fikirlerinize ihtiyacım var

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve theworldismine tarafından 13 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  1. theworldismine

    theworldismine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar

    ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim bugünlerde kafamı allak bullak eden bir olay var anlatmak ve biraz olsun hafifletmek istiyorum

    bu sene okula başladım ve sınıf arkadaşımla bir ay öncesinde nette tanışmıstık üniversitenin forum sitesinden neyse okul başlamadan görüştük tam benim kafamda çok iyi anlaşambileceğim biriydi. neyse okul açıldı bir hafta oldu biz hep beraberiz bana sevgilisi gibi davranıyor yani bana karşı sorumluymuş gibi. aşk hayatını anlattı bir kızla evlenicekmiş ama olmamış bir yıl oldu ayrıldım dedi. görüşmüyorum falan dedi.
    neyse okul devam ediyor bir taraftan ve hareketlerinden herkes bizi sevgili sanmış çünkü milletin yanında saçlarımla oynuyor falan.mesajlarında iyiki varsın varlığın beni mutlu ediyor diyordu. ben aslında sert mizaçlı bir insanım ama bu defa karşı koymadım rahat davrandım artık benden hoşlandığını düşünmeye başlamıştım ki dün facebookta eski sevgilisinin duvarına yazdığı yazıyı gördüm seni çok özledim aşkım yazmış kız başka bir şehirde neyse asıl önemli olan karşılığının olması çocukta bende seni çok özledim yazmış. 2 gündür soktayım hemen uzaklaştım ondan yanına bile gitmiyorum ve ilginç tarafı oda bir anda kendini çekti bu kadar dengesizlik ve yalana ne gerek vardı anlamıyorum boşluktayım ne yapıcam nasıl davranıcam bilmiyorum en kötü yanı onu hergün görmek zorundayım :1no2:
     
  2. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  3. cinsilatif

    cinsilatif sana emanet... Pro Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.254
    Beğenildi:
    196
    Ödül Puanları:
    163
    demek ki bi boş anında sana yakınlaştı
    bunu böyle kabul edeceksin.
    neden yaptı niye yaptıya girersen
    kafanı yormaktan başka bi işe yaramaz gereksiz sorular
    üniversite hayatına hoş geldim diye bak olaya
    daha neler göreceksin
    bunu da tecrübe hanene yaz
    o çocukla da arana mesafe koy
     
  4. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  5. Angelife

    Angelife Onur'umm (= Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Okul daha yeni açıldı ders,sosyal etkinlik derken unutursun bile. ıyiki görmüşsün belki daha kötü seyler olabilirdi.. Daha fazla tutulabilirsin ucuz atlattım deyip okuluna bak bence fazla sarsılacağını sanmıyorum umarım sarsılmamışsındır.
     
  6. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  7. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    üzülcek ne var canım yaa
    sonuçta aranızda zaten bişe yokmuşki
    bırak istediği gibi davransın
    hem okulda daha yenisin gez dolaş endamını görsün millet
    onlada hiçbişe olmamış gibi konuş
    kendini nimetten saymasın
     
  8. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  9. theworldismine

    theworldismine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle cevabın için teşekkür ederim

    ben soğuk davransamda o bir sekilde yakınlaşıyor ve ben karşı koyamıyorum bir nevi oynuyor benimle. konuşıyım diyorum ama ne söylenirki bu durumda... kestirip atarım çokta kolay unuturum ama ya hatırlatırsa hergün kendini...
     
  10. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  11. theworldismine

    theworldismine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    angelife

    evet daha ileri gitmediği için şükretmem lazım ama az bir zamanda cok sey paylaştık ve birden böyle birşey olması sarstı beni

    neyse unutmam lazım ve o bana öyle gülümseyerek bakarken kendimi tutmam lazım umarım kolay olur
     
  12. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  13. Malen

    Malen Hadi gel bebegim Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2009
    Mesajlar:
    749
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Olay cok ilerlemeden gercek yüzü cikmis ortaya,aslinda kendini cok sansi hissetmen gerekiyor..Birsey yasamayan insanin unutmasi daha kolay olurki daha önünde cok zamanin var yani onu unutturacak biri ile tanisman muhtemeldir.
    Birde baska türlü düsün ya ilerleseydi ya sen ona karsi gelemeseydin yada ne bileyim iste bu kiz ciksaydi orataya ve cocuk seni birakip bu kiza gitseydi,ozaman bu halinden dahami iyi olacaktin,bence bu halin öteki düsecegin durumdan binlerce kat iyi...Geri cek kendini giden gitmistir de,sonucta o tercihini yapmis yapilacak birsey yok..
     
