Fikirlerinize ihtyacm var ve konuacak kimsem yok....

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve emecull tarafından 7 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  1. emecull

    emecull Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar ıkı yıllık ılışkım bıttı.. 3 ay once yanı buraya uzunca yazsam yetmez bıtmez.. evlenme teklıfı etı 8 ay once ve 3 ay once sevmıyorum dedı ayrıldık. çok buyuk bı ask yasadık bız. ıkı farklı kultur ıkı farklı ınsan ortak bı dıl bulduk oda askdı. o doguda buyumuş aılesı orda olan aıle yapısı baskıcı korku uzerıne kurulu ataerkıl ben tam tersı okumuş ozgur yetımış demokratık bı aılenın kızıyım. o lıse mezunu ben hukuk fak bıtırdım..bır futbol klubunde futbol oynyo kendısı para problemı yoktu aldıgı paranın çogunu babasına yoluyo babasıda evler alıyodu kendı adına. bencıl çok bencıl b adamdı oda bılıyodu. aılesınden farklı bı sehırde oynuyor futbolu zaten. çok sevdı çok pamuklara sarmaladı sonra aılesıne benı anlatı babası once çok erken bu yasda evlenılmez dedı yası 24 dü asıl sorun yas degıldıkı babası evlendıgı zaman onun baska bı hayat kurup parasını alamıcagını düşünuyodu. sonra bana hısetırmedı ama hep baskı yapan bı aıle benı gormeden ıstemeyen bı aıle olmaz dıyen bunları ayrıldıktan sonra ogrendım.. ve sonra baa kötu soguk davranmaya kırmya üzmeye sevmedıgını soylemeye basladı..çok ugrastım gururum yokettım gıttım yanına dınlemedı yanıma bıle gelmdı. bu ılşkının sonu yok daha fazla uzulme yazdı mutlu ol vs vs ve bıttıı. ama bunu yazana kadar çok seyler soyledı sanırım ondan sogumam için soylemış şuan anlıyorum. çooook acı cektım yanı tarıfı ımkansız bunun cevremde herkes cekıyo ayrılıyo ama bıtıyo dınıyo benımkı dınmedı 1,5 boyunca aglamadan tek gunum gecmedı tek bı anım gecmedı 6 kılo verdım vsvs. sonra bundan 1 ay once belkı daha fazla gece telefonumu saat 2 3 gıbı hep bı ozel no arıyo uyanıp acınca kapıyodu bu boyle 5 6 gun oldu. sonra bıgece yıne caldı actım bızım çok dınledıgımız bı sarkı calıyodu arayan oydu. dınledıgım sesızce aglıyarak sonra kapadı.. yıne ozelden aradı tabı. ıkı gun sonra bı mesaj geldı gece uctane sarkı ısmı yazmış dınle demış. boyle ımkansız askı unutmadıgını anlatan sarkılar. bısey yazmadım sonra bı mesaj daha. içiyorum çok uzzaklardayım yazmış. nıye yazdım hergece içiyorum artık yazmış.benım sana hısetıklerım yalan degıldı benı kotu bılme neolur yazmış. sonra denız sekının adaletsız secım adlı sarkısını dınle sana gelsın yazmış ve ben NİŞANLANDIM yazmış...... o anda kızlar hısetıgım seylerı yazamam gecenının 3 du. şook oldum daha 2 once ask vardı sevıyodu benı aılesı erken dıyodu ve o buu yazdı bana. nasıl yaptın bunu yazdım bazen ınsanlar bazı seylere mecbur kalır tek ıstedıgım senın cok mutlu olman bu hayatta okadar.yazmış. gozyaslarm dınmışken tekrar aglamak gunlerı basladı sonra mesaj attı yıne bana hakkını helal et benı kötu bılme yasadıgımız hersey gercektı sevgım gercektı ınan yazmış.ama boyle olması gerekıyordu yazmış. bende artık ne sesımı duycaksın ne yuzumu gorceksın arkanda bıraktıgın bukadar gözyasıyla mutlu olabılıyosan ol yazdım ve telımı kapadım 10 gun acmadım hiç. sonra benım onda kalan kıyafetlerım vs vardı kızkardesım benden habersız mesaj atıp onları yola bu esyalar görümenız için neden olmasın yazmış oda tamam merak etme artık gorusmeyız bana çok kızyosunuz ama bu en dogrusuyudu ablanı daha çok uzmeye hakkım yoktu o hep mutlu olsun yazmış benım bu mesajdan sonra haberım oldu. yolamış esyamı çinden bana yazdıgı bı mektup not cıkmış. bazı seylerın ıfade edemedıgını çok derınlerde hısetıgı seylerın kalmaya mahkum oldugunu bana çok haksızlık yaptıgını hep mutlu olmamı yazmış. kızkardesım mektubu gorup onu aramış bu mektubu ablama vermıcem yırtıp atyorum demış oda lutfen demış. ben okudum tabı ama o bılmıyo bunu. gecer uzulmez zor donemı atlattık demış kardesıme ablamı dagıttın gıttın bıseyı atlattıgı yok çok kotu sen kendı mutluluguna bak demış.okadar. gecen gun gece yıne telefon caldı actım ozel numara yıne unutmakla unutamamadıgını ıfade eden bı arkı dınlettı oydu sanırım. yıne agladım agladım.. 1 aydr dınen gozyasım tekrar basladı.. oda acı cekıyor mecburmu kaldı aılesımı karsına alamadı bu nısan neden oldu. bılmıyorum ne düşüncegımıde bılmıyorum tek bılddıgım mutsuzum nefret edemıyorum kızamıyorum çok ıstıyorum olmuyor..benı boyle aramasa bu sarkılar olmasa tekrar aklıma düşürmese kendın acım hep taze kalmaz ama olmyo. ne düşünmelıyım yapmalıyım bılmıyorum. artık onun baska hayatı olcak bırlıkte kurdugumuz tum hayalerı baskasıyla yapcak onu sevıyormu nasıl sevıyo ıkı ayda ne zaman tanıdı sevdı oda o sehırdenmış kızda akrabamı vs bılmıyorum. bız mutlu bır sonu haketmıştık ama olmadı cok ugrastım çok gururumu yerlere attım uc ay once dıler döktum olmadı. şimdıde durum bu fıkırlerınıze ıhtıyacım var anlatabıldıgım kadarıyla...
     
