göğüslerim çok ayrık duruyo kızlar napmalıyım =(

Konusu 'Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri' forumundadır ve buket_246 tarafından 24 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  1. buket_246

    buket_246 Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kızlar benim göğüslerim hem küçük hemde ayrık duruyo. 75 bedeni bile zor dolduruyo bide ayrık olunca hiç hoşuma gitmiyo mafoldumben nolur bana yardım edin kızlar yaa çok kafama takıyorum senağlama şimdiden teşekkür ederim
  2. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  3. imdaaat

    imdaaat H£r fikir içimde k£lepç£ Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    canm küçükse doğal olarak ayrıkta olucaktır yani bizimkilerde öyle...bizlerde kafamıza takıyoruzki çabalıyoruz sen şimdi burdaki bütün başlıkları oku formüllere bak ne var ne yok aklına uyanı dene eğer okuduysan yorumları sonuç alanlar var büyütmek imkansız değil...
  4. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  5. buket_246

    buket_246 Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    hepsini okudum ama sanırım kesin sonuç alınamıyor hiç birisinden.düzenli spor yapcam artık.şnav çekmek iii geliyo diye duymuştum bilmiyorumkismile
  6. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  7. nur ummm

    nur ummm Bayılıyorum o gözlere:) Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.439
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canım yaş küçükse gelişme olur gögüsler ayrık olabilir bu normaldir bazılarının ayrık oluyo benimde ayrık küçük olduğundan sanırım
  8. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  9. MisSpink

    MisSpink `мάViş'M Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ayrik olmasi cok normal bide kucuk o yuzden olabilir arkadslarin dedigi gibi bizimde kucuk ve dogal olarak ayrik duruyo bizde burda care bulmaya casliyoruz sen kendine en cok uyan yani yapabilcegin bir yontemi sec burda bi suru yontem ilac var umarim guzel bi sonuc alirsin
  10. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  11. tsukino

    tsukino Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Canım mutlaka birisi iyi gelicektir sen herşeyi oku..
    Şınav mekik gibi şeyler sadece göğüsleri toparlar büyütmez..
    Hatta çok spor yapan kişilere dikkat edin göğüsleri bile yoktur ben birtane sporcu görmedimki koca göğüslü olsun hepsi tahta..
    Ben spor yapmaya başladım mesela ama benim yumuşak o yüzden yani..
    Tavsiyem sporunla birlikte birde burada ki yöntemleri dene ve çabuk pes etme..
    Çünkü 2 hafta 1 ay gibi kısa sürelerde mucize beklemek çok yanlış
  12. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  13. buket_246

    buket_246 Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    haklısınız galiba arkadaşlar biraz umutsuzum bu konuda sanki büyümez artık gibime geliyo ama denemekte fayda var tabi :çok üzgünüm:
  14. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  15. Feronia

    Feronia İyi ki varsın :) Pro Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.744
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Göğüslerinin yapısı buysa sen ne yaparsan yap ona bi çare bulamazsın ki..
  16. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  17. buket_246

    buket_246 Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    olabilir cnm tabi.acaba öyle yakınlaştıran sütyen varmı kızlar biliyomusunuz :kedi:
  18. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : buket_246
  19. hotcouture

    hotcouture Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.018
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Demek benim o yüzden.Önceden bu kadar düz değildi.Son 1 yıldır benim de ayrık ve küçük duruyor.Hiç mi büyümez yaa bilmiyorumkismile
Benzer Konular: göğüslerim ayrık
Forum Başlık Tarih
Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri goguslerim hem kucuk hemde cok ayrik 7 Nisan 2013
Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri Günlük sporum göğüslerimi dikleştirdiii :))) 27 Ağustos 2014
Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri göğüslerim çok küçük 14 Ağustos 2014
Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri göğüslerim büyür mü:(( 23 Temmuz 2014
Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri 3 haftada göğüslerimin aldığı hal ;) 8 Temmuz 2014