fsh 10 üzerinde olan arkadaşlar aşılamamı tüp bebekmi

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve EU1 tarafından 13 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    arkadaşlar lütfen deneyimlerinizi paylaşın fsh 14 olunca ve eşinin spermlerinde bozukluk olunca acaba aşılamamı yoksa tüp bebekmi daha iyi bir çözüm çünkü zaman kaybetmek istemiyorum yaşayanlar lütfen bilgi versin
     
  2. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. papatya_1979

    papatya_1979 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım fsh ı bir şekilde düzenleyebilirsin. mesala benim 18 di ama ben hamile kalabilmiştim.ama eşinde bir problem varsa bence aşılama ile vakit kaybetme bence tüp bebek dene. gerçi doktorla görüşürsen o sana yol gösterecektir. kolay gelsin canım.. herşeyin hayırlısını dile...
     
  4. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    çok teşekkürederim paylaşımın için evet dr görüşücem inşallah hayırlısı
     
  6. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. celine07

    celine07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benimde durumum seninkiyle benzer.benimde fsh 13 ve eşimin spermlerinde çok ileri yönde hareket zayıflığı var.ben geçen ay tüp bebek diye tedaviye başladı ama malesef ilaçlarla tek yumurta gelişti ve dr um bu seferlik aişılamaya çevirelim tek yumurtayla şansın az olur tüp bebekle dedi ve aşılama yaptırdık,malesef sonuş negatif.ben tedaviye başlamadan önce bi çok tüp bebek merkezine gidip görüştüm ve hiç bi dr bana aşılama önnermedi,direk tüp bebek yapalım,sizin kaybedecek zamanınız yok dediler.biz malesef menepoza giriyoruz.kendi dr umlada görüştük bir dahaki sefere ne olursa olsun tek yumurtada olsa micro yapıcaz,çünkü bidahaki seferlerde bu tek yumurta bile olmayabilir:KK43:sana kedinlikle micro öneriyorum canım,hakkında hayırlısı olsun,bende önümüzdeki ay micro için tedaviye başlıcam hayırlısıyla
     
  8. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    papatyacım fsh ı nasıl düzene soktun benimm de fsh 11 aşılama yapıldı 1 kere ama tutmadı
     
  10. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    merhaba celine bugün doktor cem beyle randevum var hepsini tek tek sorucam acıbadem benim korkumda yumurtalıkların gelişememesi ve mikronunda tutmaması eğer dr hemen derse başlıycam mikroya allahım nedir bu çilemiz resmen çöktüm
     
