Gebeliğin son haftalarında sağlık problemi yaşayan oldumu!!

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve _KeLeBeK_ tarafından 31 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _KeLeBeK_
  1. _KeLeBeK_

    _KeLeBeK_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba arkadaşlar doğumama 10 gün kaldı ve hala rahatsızım ve antibiyotik kullanıyorum bugün 5.gün ve hala gögüs altındaki ağrılarım geçmedi.rahatsızlığım bronşit.
    ilaç kullanmadan önce ara ara kasılmalar sancılarım oluyordu fakat şu bir haftadır hiç sancım olmayacak derecede az.ilaçların etkisi varmı bilemiyorum.
    benim gibi son haftasında hastalanıp sağlık problemi yaşayan oldumu.olduysa hangi yolu izledi.benim normal doğum ama ben iki gündür sezaryan mı olsam diye düşünüyorum.sağ göğüs altımın agrısı bir türlü, bir yandan antibiyotik kullanıyorum bebeğime zararı olucak mı endişesi,çok kafam karışık ve endişeliyim..Rabbim ne verirse hayırlısını versin inş..
    Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...
     
  2. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _KeLeBeK_
  3. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    Çok gecmis olsun canım
    sen normal dogummu dusunuyoruzn
    bende 3 hafta sonra sezerYanla dogum yapicam ve bugün boğazım ağrımaya baslaid hu kadar zaman hastaliksiz geçirdim geciridm olacak is değil yNi benimde morelim bozuldu
     
  4. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _KeLeBeK_
  5. xxayazxx

    xxayazxx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    335
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canım ben 33+4 deyim ama çok korkuyorum üşütürüm falan diye sezaryen olucam çünkü öksürük çok fena oluyor aklında bulunsun bronşit oluncada öksürüyosundur heralde bıldırcın yumurtası denedinmi canım bronşit için belki yararı olur faydalarını bi oku istersen bitki çayları falan diycem ama kasılmalarını artırabilir rabbim şifa versin hakkında hayırlısı olsun
     
  6. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _KeLeBeK_
  7. _KeLeBeK_

    _KeLeBeK_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    tşk.ederim gülencim.
    ilk normal oldu bunu da inş. normal istiyorum..
    gebeliğimin ilk haftası franjit sonunda bronşit oldum.boğaz agrısıda kötü.o zaman doktorun verdiği ilaçları kullanmamışdım sadece pastil özellikle meyanbalı otacının kullanmışdım.iyice ilerlemeden pastille geçiştirebilirsin canım..özellikle gece yatarken al ağzına en son onun tadında uyu.sabah baya balgam söküyorsun...çok geçmiş olsun.ilerlemez inş..
     
  8. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : _KeLeBeK_
  9. _KeLeBeK_

    _KeLeBeK_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    çok tşk.ederim ayaz.çok şükür öksürüğüm yok.göğüs agrısından önce 3 gün kadar öksürdüm sonradan gögüs kafeslerim agrıdı.bugün çok şükür daha iyiyim.bir iki güne birşeyim kalmasada iyi olsam inş.Rabbim tüm hastalara şifa versin..gebelikde hastalık zor oluyor.inş olmazsın dikkat et canım..
    ıhlamur ve taze sıkılmış porkal suyu içiyorum bol bol..