evlilik neden hergeçen gün dahada monotonlaşır

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve 1yasmin tarafından 6 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  1. 1yasmin

    1yasmin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evliyim ama mutlumuyum bilmiyorum aslında mutsuz olmamı gerektiren öle büyük bişey yok ama hayatın monotonluğuda mutlu olamama müsade etmiyor eşim içe dönük spor maç pleystations denen zımpırtıyla mutlu olmayı kendine amaç edinmiş ve böle halindende çok memnun aslında evde otursun anaca ama ben çok sıkıldım yaaa nedir fikirleriniz anacım
     
  2. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  3. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    yapacak ortak hobi ve aktivitelere yönelmeniz, birlikte dışarı çıkar mısınız bilmiyorum ama daha çok çıkmanız.
     
  4. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  5. NaZaR_BoNCuGu

    NaZaR_BoNCuGu Güneş topla benim için! Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    929
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    88
    beraber gecirceniz birseyler bulun ne bilim piknikdi yuruyusdu spordu...vs yani esinle konusup skildigini soylemelisin biraz seninle zamanini gecirmen gerektigini soyle bulur o biseyler en azindan...yoksa evlilik degil sade hayat cekilmiyo...
     
  6. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  7. EU1

    EU1 Guest

    madem akşamları playstation oynicak, neden evlenmiş allah aşkına çok merak ettim
     
  8. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  9. Hayat87

    Hayat87 ♥αşĸıм,oğlυм ve & Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.459
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    Gerçekten anlayamıyorum bu erkekleri bazen...
    Madem eşinle ilgilenmeyecektin neden evlendin? Evlenmiş olmak için mi?

    1yasmin onun ilgisini çekebilecek şeyler yapmaya çalışsan ne bileyim ortak zevkleriniz varsa onları yapabilirsiniz mesela birlikte daha çok vakit geçirmeye çalışın birde playstation un maçın başına falan oturduğunda rahatsızlığını belirt belki farkında değildir...
     
  10. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  11. kelebek088

    kelebek088 Dokunmasınlar kanatlarıma Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    559
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ya sporla playstationla vakit geçiriyor diyorsun. Sen de eşlik et ona. Bana da öğret de. Beraber oynayalım de. Valla zevkli bir oyun. Sonra yavaş yavaş kendine çekersin bence...
     
  12. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  13. Sineks

    Sineks ölü böcek Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim erkek arkadasımda pc oyunlarına bayılır.. bende hiç meraklısı degildim.. bi gün bana uygun oyun bulmasını istedim.. buldu geldi hevesle.. bi sardık oyuna hala devam ediyor.. kaç oyun oynadık birlikte.. hem cokta güzel vakit geciriyoruz.. hem ben onunla bişşey yapıyorum hemde o sevdiği şeyi benle yapıyo.. sende eşine ortak olmaya calıs.. yada onu sana uydur.. vaktiniz olunca yap iki sandiviç yanınızada al iki teneke kutu kola meyve suyu vs.... cıkıyoruz de ve gidin bir parka piknik yerine yada aklına neresi geliosa orada kahvaltı yapın. yada evde tavla macları yapın. yada yemekten sonra biraz dolaşmaya cıkın. eritmek bahanesiyle.. ne bilim istedikten sonra yapacak cok sey var..:1hug:
     
  14. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  15. glsh85

    glsh85 Guest

    beraber plan yap ve uygula =)
     
  16. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  17. Sineks

    Sineks ölü böcek Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aynen canım ya...:içelim:
     
  18. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 1yasmin
  19. gevens

    gevens Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    443
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    kIZLAR NE OLUR BANADA AKIL VERIN
    benim sorunumda benzer bu cuma 5. evlilik yildonumunu kutlayacagiz ama ben sirf bu durumu kaldiramadigi icin evde bile olmayacagim
    ben 1 ay once otel rezrvasyonlarina falan basladim ama o pahali bosver dedi
    halbuki ben odeyecektim nede hevesliydim
    5 yildir yemek yerken duvarlara bakar yeri geldi haftanin 7 gunu futbola gitti aksam gec geldi
    simdi haftanin 3-4 gunu futbol oynuyor saat 10.30 gibi eve geliyor tv izleyip yatitor
    cinsel iliskimiz bile yok hiiccc
    2 haftada 1 cumartesi calisiyor
    bende 5 gun domuz gibi calisiyorum pazar gunleride futbola gittigi icin cumartesi gunlerine hep cok umutlaniyorum
    o ise hadi evi temizleyelim yada ben butun hafta disardayim cumartesi benim dinlenme gunuim evde kalmak istiyorum diyor
    ne yapacagimi bilmiyorum
    bana abartiyorsun diyor
    her erkek boyle diyor
    bide bu adam belcikali turk degil
    sikildim artik
    okadar bezdimki 2 haftadir kizimin odasina kurdugum yer yataginda uyuyorum
    bosanirim diye tehtit ettiginde de sen bilirsin diyorum
    daha 24 yasindayim ama benimde hakkim var
    okuz gibi calisip paramin %75ini ev masraflari icin ona oduyorum
    oooffffff