EXPİGMENT kullanan biri varsa lütfen bana yardım etsinn...

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve PastelBoya tarafından 5 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    5 Nisan 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  1. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    slm kızlar
    ben neredeyse bir haftadır burnumda ve göz altlarımda güneşte oluşan lekeler ve çillerim için expigment kullanmaya başladım sadece geceleri kullanıyorumm ve aynı zmanda %2'lik olanı ve arasıra süremediğim zmanlar da oldu..
    ilk sürdüğümde sadece hafif yanma olduu ama nedense bugün her zman sürdüğüm bölgede kızarıklık oluştuu aralıksız çillerim yokk ama genede sürdüğüm bölge lekeli ve çiller var bu yüzden kullanmaya başladım ama korkuyorumm neden böyle olduu
    daha önce bu kremi kullananlar varsa lütfen paylaşsınlar endişeleniyorum..:1no2:
     
  2. 5 Nisan 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  3. Yuhanna

    Yuhanna ♥ Shimmer Gold ♥ Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    gözaltına expigment mi sürdün,canım o gözaltına asla sürülmüo die biliorum,kızarıklık soyulma flan yapabilio zten orası normal de gözaltına asla sürme
     
  4. 6 Nisan 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  5. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    elmacık kemiklerime ve burnuma sürdüm çünkü sorunlu bölge orası yanma oluo olabileceğini bende biliyorum ama kızardığı için korkmştum
     
  6. 6 Nisan 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  7. CUVCUV

    CUVCUV Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.246
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Tahriş olmuş bir süre bırakıp tekrar başlayabilirsin.
     
  8. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  9. momikukayo

    momikukayo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    prespektüste kızarıklık büyük bi sorun değildir diyodu. ama kaşıntı yanma vb. etkiler yaptıysa güvenilir birilerine sorsan iyi olur. çünkü tamamen bırakmanı, ara vermeni yada aralıklı kullanmanı tavsiye edebilir. :-)

    birde unutmadan kullananların tecrübelerine göre önce kızarıklık oluyomuş sonra deri gerginleşip soyuluyomuş. herkes soyulma sırasında kötü bi görüntü olduğundan bahsediyor ama sonuç güzzelmiş.:-) ben daha yeni başladımm sadece kızarıklık ve gerginlik oluştu daha soyulma yok :-) ama dediğim gibi yanma vb.şikayetlerde birine danışsan iyi olur :-)
     
    Son düzenleme: 10 Ağustos 2009
  10. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  11. ben__su

    ben__su Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar expigment kremini nerden bulabilirim ?
     
  12. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  13. denizcek

    denizcek gül-ümse Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.052
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bendede kızarıklık oldu ben sadece dudak üstüne ve çeneme sürmek istemiştim sonra bütün yüzüme yayıverdim pancar gibi dolaştım :1no2: bıraktım sonrada yanmada vardı...ama sonuçlar güzelmiş tekrar başlasam mı acaba belki bi süre sonra o etki geççektii fisfisfis benimkinde %4 yazıyodu..BENSU arkadaşım eczanelerde satılıyo fiyatı 6 milyon falan
     
  14. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  15. barbiee

    barbiee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    nil_su'cumm bu kremi yazın kullanmayı kimse tavsiye etmiyo özelliklede yüz bölgesinde ilk başta bunu söylemek istiyorum.Bende kremi kullandım yanlız ben bacaklarıma sürdüm.İlk günlerde hiç bişey olmamasına karşı ,1-2 hafta sonra yanmalar oldu,derim soyuldu ve tarif edilmez bi hal aldı 2 bacağımda deyim yerindeyse iğrenç gözüküyordu..Haftalarca denemediğim şey kalmadı hatta bazen daha da kötü kızardığını gördüm..Fakat şuan kızarmalar gitti bacağım eski haline döndü izler eskisi gibi olmasada yinede var.Sana tavsiyem yüzünde kullanıyosun kremi dışarıya çıkarken güneş kremi kullann.kaydirigubbakcemile5


    işte buda bnm bacağımn halii cnm :
    [​IMG]

    dikkat et cnm kendine,sürdüğn yer bide yüzün yanii.:teselli:
     
  16. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  17. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.516
    Beğenildi:
    70
    Ödül Puanları:
    203
    Expigmenti bende yüzüme kullanıyorum..ne tahriş ne kızarıklık bişey yok.. 5 aydır da devam ediyorum..
    Ama 50 faktör koruyucu kullanıyorum..