For you da.... Sir ağda ısıtcısı tekli...

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve Afro tarafından 3 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  1. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    kıslar bugun for you da gördum tekli sir agda ısıtıcıs fıyatı cook uygun 27 ytl ıcınde 1 tane makıne 1 tane roll on agda bıde agda bezı var markası bilenıor mını kit kullanan warmı cok ıhtıyacım war kıslar netten baktım aama bulamadım yardım edersenız sewınırım :1hug:
     
  2. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  3. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bilen duyan gören yokmu kıslar yaa bayram gelıyo bacaklarımı örcem yakında :)))
     
  4. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  5. Womanizer

    Womanizer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    :roflol::roflol:

    örecen misırnaşık şey

    canım ben de gördüm o kiti ama sana şunu diyim ısıtıcısını bilmem ama o ağdanın kullanımı çok zor geliyor bana çok yapış yapış oluyo ya da ben beceremedim bilmiyorum

    onun yerine sesu nun ılık sirli ağdasını tavsiye ederim hem kolay kullanımlı hem kolay temizleniyo hem de güzel kokuyo portakal kokulu olanı

    sen bilirsin yine de cnm
     
  6. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  7. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148


    cnm bende onu yapamıyorum malesef siragdayı ısıtarak kullanıyodum ama sıkıldım artık a.s.
     
  8. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  9. minikiz

    minikiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    ben kullanıyorum.markası farklı ama gayet kullanışlı bence
     
  10. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  11. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    saol mınıkız bende emın olmak ıstemeden almak ıstemıyorum
     
  12. 4 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  13. sis___

    sis___ Guest

    ya ben de vivet in öyle bi paketini buldum, içinde ısıtıcısı vardı, iki tane agda, 2 paket agda bezi ve 2 tane de temizleme mendili. cantası da var. 37 ytl idi, ama gercekten guzel ısıtıyo mu bilemedigim için almadım. kullanan var mı kızlar? çok kullanışlı görunuyor ama bi de guzel ısıtmıyosa agdayı kötü olur :)
     
  14. 4 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  15. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ben bugun carsıya baktım 30 ytl heryerde ama ısıtıcı cok kalın nasıl rahat edebılırmıyım bılmıyorum en guzelı for you dakı kıslar sekıl olarak ben ce
     
  16. 5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  17. EU3

    EU3 Guest

    canım ben for you daki sir agdadan aldım kollarım bacaklarım için kullanıyorum .ısınmasından ve tüyleri tamamen temizlemesinden çok memnunum ..tavsiye ederim tatlım
     
  18. 5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Afro
  19. ikrar

    ikrar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    nasıl bi ısıtıcı kızlar elektiklimi nası fisfisfis