Evlilik Yıl dönümümüzle ilgili

Konusu 'Bir önerim var !' forumundadır ve pofidi tarafından 15 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  1. pofidi

    pofidi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.803
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    1 ay sonra evlilik yıldönümümüz 1.yılımız
    ama ben eşime ne hediye alacağımı bilemiyorum aklıma bişey gelmiyor
    zaten erkekler için hediye olanakları sınırlı
    daha önceleri olduğu gibi kıyafet parfüm tras makinesi saat falan almak istemiyorum
    çok özel ve onun çok beğeneceği kullanışlı bişey almak istiyorum ama aklıma hiç bisey gelmiyor
    bi ara laptop düşündüm ama hata olur oyundan kendini ve beni unutur
    arkadaslar önerilerinizi bekliyorum lütfen yardımcı olun
     
  2. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  3. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    canım aynı sorun bende de var benim de 1 ay sonra. Kafa patlatsak da orjinal bir fikir üretsek hem o gün için hem hediye için..:enbuyukkk:
     
  4. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  5. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kol düğmesi alabilirsiniz
    veya ikinizin en sevdiği resmi bir yastığa veya bir battaniyeye bastırıp yatağınızın üzerinde kullanabilirsiniz
    yada yine ikinizin en sevdiğiniz resimlerinizi koyabileceğiniz elektronik çerçevelerden alabilirsiniz. resimleri slayt halde gösterenlerden.
    sonuçta doğum günü falan değil, evlilik yıldönümü. ikinizle ilgili bişeyler yapabilirsiniz yani.
    eşime hediye düşünürken bende çok zorlanırım. aklıma başka bişeyler gelirse yine eklerim.
     
  6. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  7. pofidi

    pofidi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.803
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    valla çok iyi olur olur canım içime dert oldu ne alsam diye
    aslında eşimin bi beklentisi olmaz hediyeyle ilgi ama ben çok istiyorum çok seveceği
    özel bişey olmalı
    o gün için eşim bi otelde1 haftalık tatil ayarlamış(galiba benim hediyem o :)
    yıldönümümüzde otelde olucaz orda gecireceğiz
    öyle olmasaydı eğer evimde gecirmek isterdim çok güzel bi masa hazırlardım romantik bi müzik kendimde çok güzel olurdum yemek sonrası mum ışığında yatak odamıza gecerdik
    eşimin en sevdiği içki ve meyve tabağı gerisi malum :)
    böyle düşünmüştüm klasik bişey ama olsun
     
  8. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  9. pofidi

    pofidi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.803
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ben kol düğmelerini çok severim
    ama eşim sevmez hatta düğünümüzdeki kol düğmelerini arkadasına hatıra vermiş
    ne akıl ama :) çok özenirim kol düğmesi taksın diye
    sağol canım aklına gelen önerilerini bekliyorum
     
  10. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  11. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    Bir de bu bizim ilk yıldönümümüz.... yani bence biraz özel olması gerekli. evimizde yemekle ilgili ben de aynı planlar yaptım. :asigim: öncesi için hep gitmeyi istediğimiz bir restorant var oraya gideceğiz. ama hediye çok kafamı kurcalıyor. böyle hem ikimzi yansıtacak hem romantik olacak bir de kullanabileceği bir şey olacak çok şey istedim galiba :uhm: ya en iyisi şidiye kadar eşlerine aldıkları en yaratıcı hediyeyi yazsalar nasıl olur? :sm_cool::sm_cool:
     
  12. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  13. pofidi

    pofidi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.803
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    buraya gelen giden yok ki baksana ikimiz varız
    düşünelim bakalım ne alabiliriz
     
  14. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  15. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    bence de haklısın.. yastık bası falan iyi de erkeklere bence bir şey ifade etmiyor. biz olsak bayıla bayıla kullanırız da erkek ne yapsın yastığı :) kol düğmesi de çook var eşimin. galatasaray forması alsam ne ilgisi var yıldönümüyle yaa:) acaba şu birbirni tamamlayan tişörtler var ya onlar nasıl?:1hug:
     
  16. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  17. pofidi

    pofidi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.803
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benim kocamda pek duygusal romantik değildir
    yastık battaniye falan umursamaz öyle şeyleri ben napayım bunları der:)
    ama ben olsam bayılırım
    of of düşün düşün aklıma bişey gelmiyo ki
     
  18. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : pofidi
  19. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende bakıyorum kızlar buraya merak etmeyin.
    aklıma ne geldi sizi okurken.
    geçenlerde biz eşimle feneriuma gitmiştik. orda fenerin yüzükleri bileklikleri falan vardı.gümüşüde var altın kaplamalı olanıda. eşim çok beğenmişti. hatta alacaktıda ben takılmıştım ona alma sakın sonra sana hediye alacak bişey bulamıyorum. evlilik yıldönümümüzde yada doğumgününde alırım falan demiştim. :roflol:
    sizlerde eşlerinizin tuttuğu takımın mağazasına bi uğrayın isterseniz.
    gerçi sizlerin ilk yıldönümüymüş ama erkeklerede çok kısıtlı anacım hediye seçeneği :dilcikar: