exodex mucize bişey !!!!

Konusu 'Tekrar Konular' forumundadır ve my._.angel tarafından 20 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : my._.angel
  1. my._.angel

    my._.angel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben 71 kiloydum ve o kadar iştahım varki sürekli yemece halince ağzım biran bile boş durmuyodu anlıcanız.o brownilerin haddi hesabı yok :bbo:ben aslında başka bi zayıflama hapı kullanacaktım o tarım bakanlığı onaylıydı(şimdi ismini hatırlayamadım) eczaneye sorayım dedim eczacı da bana exodex i önerdi ve sağlık bakanlığı onaylı inanır mısınız sürekli yiyen ben yemeği unutuyorum yemek yemek aklıma bile gelmiyo kahvalyıdan ve öğle yemeğinden yarım saat önce içiyorum gece yatana kadar hiç ama hiç acıkmıyorum en önemllisi de iştahı kaptıyo ve dün tartıldım 68,1 kiloya düşmüşüm hedefim 58 inş olur bayrama kadar bu arada bide plates yapıyorum tabi tavsiye ederim kızlar hihoyyythihoyyyt
     
  2. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : my._.angel
  3. _Mustang_

    _Mustang_ BiLMeM Pro Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.536
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    153
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.