Evliliğimin bitmesi gerekliliği

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve puffy123 tarafından 20 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  1. puffy123

    puffy123 Fenerbahçe <3 Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    9.900
    Beğenildi:
    160
    Ödül Puanları:
    163
    benimle hiç ilgilenmiyen bi eşim var, 3 yıllık evliyiz.
    çok kıskancım kabul ediyorum ama kıskançlık yapmayıp rahat bırakınca aklı uçuyo kendini kaybediyo ne yapsam die şaşırıyo.Ayrılık noktasına geliyoruz bu sefer.Dün akşam sonuncusunu yaşadık ve sanırım bu sefer gerçekten bitiyo.Çok seviyorum acı çekiyorum ama onunlada yürütemiyorum.Bu arada bana ilgisizliği benden kaynaklanmıyo yani dışarı çıkınca 10 kişi varsa 9u dönüp bakıp bi iç çeker geçer.Acaba çokmu değer verdim,yada ona çokmu fazla geldim? akıl verin nolur çok yanlız hissediyorum kendimi,yaşamaktan yoruldum:gitme::gitme:
     
  2. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  3. SaHmErAn

    SaHmErAn Yusuf alim Pro Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2010
    Mesajlar:
    12.345
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    198
    severekmi evlendiniz. acaba tartışmalarla çokmu sıkıyorsun. kıskançlıkların yerlimi yersizmi eğer yersiz ise bunalmış olabilir evliliğinizin ilk zamanların da da mı böyleydi
     
  4. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  5. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    İlgisizlik derken ?
     
  6. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  7. puffy123

    puffy123 Fenerbahçe <3 Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    9.900
    Beğenildi:
    160
    Ödül Puanları:
    163
    kızlar sorun benden kaynaklanmıyo artık kanaat getirdim,gerçekten kızmam gereken şeyler yapıyor kızmıyorum kızmayınca farklı bişeyler çıkarıp yine kavga ediyor.hiç kavga etmesem eve gelmiyo yiyne kavga ettiriyo.evlendiğimizdede ilgisizdi ama son 2 aydır bitmiyo sorunlar. ve galiba artık bitti evliliğimiz
     
  8. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  9. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.929
    Beğenildi:
    2.595
    Ödül Puanları:
    238
    Oturup konustunuz mu?
     
  10. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  11. balxixmnur

    balxixmnur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.808
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    sırf bu yüzdenmi ayrılmak istiyorsun yani. erkekler genelde öylelerdir. bende evlenmeden önce çok kızıyordum eşime neden bakıyorsun felan diye ama şimdi çok fazla sıkmıyorum. ne kadar sıkarsak o kadar inat ediyorlar.
     
  12. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  13. MuzipRakkase

    MuzipRakkase Üyelkiptali istiyrm olmuo Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.215
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Sizin kıskançlıklarınızdan,eşinizin sizi kıskanmaya fırsat bırakmadığınızı anladım :1closedeyes:
     
  14. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  15. puffy123

    puffy123 Fenerbahçe <3 Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    9.900
    Beğenildi:
    160
    Ödül Puanları:
    163
    çok kere konuştuk canım çok seviyorum seni ben içime kapanık yaşıyorum diyo sadece ayrılık noktalarına bile geldik ama düzeldiği 2 gün, ben 21 yaşındayım ve artık pskiyatriler bile beni direk bakırköye sevk ediyolar, yıprandım 3 senede saçlarım beyazladı artık dayanamıyorum hayattan o kadar bıktımki her fırsatta ölüme yöneliyorum.Aslında onun gözlerimin içine bakması bile bana yetiyo çok şey istemiyorum ama her isteğime bi bahane bulduğu gibi bunada buluyo ve diyoki kaybetmekten korktuğum insanın gözünün içine bakamıyorum
    Ben artık yaşayamıyorumda kızlar çok seviyorum olmadığınıda görüyorum ve sadece bitmiyo ölüyorumda galiba
     
  16. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  17. puffy123

    puffy123 Fenerbahçe <3 Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    9.900
    Beğenildi:
    160
    Ödül Puanları:
    163
    kıskançlığa gelince kendi kız kardeşi bacağıma ağda yapsa 1 hafta surat asar bacağını niye gösterdin diye...
     
  18. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : puffy123
  19. puffy123

    puffy123 Fenerbahçe <3 Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    9.900
    Beğenildi:
    160
    Ödül Puanları:
    163
    canım o kimseye bakmıyo demek istediğim şu bakımsız ilgilenilmiycek bi kadın değilim herkes bana bakıyo bi kocam bakmıyo diyorum