evlilikte paramı öncelikli yoksa aşkmı?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve karin25 tarafından 4 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  1. karin25

    karin25 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bence evlilik kurumunda sonradan sahip olabileceğiniz ve zaten sahip olmanız gereken iki kavram var. sahip olmadan yapılmaması gereken tek şey ; aşk.. o maalesef sonradan edinmesi zor bir kavram. para ise gönül birliği olduktan sonra çok kolay edinilebilir bir mefhum bence... ya sizce??:içelim::
     
  2. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  3. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.531
    Ödül Puanları:
    363
    İki gönül bir olunca samanlık seyran olmaz..
    Olsa da ya masallarda ya da eski Türk filmlerinde olur...cokacimcoook
     
  4. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  5. canım aşk çok önemli ama,her gün kirayı,elektrik su parasını,çocuklarını doyuracak ekmek parasını düşünürken nasıl aşk olacak.ben kendi adıma söylüyorum.para olmadan aşk olmaz.ama aşk parayla da olmaz.yani aşık olduğun adamın en azından ailesini geçindirecek kadar geliri olması lazım.yoksa her gün şuna buna nasıl para yetiştiricem dırdırıyla geçer
     
  6. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  7. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ikiside önemli tabiki, çünkü evlilik işin bambaşka bi boyutu. hani sevgilin vardır çıkıyorsunuzdur para olmasada olur o zamanlarda bi simit yersin beraber yeter sana bu. ama evlilikte bu böyle olmuyo tabi aşk olmadan evliliğin bi anlamı kalmaz ama parada yoksa olmaz helede çocukda varsa artık anne babalar o minik masum varlıkları dünyaya getirmişlerse onun geleceğinide düşünmek zorundadırlar.
    ben evli değilim ama fikrim budur.
     
  8. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  9. nightelf

    nightelf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla aynı senin gibi dşünüyordum,gerçek bir aşkla evlendik ama işe başlamadan evlendiğimiz için şuan çok büyük maddi sıkıntı içindeyiz.herkesde burnunu sokunca duruma iyice stres artıyo ve para yerine aşkını yemeye başlıyosun ama karın doyurmak için değil! :nazar:
     
  10. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  11. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    para para para....
    maalesef aşk karın doyurmuyor...
    şöyle bi bakarsanız biten evliliklerin çogu maddiyattan kaynaklanıyo...
    bu zamandaki aşklara da inanmıyorum.......:1closedeyes:
     
  12. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  13. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    1) Mutlu olmak icin para gerekir diye düşünülürse,yeterince para olmadigi muddetce mutlu olunamaz...

    2) Yeterince para oldugunda mutlu olunursa,teminati olan 'para'nin eksilmesinin mutlugu yok edecegi tehlikesi vardir.

    3) Mutlulugun devami ugruna,'para'yi artirmak ya da muhafaza etmek icin mucadele verilirse bu bir tutkuya donusur.

    4) Para kazanmak hirsi yuzunden mutluluk ikinci plana atilir,biter...

    1 nolu adima donulur...

    Para yerine 'AŞK' da konulabilir.. baska seyler de..

    Galiba EN İYİ MUTLULUK farkinda olunmadan,HEDEFLENMEDEN erilen MUTLULUK;AŞK.....

    Onun da nasil olacagini bir baskasi yazsin artik :-)

    Yaşamak;Aşktır;sevdadır...


    Ne mutlu o insana ki, kötülerin öğüdüyle yürümez,
    Günahkârların yolunda durmaz,

    Alaycıların arasında oturmaz.

    Ancak zevkini RAB'bin Sözlerinı'nden alır

    Ve gece gündüz onun üzerinde derin derin düşünür...




     
  14. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  15. xixtxixr&buse

    xixtxixr&buse Sana ait bütünüm :))) Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.183
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evli değilim ama Allah her ikisininde eksiliğini vermesin ikiside olmayınca olmuyo
     
  16. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  17. Missy

    Missy CANIM OĞLUM Pro Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.424
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    Benim için önce aşk sonra para...... Para sevdalısı olmadım hiç çok şükürsositososito
     
  18. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : karin25
  19. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.769
    Beğenildi:
    801
    Ödül Puanları:
    153
    Ne kadar aşk olmasını istesem de olmuyo kusura bakmayın....
    Paramız olsa şu anda evliydim....
    Şimdi bie para yok diye tartıyorsam evlenince nasıl olcak bilmiyorum...
    Para olmadan olmuyo yaşayanlar daha iyi bilir...