Fantom Su Perisi WF-5500 Su Filtreli Elektrikli Süpürge kullanan var mı?

Konusu 'Faydalı Bilgiler' forumundadır ve fulyan tarafından 21 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : fulyan
  1. fulyan

    fulyan minik kelebeğim benimle Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.257
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    153
    Fantom Su Perisi WF-5500 Su Filtreli Elektrikli Süpürge kullanan var mı?
    bana fikir verin arkadaşlar.su filtreli elektrik süpürgesi alacağım ama ne alsam kararsız kaldım.
     
  2. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : fulyan
  3. ardabitanem

    ardabitanem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhab bende su hazneli alıcam ama kakarsızım
     
  4. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : fulyan
  5. Penbe

    Penbe pırlanta Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım umarım geç kalmamışımdır. burayı yeni gördüm ve fikrimi paylaşmak istyorum . belki kaliteli markalar böyle değildir fakat ben 2 yıl kadar önce su hazneli makine aldım fakat 2000 volt olmasına rağmen emiş gücü azdı ve çok koku yapıyor . birde suyunu içinde unutursan yandın leş gibi kokuyor . ben yine eski süpürgeme geri döndüm umarım sende aynı sorunu yaşamazsın..saygılar.bayanssulusmile
     
  6. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : fulyan
  7. OLCA

    OLCA <HaSeT eDeN MuTsUz oLuR>! Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben ihlasınkini aldım cok memmunum, içindeki suyu her gün değişmek şart
    ben hiç unutmadım. ama unutunca kokuyomuş onu daha öncede duymuştum ben içine kendi parfümünden damlatıyorum ev misgibi kokuyo. evin havasını bile değiştiriyo
    bilmiyorum sağlık açısından mükemmel bişey ben herkese tavsiye ederim..
     
  8. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : fulyan
  9. sabrii11

    sabrii11 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2010
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benimde arnica sulu vardı 3 yıl kullandım yanlız kullanımı çok zahmatli suluların her süpürme için su doldur boşalt parçaları yıka vc batıyo her seferinde vc yi yıka derken gına geldi bana gittim torbalı plips aldım oh be dünya varmış istediğim zamn ev süpürmek ne güzelmiş zahmetsizce
    tavsiyem özellikle çalışanlara kesinlikle sulu süpürge almayın..