gaz sancısı çekenler...

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve NakrEdusA tarafından 14 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  1. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Merhabalar ben foruma yeni üye olan ve derdimi paylaşıp bi nebze rahatlamak isteyen bir anne olarak benim durumuma benzer durum yaşayanlardan bir teselli arıyorum :) genelde herkes 15 günlükken başlayan gaz sancısıyla anlıyor derdini bizdeyse malesef doğduğundan beri sıkıntıdayım ilk 1 1,5 ay sadece benim kucağımda yattı ilk günler bir göğüsteki süt bittiğinde diğerine geçmek için kendini yırttı ve süt gelmeyince kıyametleri koparttı bu yüzden yatamamaktan boynum tutuldu doğal olarak hiçbirşey kullanamadım ağrıdan sancıdan kıvrandım durdum ve bu arada bebeğim hep tepemde sonra yanıma yatmaya alıştı ve ancak şimdilerde yatağına yatıyor(3,5 aylık) ama bu da mutlu etmeye yetmiyor beni çünkü gaz sancısı denen şu dert bizi mahvediyor gecede en az 5 kere kalkıyoruz bazen gece uyanıveriyoruz gündüz uyursa şükrediyorum çünkü çok zor bi ihtimal bütün gün ne yapsam ağlayan bi bebek tam susturdum derken krize girerek ağlayıp moraran bi bebek ve ben çaresizlikten tükenmiş durumdayım muhakkak bunları yaşayanlar vardır siz neler yaptınız merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim :Saruboceq:
     
  2. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  3. neden

    neden Guest

    belki aç kalıyordur doyduğuna eminmisin, gaz sancısının bir çaresi yok o ilaçlar rezene çayları fasa fiso... verirsende gaz için papatya çayı ver 2-3 çay kaşığı kadar, rezene çayı uykuya meyil veriyor veya iyi bi kant yap (şekerli su yap keskin olsun içerisinede 1-2 damla zeytinyağı damlat ondan 3-4 çay kaşığı ver) zaten az bişey kalmış 3,5 aylık diyorsun az bi zaman sonra düzelmeye başlayacak. bana göre evin uygun bi yerine çingene salıncağı kurmalısın gazlı bebeklere birebir iyi geliyor ben kendim iplerden ve çarşaftan yaptım, şimdi halen daha kullanıyorum gaz olsun olamsın bana çok faydası oluyor.sevgiler.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Ekim 2009
  4. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  5. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    çok teşekkür ederim önerilerin için çay falan kesinlikle içiremiyorum midesi bulanıyo ağlamaya başlıyo çingene salıncağı bazen susturuyo bazen daha beter krize girmesine neden oluyo malesef tükendim zamanını bekliyorum malesef tekrar teşekkürler
     
  6. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  7. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bu arada aç kalmıyo çünkü kilo alımı falan normal zaten mama da yediremedik denedik süt artırıcı da kullandım ne olur ne olmaz diye değişen bişey olmadı
     
  8. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  9. neden

    neden Guest

    bebeği besledikten 5 dakika sonra gazını çıkarmak için yüzüstü yatır onu ağlasada gazını çıkartana kadar öyle tut birde arada sırada iki ayağını tek elinle tutup yukarı doğru bacaklarını beli hafif kalkacak şekilde kaldırıp 4-5 saniye tut onu ve onunla beraber yine 2 elinle iki ayağındantutup ayaklarını karnına doğru ittirip 2-3 saniye bekleyip geri çek. bu şekilde gazı çok iyi çıkartıyor bebekler
     
  10. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  11. cicek11

    cicek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm benim o anlattığın şeylerin KOLıK olduğunu biliyorsundur umarım. bebişlerimiz hemen hemen aynı ayda.10 gün sonra 4ü bitiricez bizde.ve biz de koliktik maalesef...kolik bitti 3 aylıkken ama sürekli mızıldayarak ağlayan bir çocuğum var benim de...hiçbir gaz ilacı ve çay işe yaramadı hala da yaramıyor.kolik bitti ama gaz devam ediyor.hala uyumuyor.sürekli sallanmak istiyor uyurken.bıraktığın anda uyanıyor.o çığlık çığlığa ağladığı dönem geçtiği için ben buna bile şükrediyorum.oğlumun bu hali yüzünden öğretmen olmama rağmen işe bile başlayamadım,raporlarla falan evde kalmaya çalışıyorum
    çünkü bu haliyle bi kişiin bakması neredeyse imkansız.tuvalete bile gidemezsin evde 2.bi kişi yoksa...sabret geçecek diyorlardı forumdaki arkadaşlarım.evet kriz şeklindeki ağlamalrı geçti ama huysuzluk baki kaldı.umarım o da geçer.sen de en kısa zamanda kurtulursun cnm inşallah.çok iyi biliyorum e yaşadığını ve neler hissettiğini.ama yalnız değilsin emin ol...
     
  12. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  13. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    biliyorum kolik olduğunu ama bizim koliğimiz çok enteresan hani belli bi saati var diyorlar ya bizim asla yok ne zaman ne kadar olacağı hiç belli değil ve hiçbir şekilde zaptedilmiyor malesef önceden kucağımda gezdirerek duruyodu hatta öyle uyuya kalıyor daha doğrusu sızıyordu artık öylede ağlamaya başladı hatta şöyle söyleyeyim kucakta hiçbir şekilde durmak istemiyor oturtup gazını çıkartırdım ne oturmak ne masajla gazını çıkarttırmak mümkün olmuyo artık dışarı çıkarttığım an çığlık kıyamet banyo yaptırırken bi derece iş kurulanma ve giyinmeye geldimi yine çığlıklar krizler sallanmak desen o da aynı yok yok yok gaz gidericiler bi nebze rahatlatıyo ama kısa süreli malesef.öneriler için teşekkürler
     
  14. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  15. su_yakamoz

    su_yakamoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba, benim bebeğimde 15 günlük ve 2 gündür bizde kolikle baş etmeye çalışıyoruz. pek bir çözümü yok gibi , karnına hafif masaj önerebilirim.
    Bugün psikolog bir arkadaşım kolik krizi başladığında bebeğin yanında hafif gürültülü saç kurutma makinası yada elektrikli süpürge çalıştırmamı önerdi. Denemekte fayda olduğunu düşünüyorum hepimize kolaylıklar.
     
  16. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  17. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    saç kurutma makinası,elektrikli süpürge ve aspiratör işe yarar ama her bebeğe ve her zaman işe yaramaz malesef en azından benim oğlumda öyle ve kapatamamakta çok kötü tabi çünkü kapattığın an kaldığı yerden devam eder Allah sana kolaylık versin çok zor gerçekten inşallah çabuk atlatanlardan olursun ya da bişeyler işe yarar bizdene denediysek pek faydalı olmadı
     
  18. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : NakrEdusA
  19. cicek11

    cicek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86