Facebook'ta Brain Buddies Tutkunlar / Beyniniz ka gr?

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve Larkin tarafından 7 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  1. Larkin

    Larkin Kocitim <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.512
    Beğenildi:
    2.587
    Ödül Puanları:
    238
    Evet arkadaşlar ben daha yeni bulaştım Brain Buddies oyununa.

    Bir sürü arkadaşım oynuyor.

    Çok feci şekilde bağımlılık yapan bir oyun.

    Başından kalkamıyorum.

    Hele birde tanıdığınız insanlarla oynadığınız için, gramların yüksek olması lazım, malum beyinsiz olmak istemeyiz değil mikaydirigubbakcemile3

    Hadi bakalım oynayanlar beyinlerinin gramlarını paylaşsın bizimle.

    En sevdiğiniz, en iyi olduğunu ve en kötü olduğunuz bölümleri paylaşın.
    Bölüm gramlarınızı paylaşın.

    Hadi bakalım kim kimin beynini yiyiyor:roflol:
     
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  3. e_pack

    e_pack Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.172
    Beğenildi:
    197
    Ödül Puanları:
    163
    ben ben bu oyuna çok takıldım ya nehircim ama kimse yok topikte neden ki aceba
    konu oyun bölümünde olsa acaba gören dahamı çok olurdu ne??
    sn nasılsın oyunda ben hesaplamada çok kkötüyüm onun dışındakiler iyiler
     
  4. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  5. archimim

    archimim KRALİÇE KIZIM ASYA'M Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.213
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    3400 gibi bir puan yaptım en son
    artık sıkıldım bıraktım
    feci bağımlılım yapıyordu
     
  6. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  7. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ben farmwille oynuyorum o daha güzel
    tam bir bayan oyunu ekip biçiyorsunuz çok hoş ya..
     
  8. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  9. e_pack

    e_pack Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.172
    Beğenildi:
    197
    Ödül Puanları:
    163
    ben beceremedim onu anlayamadımmı üstünemi düşmed,m bilmiyorum
     
  10. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  11. Larkin

    Larkin Kocitim <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.512
    Beğenildi:
    2.587
    Ödül Puanları:
    238
    Bende en son 3573 yaptım arkadaşlar..Aynen hesaplamada bende kötüyüm:kedi:

    FArmville'yi bende oynuyordum ama sıkıldım. Bir süre sonra yapacak birşey olmuyor çünkü. Tüm tarlalar ekili, tüm hayvanlar alındı..Bir süre sonra sıkıyor insanı..

    Brain Buddies'tede şimdi oyunları istediğimiz gibi seçebiliyoruz.
    Ben Fayans terörünü güzel oynayabiliyorum, mantıktada çarkı..

    Birde şu sondaki uzaylıları hiç sevmiyorum:sinifsinif:
     
  12. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  13. e_pack

    e_pack Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.172
    Beğenildi:
    197
    Ödül Puanları:
    163
    benm puanımda 3680
    ben fayansta çok iyiyim ikinci oyundada çark onlarda hep 1000 i geçiyorum
    hesaplamada çok kötüyüm
    ama uzaylı dediğinde iyiyim ben 900 felan allıyorum ama hesaplama batırıyo beni :KK43:
    en son oyunda balonda hiç iyi değilim birde
    nehir en iyisi biz güçlerimi birleştirelim
     
  14. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  15. Larkin

    Larkin Kocitim <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.512
    Beğenildi:
    2.587
    Ödül Puanları:
    238
    Arkadaşlardan falan duyuyorum, fayans terörü değilde diğer oyunu oynuyorlarmış, adını unuttum şimdi.
    3 kişi birlikte oynuyorlar yani bakarak, ve 1700 den fazla puan alıyorlarmış ilk oyunda..

    Yokki bizde öyle yanımda beraber oynayabileceğimiz biri :)))

    Off bende takıldım kaldım aynı puanda.
    Bide balonları daha çok seviyorum ondada yani en fazla 800 puan falan almışımdır..
    Hesaplama bitiriyor benide :KK43:(
     
  16. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  17. e_pack

    e_pack Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.172
    Beğenildi:
    197
    Ödül Puanları:
    163
    bende o kara delikte eşimle oynuhyorumda ona bi alışamadım gitti ya
    neyse biraz daha hırs galiba :))
     
  18. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Larkin
  19. Larkin

    Larkin Kocitim <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.512
    Beğenildi:
    2.587
    Ödül Puanları:
    238
    Yaaa bak bak demek sizde takım oldunuz :)) Aynen biraz daha hırs ve dikkat :))