gaz çıkartma

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve fdneng tarafından 10 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    10 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  1. fdneng

    fdneng Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    331
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar emzirdikten hemen sonra bebişlerinizin gazını çıkartıyormusunuz öyle olunca oğlum daha çok kusuyor sanki daha midesine yerleşmeden hoop dışarı bazende emerken uyuyakalıyo öyle yatırıyormusunuz yoksa gazını çıkartıpmı uyutuyorsunuz gazını çıkartayım derken uyanıyor oğlum
     
  2. 10 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  3. TaKinTi

    TaKinTi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    gecen gun esra ceyhana bi prof katıldı ve uyuyan bebegin gazını cıkarmaya calışmayın yatırın ama arasıra kontrol edin uyandıgında ise hemen kaldırın gazı cıkar dedi. benimki artık emerken uyuyakalmadıgı için sadece 1. sorunu cvplayayım hemen cıkartıyorum ben elhamdulillah kusmuyor da.
     
  4. 10 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  5. cicibisi

    cicibisi http://ygtnblogu.blogspot Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.884
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Bende eğer uyumadıysa çıkarıyorum,zaten gaz olduysa memeyi bıraktğında ağlamaya başlıyo hemen,1 dk.filan anca oyalayabiliyorum kaldırmadan..hemen kaldrınca kusabiliyo bazen..ama oyaladysam kusmuyo çok şükür..hemende çıkarıyo gazını..
    diğer sorunda;eğer uyuduysa uğraşmıyorum gaz çkarmaya yan yatırıyorum..Özellikle geceleri uyandığında geri memede uyuyo hemen..genelde yan yatırıyorum o yüzden..
     
  6. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  7. selina79

    selina79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.489
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bizdede aynı sey var ama ben fark ettim. Ben gazını cıkartıgım zaman kusuyor, esimde kusmuyor. Ben omuzuma yatırdıgım zaman tam göbek kismi benim gögüsüme denk geliyor, gögüslerimde herhalde baski yapiyor göbegine hop yapıyor cıkıyor yedikleri. Esim aliyor kusmuyor. Uyusada ben gazını cıkartmaya calisiyorum ama benimkide uyaniyor o zaman. Bazen cok uykusu varsa uyanmiyor ama gazida cikmiyor o zaman ne kadar ugrasamda.
     
  8. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  9. cicibisi

    cicibisi http://ygtnblogu.blogspot Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.884
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106

    aynen cnm tam uykuda oldukları zaman çıkmıyo..Ama eğer yarı dalmışsa o zmn hem uyanıo hemde çıkarıyo kafamçokkarıştı
     
  10. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  11. hiliba

    hiliba Guest

    emzirdikten sonra evet hemen gazını cıkarıyorum.bazen çıkarıyor bazende cıkarmıyor.gazını cıkaramayınca yüz üstü yatırıp o kendi çıkarıyor,tabi uyanıkken.eğer emzirirken uyuya kaldıysa hemen yatağına yatırıyorum.yatırınca ayaklarını içine cekmeye başlıyor hemen alıp gazını çıkarıyorum.o sürece yanında kalıyorum gözetliyorum.ve yatırdıysam gazıda cıkmadıysa bir mütdet bekliyorum bir tık çıkmayınca öyle uyuyor artık.
     
  12. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  13. gulican

    gulican Küçük Yumurtam... Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Aynı benim oğlum canım. Benimkide uyurken çıkartamıyo ama ben yine de çıkarmaya çalışıyorum. Bi de işin kötüsü bizimki sadece o gaz çıkardığımız pozisyonda sallayınca uyuyor. Ben uyuturken tam bi kabus emmesinin üstünden yarım saat geçtiği halde ben uyuturken göğüs farkı nedeniyle kusuyor, babada böyle bi sorun yok. Babasının da beli ağrıyomuş 5 dk.dan fazla sallıyamıyo, her akşam uyutmak kabus oluyo bize alsanaalsanasmile
     
  14. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  15. serincim

    serincim serin'im canım kızım Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim bebek felaket gazlı o yüzden doktorumuz bana her mama yedirdiğinde en az 2 kere baya yoğun ve sesli bi şekilde gaz çıkarmasını sağla dedi yapmaya çalışıyorum bazen 2 kere hatta 3 kere bile yoğun çıkardığı oluyo ilk 2 buçuk aya kadar kusuyodu ama şuanda bir aydır kusmuyo çok nadir çok yerse oda. zamanla kusma olayının geçiceğine inanıyorum. ben uyurkende çıkartıyorum yedikten sonra çünkü yatırınca mıkır mıkır kıpırdanıyo o haldeyken alıncadda bidaha uyumuyo uyanıyo ağlıyo o yüzden muhakkak çıkartıyorum benim doktorum uyusada çıkarmamı söyledi herkezin bebeği farklı olur çok gazlıysa uyurkende çıkartman gerekebilir benim gibi. gaz profösörü oldum bende valla şu kolik yüzünden :))
     
  16. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  17. cashmir

    cashmir kızım...küçük gün ışığım Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2009
    Mesajlar:
    824
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    her defasında gazını çıkartmaya çalışıyoruz. bazen gece çok derin uykuda çıkmıyor ve buna raümen sorunsuz uyuyabiliyor. ama nadiren... genelde gazı çıkmazsa uyuyamaz, rahatsız oluyor, kıvranıyor.. bazen çok kolay çıkar omzuma alır almaz. bazen biraz daha uzun sürebiliyor. ama eskiye nazaran çok daha iyi gaz durumu.. kusmayı hiiiç açmayayım. çok kusuyor çooookk..emdikten hemen sonra, yarım saat sonra, 1 saat sonra ..:sinifsinif:
     
  18. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : fdneng
  19. fdneng

    fdneng Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    331
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kusmalar ne zaman bitecek:KK43:(