  14. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  15. Angelife

    Angelife Onur'umm (= Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Burdada söylüyorum kaçan kovalanııır sen kendini geri çek o çocuk zaten haylazın tekiymiş erkekliğne yediremez o peşinden koşar baktın öyle oluyor sende sıkılacaksın cevap vermiceksin. Şunun şurasında ne kadar olduki okul açılalı ne bilim bi çok sey yaşadık diyorsun yaa Malen ablamn dediği gibi gerçek yüzü erkenden ortaya çıkmış bence çok şanslısın. Eğer bir şeyler ilerleseydi bu kız benim peşimi bırakmıyor olurdu erkekler böyle canım maalesef.. Üniverstede kötüsü olduğu kadar iyiside vardır. Sadece insanları öncelikle tanımak için uzun bir zaman tanı onlara ve kendine..
     
  16. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  17. lethem

    lethem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.315
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    148
    üniversitede hele de yeni başlayınca hızlı olaylar olabilir, yeni arkadaşlar, sevgililer, vs..
    insanlara hemen güvenme bence, o eski sevgilisini unutamamış ama sana da yakınlık hissetmiştir..
    benim fikrim eskisinden hayır görmez ve senin peşine düşer amaaa sen onu baya bi sallama bence..
    peşine düştüğünde de yüzüne vur bu dengesizliğini..
     
  18. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : theworldismine
  19. maniac

    maniac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    554
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bosluktami, yoksa capkinlikmi adam seninle ilgileniyor ve ilgilenmis
    obur taraftan sevgilisi ilgi gosterincede bianda ici kipir kipir olmustur
    onun hangi sebeple bunu yaptigini (kiza ilgi gostermek o yaziyi yazmak) bilemeyiz bi cok sebebi olabilir:
    -ya o oyle yazdi diye yaziverdi..yani sebepsiz
    -yada oda elimde dursun diye ..eger ilerde birsey olabilirse diye..
    -yada gercekten ozledi ve ilgiyi bulunca (evet bunu bekliyordum ben) diyip karsuilik vermistir

    sanada simdi ilgisinin kesildigini yazmisin belkide 3uncu sik ti ve o kizdan ilgiyi gordugu icin senden ilgisini kesti..aslinda kesmeseydi ve ikinizi ayni anda idare etseydi (yani onla bi cok yazismalar ve senle yakinlasmalar) ozaman tepki vermen bence yerinde olurdu.

    bence birsey soylemeden duruma gore bakarsin,(zaten onu boyle izlediginde yalan mi degilmide onu anlamis olursun)
    baktin hala o kizla yazismaya devam ediyor ve ayni anda ilgisini senden kesmedi..dersin bana cok yakin davraniyorsun neyapmak isteidgini bilmiyorum filan gibi onun sana bi aciklama yapmasini beklersin, isteidgi iliski konusunda (ask mi arkadaslikmi) ama yazdigi facebooktaki yazdian filan eski sevgilidende bahsetmeden. sen siz icin soracaksin..

    eger seviyorum seni gibi baslarsa, onada yazdigi yazilarin hesabini sorarsin :) iste o zamanda zaten evet demis olursa, sizi idare etme plani oldugunu anlamis olursun. cunku sen bu ilskinize bir aciklik getirmesine herseyin hangi anlamda senle neden ilgilendigini bildiginde anca ozaman ona YALanci ve dengesiz diye suclayabilirsin.

    cunki suanda ortada ne yalan var nede dengesizlik bence sana karsi.. bunu ztan simdi ona da soylesen; aramizda ne varki yalanci oliyim filan diyecek:)

    bence benim dedigim gibi iliskinizin adini koymasini iste ona gore cevbini ve tavrini koy suan icin erken gibi gozukuyor :KK66: