Fsh deeri

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve *papatya* tarafından 21 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  1. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    999
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bugün hormon değerlerime baktırmak için doktora gittim.fsh:10.53 lh:6.55 çıktı.doktor fsh'ın üst sınırda olduğunu biran önce çocuk sahibi olmamı söyledi.ordan çıktım başka doktora gösterdim oda çocuk sahibi olmamın zor olabileceğini söyledi.7 aydır myralon kullanıyorum acaba haptan dolayı böyle çıkmış olabilirmi?ve fsh değerim yüksekmi?
     
  2. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  3. parxixl

    parxixl Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    643
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    canım benim fsh değerim de yüksek 2007 ekimde 17 çıkmıştı ki bu değerle tüp bebek bile önermiyorlar.Ama daha sonra yani 2-3 ay oldu sanırım değerim 9,83 çıktı tabii bu arada 2 ay boyunca doğum kontrol hapı kullandım o da biraz dengeledi galiba.Ama bu değer bile yüksek .Normal değer 4-6 arasında olması gerekiyor diye biliyorum.Şimdi hapla tedaviye başlayacağım rahim filmi ( hsg) de çektirdim büyük ihtimal sendende isteyeceklerdir.Yani benim nacizane tavsiyem doktorunun söylediklerini mutlaka dinle. Fsh değeri yumurtalık rezervlerinizi gösterir yumurtalar azaldıkca fsh değeri yükselir.Neyse geçmiş olsun inşallah uğraşmadan bir evlat sahibi olursunuz.
     
  4. 22 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  5. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    999
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar lütfen yorumlarınızı yazın.doğum kontrol hapı kullanırken daha düşükmü çıkması gerekiyodu.ilerde çocuk sahibi olamayacakmıyım?senağlama
     
  6. 22 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  7. fakelove

    fakelove Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.664
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    merhaba canım benimki daha yüksek 13 yani ama druma sordum çokmu yüksek dedim yaşın 26 yaşına göre önemli değil dedi bende biraz rahatladım allah yardımcımız olsun
     
  8. 22 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  9. nasss

    nasss Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar benim fsh 13 tü özel hastane direk aşılama dedi tüp bebek bile olmaz dediler devlete gittim fazla takılmayalım ona dediler klomen verdiler ilk ay bişey olmadı ikinci ay kist yaptı rahim duvarım inceldi ilacın yan etkisinden bu arada kendi kendine çatladı yumurtlaıklarım ama yan etkiler hormonlarımın yüksekliğinden falan dedi hiç imidim yoktu prolaktinimde yüksekti 25 lerde sınırdı bütün hormanlarım tepe takla oldu apla ağla gebermiştim sonra klomene başlıyınca kafam rahattı o kadar yan etkiyle hamile kaldım şuan 5 haftalık hamileyim veren allah isterse verir hiç bişey engel olamaz şuan hala şokklardayım inanamaıorum bu kadar sorun içinde hamile kaldığıma rabbim hepinize yaşatsın ümitsiz olmayın kafanızdan silin stress hormonları mahvedio
     
  10. 23 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  11. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    999
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nass senin adına çok sevindim inşallah hayırlısıyla doğurursun bebeğini.ben bir süre daha çocuk düşünmüyordum ama 2. ölçümde yüksek çıkarsa tedaviye başlarım.ben hiç bebeğimin olmamasından korkuyorum.eğer doğum kontrol hapı hormonları dengeliyorsa 2. ölçümüm daha yüksek çıkabilir.hiç aklımdan çıkmıyo işte elimde değil:çok üzgünüm:
     
  12. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  13. nasss

    nasss Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende çok korkuodum hatta hiç imidim yoktu kendimi kısır ilan etmiştim bir hafta inanamadım zaten hamile olduğuma sakın korunma neyine korunacaksın hemen tedaviye başla doğum kontrol hapları yumurtalıkların çalışmaması içindir zaten öyle ibr sorun varken neden daha da tembelleştiriosunki bi yerden okumuştum bunu,hem bak benimki seninkinden çok daha yüksekti 7 den 13 lerde fırlamıştı eğer özel hastanedeki doktorları dinleseydim direk aşılama tüp bebek derlerdi sana tavsiyem tedaviye benim gibi yumurtlama geliştirici haplarla başlayan bi doktora başvur yakınsan yenimahalle kadındoğumun infertilite bölümüne git ben ordan sonuç aldım ssk diye paysımıodum ama inan bana çok temiz düzgün bi yer para için direk aşılama falan demiyorlar sakın doğum kontrol hapı kullanma
     
  14. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  15. lale_81

    lale_81 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nass ordamısın sana soorum olacak yumurta tembelligiyle ılgılı
     
  16. 27 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  17. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    999
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nass önerilerin için teşekkür ederim ama ben küçük bir yerde bitlis'te yaşıyorum.doktor seçme olanağım kısıtlı.bende artık hap kullanmak istemiyorum.bakalım birdahaki ölçümüm nasıl çıkacak.merakla ve korkuyla bekliyorum.
     
  18. 27 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  19. karçiçexgxi

    karçiçexgxi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    papatya merhaba canım.benim fsh ım 10.45 çıktı ama 31 yaş için normal dedi dr um. sen kaç yaşındasın