evlenme teklifi

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve gxuxlxuxmse_21 tarafından 20 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  1. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar sevgilimle 1,5 yıldır görüşüyoz .artıkın haziranda aileleri tanıştıralımm die karar aldık.ağustostada nişan yapma kararı.yane herşey çok iyi.ama bu işte bi gariplik bi terslik var.Şeniz
    HANİ BENİM EVLENME TEKLİFİM NERDE YAAAA:çok üzgünüm:
     
  2. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  3. prenses006

    prenses006 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.157
    Beğenildi:
    1.150
    Ödül Puanları:
    188
    burda bu konuyu açan bikaç kişi daha oldu, noluyo bu erkeklere yaa,evlilik teklifi tarihe mi karışıyo,teklif olmalı bence işin en güzel manevi yanlarından bitanesi :asigim:
     
  4. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  5. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    EVET OLMALI BENDECE .diyim bu haftasonu bni yemeğe çıkar teklifimi istiyorum.ama heycan olmazki duygusuz ca.deli sevgilim bi süpriz yap beeee
     
  6. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  7. prenses006

    prenses006 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.157
    Beğenildi:
    1.150
    Ödül Puanları:
    188
    teklifsiz evlenme arkadaşım,noluyo falan diyincede aa biz evleniyomuyuz ben niye bilmiyorum teklifmi ettin sanki de alkisalkisalkis
     
  8. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  9. nur ummm

    nur ummm Bayılıyorum o gözlere:) Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.439
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım ewlenme teklifi gelir inş arkadaşlarına çıtlatsan senin haberin yokmuş gibi söylesinler bazı erkekler çok çalışmaktan akıl edemiyor imada et biraz anlasın sewgiler mutluluklar a.s.
     
  10. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  11. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.300
    Beğenildi:
    17.164
    Ödül Puanları:
    488

    biraz daha bekleyin etmezse
    ortak bi arkadaşınız söylesin ona:nazar:


     
  12. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  13. iremsu1986

    iremsu1986 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    99
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    etmedimi daha merak ettim yaaa :)
     
  14. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  15. benimben61

    benimben61 AnnesininKuzusu Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaaa bende de aynı dert vaar :KK43:( biz sözlendik,yaza nişan var ama hala ortada teklif fln yook:kızgın: noluyoruz yaa :KK43: kaç defa dedim hep dalgaya vuruyo,valla evlenmicem görcek gününü -tatlicadiarzu-
     
  16. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  17. benSelinova

    benSelinova Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bencede bi arkadaşınıza söyleyin oda sevgilinize söyllesn :jeyyar:
    bu ne yaf insan bi güzelce evlenme teklifi eder hepsi yontulmamış odun mübarek :mymeka:
     
  18. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  19. SEPTEMBER LOVE

    SEPTEMBER LOVE eylül gelini Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.443
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    sız bayanlar cok romantık ve duygusal dusunuyoruz erkeklere gor ebu teklıfe gerek yok cunku zaten sevgılıyız ve evlenmek ıstıyoruz zamanı gelınde aılemı gonderecem dıye dusunup bızım ıcın onemlı olan o ozel anı yasatmıyorlar