Farklı büyüklükteki göğüsler

Konusu 'Genel Göğüs Sağlığı ve Bakımı hk.' forumundadır ve hulyab tarafından 23 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  1. hulyab

    hulyab Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar benim arkadaşımın kızının göğüsü biri kçük biri büyük ve çok dert ediyor rahatsız oluyor büyük göğsünü küçülmesini istiyor büyük göğüs sevmiyor napması lazım
     
  2. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  3. Quelle

    Quelle Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasinin kiizi kac yasinda ? hormonlarla ilgili bir sorun olabilir doktora falan gitti mi
     
  4. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  5. hulyab

    hulyab Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    14 yasında zaten ablası var onunda goğüsünün biri kucuk biri buyuk genetik galba aama ablasının nerdeyse hiç yok
     
  6. 24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  7. hulyab

    hulyab Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yardım eden yokmu arkadaşlar ???
     
  8. 27 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  9. EU1

    EU1 Guest

  10. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  11. hezarfen

    hezarfen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar bunu dert etmeye gerek yok, benimde ve tanidigim bi cok arkadasiminda ole bazilarinin biraz daha belirgin bazilarinin daha belirsiz olurmus ama hic bi kadinin gogusleri tam simetrik olmazmis zaten kucuk farklar onemli degil
    Tabi bazi sansli kadinlarin gogusleri simetrik olabiliomus

    Yapilan bi arastirmaya gore, 500 kadindan sadece 2sinin gogsu simetrik cikmis

    bende ilklerde cok sikinti ediodum, bi genc kiz kendini izlemeyi cok sever ama ben aynaya bakmiodum kimseyede soleyemiyosun tabi yanlis dusunurler die ama sonra bilimsel olarak arastirip okuyunca dogal bisi oldugunu ogrendim ve rahatlayip herkesle konusunca onlarinda ayni benim gibi uzuldugunu kesfettim :D:D:D:D

    sizde uzulmeyin die yaziorum, herkes solemesede cogu kadinin gogusleri simetrik degil kendi kendime uzulurken annemin bile ayni oldugunu ogrendim :)

    Ozellikle gec kizlar, doktorlar vucut gelisimi tamamlanana kadar dert etmemelerini, vucutlarini rahat birakmalarini soyluyolar

    hem dogumdan sonra duzeliomus, bi forumda okumustum yasayan biri anlatiyo sirf bunun icin buyuk olan gogsunu kucultturmus ve daha sonra dogum yapinca kucuk olan gogsude buyumus :KK43: cok uzucu

    Goguslerimiz surekli degisio zaten...

    ama tabi biri gelismis biri is gelisememisse elbette ve kesinlikle bi doktora gitmek lazim :)

    Opuyorum kizlar sizi, uzulmeyin olculeri kafaniza takmayin :) goguslerinizin olmasi en buyuk armagan bence onlari nasil giydiricegine kafa yorun harika sutyen takimlari var :):):):)
     
  12. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : hulyab
  13. zemus

    zemus şöfeer Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.938
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    bencede dert etmesine gerek yok normalde her kadının sol göğsü , sağ göğüse göre hafif büyüktür ..
     
  14. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : hulyab
  15. elifnur1

    elifnur1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sanırım yaşı ilerledikçe büyüme sırasında oluşan durum.yatakta uyurken yatış sırasında zamanla oluşuyormuş
     
  16. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : hulyab
  17. y_aprk

    y_aprk Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ewt bnde 18 yasındayım sag gögüsüm biras daha büyük ama o kadar bariz belli deil daha dolgun duuryor sola göre ama yinede bi problemim yokk zamanla o farklılık gidecektir ergenlik döneminde oldugu içn dogaldır.
     
  18. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : hulyab
  19. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.436
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Henüz çok erken 14 yaşında gelişim yeni başlamıştır ve bu dönemde farklılık biraz daha belirgin olabilir.Bunu dert etmesi için çok erken.18 19 yaşından önce hiç birşey yapılamaz bence ki genelde bütün kadınlarda memelerin biri küçük biri birazdaha büyüktür.. örneğin benimde öylee