gebelik şüphesi ve soğuk algınlığı

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve love_honey tarafından 26 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  1. love_honey

    love_honey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    41
    merhaba arkadaşlar
    muhtemel adet günüme 3 gün var ve ağır bir şekilde soğuk algınlığı geçiriyorum.bugün eczaneye gitti ateş düşürücü istedim ancak eczacı hiçbirşey tavsiye etmiyoruz dedi.zoraki bana parol verdi hatta birde gebelik testi.bana kalırsa testi yap sonuç pozitif çıkarsa bu ilacıda kullanma dedi.ben daha adet tarihime 3 gün var hamileysem bile çıkmayabilir dedim.yok çıkar dedi.akşamüzeri dayanamayarak birtane içtim.buarada çıkmaz diye testi de yapmadım.oldukça ağır geçiyorum çarşambayı beklesem ilaç almak için zaten hafiflemiş olacak.yarın doktora gitsemmi yazabileceği ilaç varmıdır acaba.
     
  2. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  3. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    canım çok geçmiş olsun bende soğuk algınlığını çok zor geçirdim eğer kendinden şüpheleniyorsan bi doktora git ne bileyim bi sağlık ocağı bile işini görür ne olur ne olmaz ihmal etme.
    benimde merak ettiğim adetim 2 gün gecikti her ayı gebelik için değerlendiriyoruz ister istemez belki gebeyimdir diyorum ama soğuk algınlığı yüzünden adetim gecikmiş olabilirmi?
     
  4. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  5. love_honey

    love_honey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    41
    sağol canım.ilaç aldınmı peki hastalığın için aldıysan ondan gecikmiş olabilir.test yapmak istemiyorsun demi hemen yani ben öyle oluyorum.benimde bikaç aydır bikaç günlük gecikneler oluyor.bugün nöbetçi eczane bulduk zarzor yarın sağlık ocağına giderim herhalde.salı okula gidicem birde onu düşünüyorum.sağlamken çocuklarla hakkından gelmek zor hastayken mahvolurum.
     
  6. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  7. elixsir

    elixsir Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.925
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    gecmiş olsun cnm
     
  8. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  9. love_honey

    love_honey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    41
    teşekkür ederim canım..
     
  10. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  11. ReceL

    ReceL Nikah & bebek Şekeri Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    294
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    Canım bende aynı şekilde kırgınlık hissediorum ve minoset kullanıyorum, bende adetimi bekliyorum (2 ekim) minoset, parol ve prasetemol içren ağrı kesiciler hamilelikte kullanılabiliyor.. çünkü bana doktorum minoset vermişti ilk hamileliğimde halamın kızına parol .. bu arada minoset asla plus olmıcak sadece minoset..bence eczacının demek istediği zorunlu olmadıkça kullanma!
     
  12. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  13. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    yok canım ben hiç ilac almadım yatarak ter atarak atlattım.
    evet test yapmak istemiyorum gebelik olayınada odaklanmış değilim bu ay gün sayarak ilişkiye girmedim çünkü bakalım hayır olsun inş.
     
  14. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  15. love_honey

    love_honey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    41
    inş bu ay hamile kalırsın canım..ben adet oldum buarada ilaçlara başladım.bu ay bende gün saymıcam ama eşimle günaşırı birlikte olmaya dikkat edicez..bide ovulasyon testini merak ediyorum.
     
  16. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  17. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    canım galiba benim adette başlayacak bu gece çünkü felaket bi bel ağrım var ya bu gece yada sabah kırmızıları görürüm ben.
     
  18. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : love_honey
  19. love_honey

    love_honey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    41
    canım hayırlısı olsun ama belkide bel ağrısı bebişin habercisidir...sen yine iki ihtimalide düşün sadece bebeğe yoğunlaşırsak olmayınca üzülüyoruz budefa..