gebelik öncesi hangi testleri yaptırdınız?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve askmesk tarafından 3 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  1. askmesk

    askmesk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.859
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar,
    bebek yapmaya karar verdiğinizde doktora gittinizmi ve hangi testleri yaptırdınız ?bilgilerinizi paylaşırmısınız?
    :lepi:
     
  2. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  3. pembe_patik

    pembe_patik annişinin kuzusu Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.287
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben gittim cnmm pco olduğumu söyledi hormon testlerim yumurtla olup olmadığına bakmak için test yapıldı
     
  4. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  5. askmesk

    askmesk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.859
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben aslında temmuz ayında gittim ama sadece kan idrar ve smear testi yapıldı bişey çıkmadı sonra bebek yapmayı ertelemiştim şimdi yine düşünüyorum tekrar gitsemmi dokltora acaba başka testler varmı diye merak ettim folik asit alıyorum zaten 2 aydır.
     
  6. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  7. pembe_patik

    pembe_patik annişinin kuzusu Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.287
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kendiniz denemıyomusunuzz doktor bi sorun yok dediyse bence gerek yokk kendini ii hissedıyosan benim sorunum vardı o yüzden gittim ilaç içiyodum ikinci ayımda hamiş kaldım daha çok yeni gerçi benim keseyi görmedik daha yumurtlama günlerinde ilişkide bulun ben ovülasyon testi kullandım ateşimi ölçtüm hersabah incir yedim günde ikitane ovülasyon takvimini çıkar ona göre gün aşırı ilişkiye gir cnm
     
  8. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  9. askmesk

    askmesk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.859
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    allah kucağına almayı nasip etsin inşallah canım.bazı doktorlar toxoplazma kızamık testi falan yapıyomuş o yüzden kararsız kaldım.bu ay adet olduktan sonra dediklerini uygulayacağım teşekkürler.
     
  10. 3 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  11. pembe_patik

    pembe_patik annişinin kuzusu Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.287
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sağol cnmm darısı en kısa zamanda sana ve tüm isteyenleree
     
  12. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  13. crocusu

    crocusu Rabbim şükürler olsun Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.318
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    slm kızlar bende eylülde gittim smear tam kan ve idrar testi yaptırdı birde hormon testi istedi hastalığımın 3 günü yapılıyormuş ama bayrama ve pazara geldi hep yaptıramadım bekliyorum bu hafta hastalanıcam inşallah yaptırırım kan yestinde toksoplazma geçirmediğim ortaya çıktı hamile kalmayı istediğim ve hamile olduğum sürece çiğ ete kıymaya iyi yıkanmamış sebzeleri yememem ve hatta ellemem gerekiyormuşş iyiki yaptırmışımm bilmiyordum ayrıca miyomum varmış ama zararsız ve küçükmüş
     
  14. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  15. askmesk

    askmesk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.859
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
     
  16. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  17. marla16

    marla16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kan testi ,smear testi ve rubella testi yaptırılıyor fakat bazıları toxoplasma testi yaptırmıs bu gereklimi acaba?
     
  18. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : askmesk
  19. gultun

    gultun allahım şükürler olsun Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.336
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm arkadaşlar hormon testi kesinlikle 3.gunmu yapılıyor ben 4.gun kist gitmişmi die baktırmaya gidecem horman testinide yaptırayım diorum.bilgisi olan yazarmı?