Farklı bir geçici dövme...

Konusu 'Geçici Dövme, Hint Kınası' forumundadır ve flammer tarafından 6 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  1. flammer

    flammer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar dün kalıcı makyaj tekniğiyle 3 sene kalacak bir yıldız dövmesi yaptırdım.Gerçek bir dövmem vardı,şimdi bir tane daha oldu ama 3 senelik :) Valla ben bayıldım bu işe,nasıl kaşa falan kontur çiziliyorsa aynen bu şekilde iğneyle derinin yüzetdeki kısmı sanırım epidermis onun üzerine yapıyorlar.Ben çok memnunum,fotoğrafını yüklerim yarın öbür gün,şu an mak.şarjda :) Sevgiler...
     
  2. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  3. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    boyle birseyi yeni duydum 3 senelik falan guselmiş valla ama ben genede kalıcı tercih ediyorum
     
  4. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  5. flammer

    flammer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :) bende öyle tercih ediyordum da sildirme işlemi yaptırırken yaşadıklarımdan sonra heves yaptığım şeyleri bu şekilde halletmeye karar verdim :)
     
  6. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  7. haligh

    haligh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya süpermiş 3 senelik bende istiyorum aslında kalıcı istiyorum ama önce geçici yapıp bizimkileri ikna etmem lazım sen bi fotosunu koysan nasıl olmuş ne kadara yaptırdın falan biraz bilgi versen :KK70:
     
  8. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  9. brcmsn

    brcmsn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    nerde yaptırdınız?
     
  10. 27 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  11. Princess

    Princess Guest

    benim de ayak bileğimdeki dövmem üç senelik.
    aynı şekilde kalıcı makyaj tekniğiyle yaptırmıştım iyi ki de öyle yaptırmışım.
     
  12. 27 Kasım 2009
    Konu Sahibi : flammer
  13. EU3

    EU3 Guest

    harika bir fikir....:)
     
  14. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : flammer
  15. mahperver

    mahperver Hayat ne enteresan . . . Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dovme olayi hos ama ben abdestin gecerli olmadigini duydum bu durumda..ne olacak dogruysa??..kafirler gibi mi gezicez?osmanli padisahlari abdestsiz bir devlet evragi dahi imzalamamislar biz onlarin torunlari degilmiydik nedir bu batiya ozenmeler?..hersey sus saltanat degil..al kina yak eline,ayrica sunnettir.
     
  16. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : flammer
  17. Malice

    Malice WTF?! Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.046
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    mahperver canım sakin ol biraz, kimsenin devlet evrağı imzaladığı yok :)) tercih meselesi bu, istemezsen yaptırmazsın kimse kimseye zorla birşey yaptırmıyor
    edit: ayrıca şunu da belirteyim türklerin şaman olduğu dönemlerde dövmesiz ve pearcingsiz bi tane bile adam yokmuş, kim kimin özentisi tartışılır..
     
    TipOgrencisi ve tazefasulye bunu beğendi.
  18. 11 Aralık 2009
    Konu Sahibi : flammer
  19. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.790
    Beğenildi:
    32.795
    Ödül Puanları:
    563
    Ne demek özenti tercih meselesi bu kimse kimseye zorla birşey yaptırmıyor ki burada herkesin tercihi farklıdır bir kere.
    Derinin altına işlemediği için abdestsiz sayılmaz kimse bunu söyleyen de cami hocadır üstelik gönül rahatlığıyla herkes yaptırabilir.
    Bunu duyduktan sonra ben bile gidip yaptıracağım ..
    Birde kimseyi buradan etkilemeye çalışmayın lütfen kına yakın diye.
     
    tazefasulye bunu beğendi.