gebelik ve böbrek büyümesi ??

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve EU1 tarafından 10 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    10 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    ben 25 haftalık gebeyim miyom var birde bende 8 cm. olmuş bebek ve miyom sağ böbreğe baskı yapmış ve büyüme olmuş sağ böbrekte grede 2 hidronefroz yazıyo kağıdımda sizdede oldumu ne yapmak lazım korkuyorum :CüvCüv:senağlama
     
  2. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. EU1

    EU1 Guest

    şimdi geldim doktordan benim gibi olan hiç yokmu yardım edin??üre varmı diye test yaptı doktor yrn belli olcak sonuçlar tel takma falan bahsetti yada bebegi erken alma ne yapmalıyım?
     
  4. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. nursist

    nursist PAMUK PRENSİM... Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun cnm büyüme senin böbreğindemi bebektemi anlamadım
    sendeyse bilgim yok ama bebekteyse benim bebegimdede war genelde takip gerektiren şeyler hayırlısı olsun hakkınızda. korkma ama güveneceğin bi dr. bul gerisini allaha bırak
     
  6. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. EU1

    EU1 Guest

    canım bende sağ böbreğim büyümüş miyom ve bebekden dolayı korkuyorum hiç bilgin yokmu?
     
  8. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. nursist

    nursist PAMUK PRENSİM... Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    malesef yok canım yaa keşke olsa benim bebeğimde war böbrek genişlemesi onu sor söylüyeyim ama yetişkinler için maleseff:KK43: geçici bişey diilmi dr ne dedi yada tedawi aşaması nedir. hemen stres yapma canım üzme bebeğinide bi tahliller falan kesinleşsin hele ona göre muhakkak yapılıcak birşey wardır. ne seni ne bebeğini riske atmaz dr.lar korkma lütfen rahat olmaya çalış
     
  10. 11 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    cnm ilerlerse tel takmakdan falan bahsetti doktor jinokolojik muayene gibi idrarın çıkış yerinden tel sokup böbregi bulup takıyolarmış çok agrılı bişey tabi ama gebelerede gerek varsa yapılıyo istersen çok az miktarda narkoz verilir falan anlattı korktum çok ben korkudan bebegimi kaybederim zaten o an allh korusun son 3 ay kaldı doğuma off ya:'(
     
  12. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  13. DOGA6

    DOGA6 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende deolmuştu korkma büyüme devam ederse tel takıyorlar sana.biraz agrılı oldugu dogru ama böbreğini kaybetmektense yada erken doğum yapmaktansa tel daha iyi.biraz metanetli ol korkma.bol su iç gün de 3 litre enaz büyümeyi engelliyo
     
  14. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. tktk_tktktk

    tktk_tktktk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benimde sağ böbreğimde büyüme var.Hamilelikten dolayı pek bişey yapamayız dedi doktor.28. haftada fark edilmişti olmazsa bebeği erken alırız demişti.şimdi 38 haftalığım 39 da sezeryanla alıcaklar bebeği doğum sonrası ilaçla küçültülücek.hemen tel takılmıyor her ay ultrasonda takip ediliyor en fazla.
     
  16. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    sağolun arkadaslar bu ağrılı ya ne kadar sürüyo bu işlem ve ne derece agrılı birde korkudan erken doğum yada bbek kötü etkilenebilir dimi??bende grede 2 hidrefnoz yazıyo kagıdımda birde uyuşturma falan yapılmıyomuş korkuyorum çok ultrasonla bakılıyor ya benim mayısın 2. haftası doğum olacak o zmana kadar çok mu büyür birde benim ağrılarım baya azaldı büyüse agrı olurdu dimi?
     
  18. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    arkadaslar birde ben izin alamıyorum çalışcam yani öğretmenim yarım gün çalışcam çok yorucu değil yani bi sorun olurmu çalışak böbregi büyütürmü?