Gebelik ve Cinsellik

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve su_yakamoz tarafından 23 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  1. su_yakamoz

    su_yakamoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    [B]Hamile arakadaşlar;
    Çok özele giriyor konu ama ;
    gebelikte cinsel duygular köreliyor mu?
    Gebeliğin 3-4 haftasında falan?
    Bilgilendirebilir misiniz?
    [/B]
     
  2. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  3. melek82

    melek82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    ya körelmiyor tabiki ama korkuyosun bebeğe bişey olacak diye biraz ertelesem bişey olmaz diyosun ve olmuyo da... herşey bebek için ;;;:KK66:)
     
  4. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  5. strawberrylips

    strawberrylips oğlum ve minik meleğim❤ Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.297
    Beğenildi:
    346
    Ödül Puanları:
    153
    Canım insan ister istemez etkileniyor ve korkuyor bebeğime bişey olmasın korkusuyla yaşıyorsun msela dr.umuza göre bi engelimiz yok ama yinede içimiz rahat etmiyor heleki şuan bebek dahada büyüdüğü için iyice cinselliği askıya almış durumdayız,biz ilk 3 ay birbirimize dokunmamıştık 3 aydan sonrada yine çok yaklaşamadık,arkadaşında dediği gibi herşey bebek için...
     
  6. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  7. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    bize doktor hiç bir sorun olmaz dedi bizim ki düzenli
    devam ediyor tabi çok dikkat ediyoruz yine de
     
  8. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  9. yigitnil

    yigitnil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    bizim de eşimle ödümüz patlıyo bişey olur diye ondan yapmıyoruz.eşim de ben de hep bebeği düşünüyoruz.doktorum 3.aydan sonra haftada bi kez izin vermişti fakat biz beşimimize bişey olur diye yapamıyoruz.
     
  10. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  11. BeyazLilyum

    BeyazLilyum diplomalı uzman ev hanımı Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.347
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    valla ben hamile değilim bilmiyorum belkide şuan hamileyim ama o isteksizlik çok mide bulantısı yaşayan,halsiz düşen hamilelikten çok etkilenenleri kapsıyor bildiğim kadarıyla.çevremdekilere bakıyorda.şuan hamile olma ihtimalim var ne bulantı ne kusma ne isteksizlik valla aynen devam....bide birinden duymuştum son aya kadar yapanlar varmış..son 20 günde falan bırakıyorlarmış.bişey muyor demekki ama insan korkar yaa koca karnınla???
     
  12. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  13. sibelecrin

    sibelecrin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kişiden kişye degişiyor benim 30.haftam hiç degişmedi aksine arttı
     
  14. 8 Ağustos 2011
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  15. hegunes

    hegunes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba
    8 haftalık hamileyim . eşimle 1 aydır ilişkiye girmiyoruz dr söylediği için. 2 gün önce tekrar kontrole gittim dr bebekte hiç bir sorun olmaıdğını herşeyin yolunda oldupğunu söyledi ama 1 ay daha ilişkiyi yasakladı. evet güvenmem gerekişyor dr biliyorum ama bu normalmi? yani herşey yolundayken ilişkiyi yasaklamasının sebebi ne olabilir?
     
  16. 8 Ağustos 2011
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  17. iremguzum

    iremguzum LA TAHZEN, İNNALLAHE MEANA.. Üye

    Katılım:
    18 Mart 2011
    Mesajlar:
    4.334
    Beğenildi:
    2.877
    Ödül Puanları:
    238
    ilk 3 yada 4 ay mıde bulantıları halsızlık derken ısteksızlık tavan yapıyor..oylekı esınızden bıle tıksınebılırsınız..fakat sonrasında gecıyor..benım yolunda gıtmeyen bır durumum olmadıgı ıcın doktorum ılıskı hakkın da hıcbırsey dememıstı..fakat kuzenım 7 sene sonradan hamıle kalınca ılk 2 ve son 2 ay yasaklamıstı doktoru ..tamamen onlem amaclı yanı..ortada bır sorun yokken eger boyle bırsey demısse doktorunuz bu sadece onlem amaclıdır..sahsen ben hamıleyım dıye esımle arama bu denlı uzun sure mesafe koymadım..hatta hıc koymadım ..7 bucuk aylık hamıleyım hıc bır sorun da yasamadım..
     
  18. 8 Ağustos 2011
    Konu Sahibi : su_yakamoz
  19. cerebrum77

    cerebrum77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.841
    Beğenildi:
    675
    Ödül Puanları:
    153
    Gebeliğin 3-4 haftası daha gebe olduğunun bile farkında olmadığın dönemdir.

    Bulantıydı, koku hassasiyetiydi bunlar en erken 6. haftada başlar ki o süreçte insanın zaten cinsellik düşünecek hali olmuyor.

    Son 3 ay da zaten bebeğin büyümesinden dolayı hareketlerin kısıtlandığı için zorlanabilirsin.

    Kısaca gebeliğin her yönden en keyifli kısmı olan 4, 5, ve 6. aylarda cinselliği de adam akıllı yaşamamak için bir sebep yok bence.