gebeliğinde çok fazla gözü seğiren arkadaşlar var mı?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve xxyxixldxixzxx tarafından 12 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  1. xxyxixldxixzxx

    xxyxixldxixzxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.386
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Merhaba arkadaşlar,
    Sağlık bölümüne de yazdım fakat pek net cevaplar alamadım.
    Yaklaşık 3 haftadır sağ gözüm felaket seğiriyor.
    Tıbbi olarak b vitamini eksikliği diyor, e zaten hamile olduğum için gerekli besinleri almaya gayret gösteriyorum.
    Batıl olarak çoğunuz zaten çeşitli açıklamaları olduğunu biliyorsunuz.
    Sağlık bölümündeki bir arkadaş benim gebeliğimde de gözüm çok seğirdi diye yazdı.
    Sizlerde de olan varmı? Yada bunun çözümünü biliyormusunuz?
    Yoksa kafayı sıyırıcam artık kafamçokkarıştı gün geçtikçe şiddeti artıyor çünkü...
     
  2. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  3. xxyxixldxixzxx

    xxyxixldxixzxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.386
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Sağol canım. Ama kafaya takmamak mümkün değil, bazen çığlık atasım geliyor.
     
  4. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  5. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ay onu ben bilirim bi ara sürekli tik sandım dört hafta durmamıstı ben atmıştım cıglıgımı ama cok şükür gitti bitti deli cıkacaktım yoksa
     
  6. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  7. xxyxixldxixzxx

    xxyxixldxixzxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.386
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Evet portakal çiçeği birde sadece burda söyledim.
    Uğursuzluk derler ya...
    Ammaaan iyice delirmeye başladım galiba.
     
  8. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  9. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    ayyy bende de var kızlar. hatta öğrenmeden bir hafta önce başladı hala devam ediyo durmadan. artık sinir geldi banada.

    b vitamini neyde vardı alalım da geçsin bari..
     
  10. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  11. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ay yok canım bi göz segirmesiden ugursuzluk olacaksa benim lanetleri ve kötünün kötüsünü oynamam gerekirdi gece bile uyutmuyodu gözümü tutup öyle uyuyordum
     
  12. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  13. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    b vitamini nohut mercimek kuru fasulye bakla fındık fıstık ceviz gibi kuru yemişlerde var canım
     
  14. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  15. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    ama benim tutar ama ters oluyo. sağ gözüm seğirirse sevinirim. sol gözüm seğirirse üzülürüm. şimdiye kadar şaşmadı ama.

    yine de batıl işte.. denk geliyo belki de.
     
  16. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  17. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    ama ben bunları çok yerim :uhm: özellikle fındık-fıstık.
     
  18. 12 Aralık 2007
    Konu Sahibi : xxyxixldxixzxx
  19. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    valla küçük kedicik bende öyle sanırdım ve sol gözüm seğiriyodu o ara dış gebelik sorunumda vardı hep kötü bişey cıkacak derdim ama aslı yokmuş çok şükür o yüzden hiç kafaya takmayın eminim ben kadar cekmemişinizdir