exspres kargo

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve SunayAbla tarafından 18 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : SunayAbla
  1. SunayAbla

    SunayAbla doktor annesi Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ben exspres kargoyla dbakırdan 02 nisanda derince kocaeline yeğenimin doğum günü için hediye gönderdim bana iki gün sonra ellerinde olur dediler doğum günü 5 nisanda olduğu için gönderdin ama 15 gün sonra ellerine geçti bu arada hem ben hem kardeşim bir sürü tlf parası ödedik hemde bizi yeteince ciddiye almadıkları gibi size hemen döneriz deyip bir türlü dönmediler bizi bayağı üzdüler en çok bizi bir defa olsun arayıp bilgi vermedikleri için üzüldük bundan sonra exspres kargoya verirken iki kere düşünürüm
     
  2. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : SunayAbla
  3. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    katılıyom annişşş
     
  4. 18 Nisan 2009
    Konu Sahibi : SunayAbla
  5. bersu

    bersu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ınsanı karşı tarafa mahcup ettikleri bir yana ,ya bir de acil gitmesi gereken bir şey olsaydı.ıyi oldu duyduğum ama ben şimdiye kadar 1 kere arasla gönderdim zaten küçücük bir zarftı,2 gün sonra gitti.Diğerleri de yurtiçi kargo .Ondan çok memnunum valla.Çok çok hızlı gitti ne gönderdiysem hem de 16 saatlik yola.
     
  6. 7 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : SunayAbla
  7. Desibel

    Desibel Okeyin dörtlüsü... Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.927
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ekspres krgoyu ben de beğenmiyorum...çok lakayt davranıyorlar....:KK43:((