinde olunca net bakamıyor insan.
     
  6. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  7. 1 anne

    1 anne Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    Geçmişte ne olduysa olmuş artık evlenmişsiniz.Arkadaşınızla ilgili çok da yorum yapmak istemiyorum.Zaten o msjlaşmalardan,erkek arkadaşlarıyla gelip öğrenci evinizde kalmak istemesinden sizin bunu eşinize söylemenizden sonra birşeylerin eskisi gibi olmasını bekleyemezsiniz.

    Aradan zaman geçmiş siz sevdiğiniz adamla evlenmişsiniz.Düğüne gelmediyse gelmedi.
    Sizde onun düğününe gitmeyiverin.Madde madde sorular yazmışsınız ama hiç gerek yok kendinizi bu konuda bu kadar strese sokmaya.Ne diye geçmişi deşip ''acaba Elif eşimi seviyormuydu,nazmı yaptı,kendini ağırdanmı satmak istemişti ''acaba elif benim dostummuydu''bunlar çok da mantıklı gelmedi bana.Sonuçta teyzesinin oğlu,istememek için daha geçerli bir neden olamaz bence.

    Bence Elif'i bu kadar hayatınızın merkezine oturtup sorun haline getirmeyin.Bunu eşinize ve çevrenize çok belli ediyorsunuz sanırım.Yapmayın,insanlar bu durumdan dolayı onu kıskandığınızı bile düşünebilir.eşinizin msjlarını insanlara göstermesinde iyi niyetli olmadığını düşünüyorum.O zaman içiniz daha rahat olmalı ve geçmişte yaşamamalısınız.karşılaşırsanızda onun tepkisine göre davranırsınız.Baktınız slm vermiyo çevirin kafanızı.Düğününede gitmek zorunda değilsiniz sonuçta o sizinkine gelmemiş,Kayınpederiniz,kayınvalideniz giderler,olur biter,Dert etmeyin bu kadar.Hayatta çok daha büyük sorunlar var emin olun.
     
  8. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  9. triptofan

    triptofan pipisine gurbaann:) Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.902
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    ilk adımı o atsın yani.evet..teşekkür ederim. bizim oralarda akraba evliliği çok rastlanır.mantıklı o yüzden bence istemesi.
     
  10. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  11. balxixmnur

    balxixmnur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.808
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    hiç muhatap olma aynı ortamda karşılaşsanız bile o sana selam vermedikçe sen selam verme sakın. benimde aynı durumlar başıma geldi ama eşimi seven dayısının geliniydi. evli çocuk sahibi kadın kıskandı resmen beni. ne ben nede eşim görüşmeyiz hiç sadece bayramda karşılaşırız tesadüfen ondada ben asla selamlaşmam. bu tür kişiliksizler kıskançlıklarından yuva bozmaya kadar vardırıyor. uzak dur hiç kaale alma, eşim elifi sevseydi onu alırdı demekki beni sevdi benimle evlendi de geç boşverr.
     
  12. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  13. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    konuyu kapatın bence. boşuna didikleyip eşinizin de aklına sokmayın. ve de çok fazla aynı ortamlarda bulunmayın...
     
  14. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  15. frida81

    frida81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bunları niye düşünüyosun bi de maddeler halinde yazacak soracak kadar abartmışsın anlayamadım , pembe dizi gibi, neyse ne olmuş bitmiş o insanlada görüşmeyin istemiyosanız geçmişi irdelemenin manası ne
     
  16. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  17. triptofan

    triptofan pipisine gurbaann:) Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.902
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    maddeler halinde yazmam açık olsun diye. 2 aydır bekliyorum arayacak mı diye çünkü ilkookul ark. bile arıyo ki biz birbirimizi çok severdik.beni rahatsız ettiği için paylaştım.çok büyük dertler yaşamadım çok şükür onun için bunlar benim gözümde büyüyor olabilir. ama kimseyle küs kalmayı sevmem prüz olsun istemem. size sordum acaba suç bende mi özür dilesem veya ne bileyim düzeltebilir miyim diye....herkes aslında onu seviyomuş ama nazlanıyomuş sende olunca kıskandı filan diyo. ailecek tripleri dikkat çekiyo ve sık sık konusu açılıyo ben de ne diyeceğimi bilemiyorum. ne oldu siz iyi arkadaştınız filan. TEŞEKKÜR EDERİM TECRÜBELERİNİZİ DİKATE ALACAM.
     
  18. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : triptofan
  19. mirayhale

    mirayhale Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.656
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    elife dikkat et yeter