  2. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  3. edda1985

    edda1985 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.920
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    seninki çok düşüncesizmişşşş...
    çünkü seni üzüyor...
    nişanlandınmı adam git başının çaresine bak..
    daha kızı ne üzersin...
    acayip sinir oldum...
    sende bi süre hiç ses çıkarma bi süre sonra NıŞANLANDIM .. artık eşitiz yaz...
    birada onun içi acısın...
     
  4. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  5. iLk

    iLk AkreP Pro Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.012
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    Sebep her ne olursa olsun senden Vazgeçmiş ve kendine yeni bir yol çizmiş...

    Bir taraftan senin canını yakıyor; kendini unutturmuyor, diğer taraftan nişanlısına ihanet ediyor...

    Ne sana ne de diğer tarafa bu haksızlığı yapmasına izin verme... Numaranı değiştir. Ulaşamasın sana.

    Bir şekilde yeni numarana da ulaşırsa özel aramaları cevaplama ya da özel aramaları engelle.
     
  6. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  7. emecull

    emecull Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    yanı nısanlandıgı kızla 1 ayda nısan olmuş zaten aıle tanıdık sanırım ask sevgı yok kı aıle baskısyla yapılmış bişey bu nişan dedım ya aıleye hayr dıyemedı ama bılıyorumkı ömrunce mutu olamıcak
     
  8. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  9. Arora

    Arora Pretty woman :) Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ne şiş yansın ne kebap demeye getiriyor bence.. Ailesini karşısına alamamış, ama ara ara kendini size hatırlatıp sizi de kaybetmemeye çalışıyor.. Tabii bir de nişanlısı kız var.. Bence numaranı değiştir ve bitsin bu iş..
     
  10. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  11. solucan

    solucan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    821
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım çok üzüldüm durumuna.. benmkine benziyor :KK43:
     
  12. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  13. frezya_34

    frezya_34 kimse vazgeçilmez değildr Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pişman hemde çok pişman aslında yaptıklarından
    ama malesefki cesaret yok onda cesaretin olmadığı yerde aşk biter hiç bi anlamı kalmaz..
    eğer cesareti olsaydı seni ailesine kabul ettirirdi..neticede kendi parasını kazanan kimseye muhtaç olmayan bi insan
    ne senden vazgeçiyo ne nişanlısından yaptığı hiç doğru bi davranış değil
    canım senden umudu kesmesini sağla gerekirse nişanlandım de sende arama beni de
    açma telefonlarını... erkek olsaydıda sevgisinin arkasında dursaydı
    sevgi öyle yarı yolda birakıp gitmekle olmuyo mücadele etseydii
    ayrıca hiçbieşyde böyle olmak zorunda değildi o çabalamadı herşey böyle bitti
    seni üzmesine izin verme tamam mı canımm
    seni kendi durumuma benzettiğim için bende bu kadar sertim aslında
    hakkında hayırlısı olsunn
    inşallah öyle biri çıkarki tez zamanda karşına gözyaşlarına gülücüklere dönüştürürrr opuyorumnanaktan
     
  14. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  15. emecull

    emecull Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    sanmıyorum artık bırını severken baskasıı nasıl olcakk
     
  16. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  17. RooSE

    RooSE Rabbime emanetsiniz Pro Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Ben anlamıyorum bu erkekleri ya sanırım biz kadınlar onlardan daha cesaretliyiz.Sen onun yerinde olsaydın eminim ki aileni karsına alır evlenirdin ama o erkek oldugu halde yapamıyor maddi özgürlüğü varsa ailesinin lafını dinlemeye gerek yokki.Bende doğuluyum ama artık çok az kısımda var böyle zorla nişanlanmalar evlilikler falan oda eğer ailenin mal varlıgı coksa yabancıya bölünmesin diye yapılır.Bana biraz bahane gibi geliyor.Ama su da var seni sevmiş ama cesareti yok eğer bir adam gözünü karartıp sevmişse ama normal sevmek değil gerçekten sevmişse tutar elinden alır götürür kimseyide dinlemez.Benim mantıgım bunu kabul etmiyor yani zorla yaptırımlar falan 24 yasında diosun sencede biraz basit durmuyor mu.Canım benim kendini üzme artık ararsada açma ozaman canını daha fazla acıtmasın.Ya da herşeyi silsin mutlu olun ama okadar cesareti varsa....
     
  18. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : emecull
  19. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    canım aile baskısıyla olmuştur,anladığım kadarıyla seni çok seviyor oda istemezdi böyle olmasını...sende artık unutmaya çalış kendine yeni bir sayfa aç...