  12. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. celine07

    celine07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende acıbademde tedaviye başladım,geçen ay micro diye başladık ama 1 yumurtam çok hızlı gelişti diğerlerini bastırmış bu seferlik aşılama yapalım dedi cem bey ve aşılama yaptık ama tutmadı malesef.ben önümüzdeki ay yine başlıcam microya ve cem beye çok güniyorum.sen yine doğru bi dr la başlamışsın,en azından cem beyin yaklaşımları ve ordaki ortam mükemmel,moral veriyor.ben ilk olarak istanbulda başka bi merkeze gittim görüşmek için ve beni mahfetti direk 45 yaşında bi bayanın durumu var sende,çok az bi umut var,belki bu ay son şansın bidaha hiç yumurtan olmayabilir dedi,2-3 tane folikül var sadece şuan yumurtalıklarında buda çok kötü dedi ve beni kıbrısa yönlendirdi donör bulup başka kadının yumrutasıyla hamile kalabilirsin dedi,yıkılmıştım resmen,şok oldum.Allahtan eşim aklı selim çıktıda ondan sonra ankarada ve istanbulda bikaç merkeze daha gidip dr larla görüştük ve hiçbiri o şekilde konuşmadı,yumurtalıklarımdada 8-9 tane folikül gördü diğerleri,yani ilk gittiğim o dr bana yalan söylemiş.sen daha menepoz başlangıcındasın,şansın tabiki var dediler ve ben cem beyde karar kıldım başladım.yumurtaların gelişir canım ilk deneme aslında hakikaten deneme oluyor bence,yumurtaların ilaçlara nasıl cevap veriyor dr un onu görmüş oluyor ve eğer olmazsa ikinci deneme daha farklı sana daha uygun bi tedavi gerçekleştirilebiliyor.benim mesela tedaviye başladıktan sonra 4. gün 1 yumurtam o kada hızlı gelişmişki 16 mm olmuş diğerleri 7-8 mm de kalmıştı,cem bey hemen ilaçları bıraktırdı yoksa bu folikül kiste dönüşebilir dedi,ilaçları bıraktıktan 4 gün sonra tekrar kontrole gittim yumurtam 20 mm olmuş 1 taneside kendiliğnden 16 mm büyümüş,aslında 2 yumurtayla aşılama yaptırmış oldum.ama ben başka bi şehirdeyim ve tedaviye başladıktan sonra ultrason takiplerimi bulunduğum şehirde yaptırdım ondada aksaklık oldu tam zamanında gidemediğim oldu ultrason takiplerine,cem beye gidemedim yani,buda büyük bi hata oldu,önümüzdeki ay rapor alıp tüm tedavi aşamalarımı cem beyle geçiricemve kendimi tamamen cem beye teslim edicem.için ferah olsun canım,bize sadece 1 yumurta bile yeter,fsh ada çok takılma,yumurtalıklarındaki folikül sayısı önemli,bende tedaviye başlarken 8 folikül vardı,buda 8 tane yumurta gelişebileceği anlamına geliyor,cem beye güven,belkide karşılaşırız orda,iyi haberlerini bekliyorum canım,hakkımızda hayırlısı olsun
     
  14. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. semos427

    semos427 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.134
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    PAPATYA_1979 canım fsh nasıl düzenleyebiliyorsun doktorunmu sana fsh düzenleyebilmek için ilaçmı verdi.ben hiç fsh mı düşüremedim hep 45 ve 60 larda inmiyor.artık bahçeci kliniğinde yeni tedaviye başlıyorum.testler istendi benden.kan verdim dün doktorum aradı bağışıklık sistemimi takip ederek tedaviye başlıyacağını söyledi. bana program verecek onu uyguluyacakmışım.ama fsh hiç düşüremedim.başka merkezde bana aşılama yapılmıştı.sana nasıl aşılama yaparlar diye şaşaırdı.senin tek yumurtan bile çok değerli.direk tüp bebek yapılması gerekiyordu.o yüzden artık bahçeci kliniğine gidiyorum.
     
  16. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. wannababy

    wannababy iki cocuklu ve mutlu:)) Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    8.256
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    yazdıklarınızı okuyunca moralim bozuldu. mayıs ayında fsh değerim 14.8 di. temmuz ayında 8.5 oldu. geçen ay aşılama yaptırdık ama maalesef kimyasal gebelik oldu.senağlama bu ay tekrar aşılama deniyoruz.

    ama şimdi yazdıklarınızı okuyunca acaba şansım yokta doktorum beni üzmemek için mi deniyor diyorum. ama hiç ümit olmasa geçen ay kimyasal gebelikte olmazdı herhalde yada doktorum beni bu kadar oyalamazdı di mi?
     
  18. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. papatya_1979

    papatya_1979 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    fshı nasıl düşürdüğümü sormuşsunuz. öncelikle fsh psikolojik olduğunu söyledi doktorum. bunun yanında treseguens diye bir ilaç kullanıyorum. bunu kullanınca fsh değerlerim düşüyor. ama doktorum ilaca çok inandığım için fshın düştüğünü söyledi. herşeyden önce uygulanan tedaviye inanmak gerekiyor.
    bunun yanında yumurta sayısını arttırmak için dhea diye bir ilaç kullanıyorum. ayrıca amway ürünlerinden omega 3 ve selenyum E kullanıyorum. hepsi doktorumun tavsiyesi.. hepimiz için hayırlısı olsun kızlar...