gebeliği 16.haftada olanlaaar

Konusu 'Adım Adım Gebelik' forumundadır ve sema43 tarafından 4 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    4 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  1. sema43

    sema43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bu gün doktora gittim bebeğimin erkek olduğunu öğrendim ayrıca doktorum kilosunun fazla olduğunu söyledi normali 150 gr mış bizimki 198 gr dedi haftası fazla bunun dedi 17 haftalık gibi dedi ama ben 11 ağustosta son adetimi oldum sizin bu haftada bebekleriniz kaç gr merak ettim yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler:uhm:
     
  2. 10 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  3. EU1

    EU1 Guest

    cnm bende 16 haftalıgım ama bebek 4 gün önden gidiyomuş iyi besliyomuşum seninde öyledir demek ama benim doktorum bana bebegin kilosuyla ilgili bişey söylemedi hiç nasıl ölçüyo seninki o ultrasonlamı ölçüyo?benim son adet tarihim 21 ağustos
     
  4. 10 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  5. burcuuu

    burcuuu O 62 kg geri gelecek :) Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.227
    Beğenildi:
    56
    Ödül Puanları:
    153
    :nazar:
    Kızlar bende 16 hafta 2 günlüğüm,bebişimi 1,5 aydır görmüyorum acayip özledim ve merak ediyorum ne kadar büyüdü diye.şakkıdı
     
  6. 15 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  7. sema43

    sema43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tatlım doktorun söylemiyomu sor istersen bi utrasonda belli oluyo kilosuda bana her ay söylüyo doktorum:ecrin_bebek:
     
  8. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  9. siribron48

    siribron48 ACIBADEM SEKERİM:) Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.082
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım benım telaslanma efet ınsanın kafası karısıo ama merak etcek bişi yokmuş aslında....benım sat 18 agustos sata gore benım bebıs 17 haftayı gecmış olması gerekıoama bıs 19 u bıtırdık 20 ye gectık.tam 12 gun onde.kılosuda boyuda onde gıdıo.kımı bebeklerde boyleymışş.ben bayagı arastırdımm canım..bı sorun yokmus.max 1hafta10gun ılerde olabılıomus.helekı erkek bebişler genelde onden gıdıomuş,bıse annelereıne kavusmak için sabırsızlanıolar sanırsam....:ecrin_bebek:yerimsenibensewgıler...a.s.
     
  10. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  11. EU1

    EU1 Guest

    pekı kızlar bebek hareketlerını hıssetmeye başladınızmı
     
  12. 16 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sema43
  13. sema43

    sema43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok teşekkürler canım içimi rahatlattın.bu arada artık ben hareketlerini çok rahat hissediyorum özellikle akşamları ve tatlı bişeyler yediğim zaman.Bu arada bu hafta okadar sık tuvalete çıkıyorumki günümün yarısı neredeyse wc de geçiyor ay çok zor geceleri özellikleee
     
  14. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : sema43
  15. ades_ballibadem

    ades_ballibadem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    ................................................
     
  16. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : sema43
  17. epsus

    epsus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende 16hafta 4günlük hamileyim bende günümün yarısını wcde geçiriyorum.birde düşük tehlikem var proluton dupont igne yiyorum 3günde bir.offf
     
  18. 11 Ocak 2009
    Konu Sahibi : sema43
  19. evdefnaz

    evdefnaz ﷲ Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5.385
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    bende 16+4 teyim canm bende arada nadiren pıt pıt vurdugunu duyuyorum 1 hafat ileriden gelio benim miniğimde dr a sordum cok dikkatli anneler farkeder diolar ay kuzum o zaman anlıyorum ki içimde bi canlı var garip oluyorum ya
    allahım ne güzel bi dıuygu bu böle :))))