gebelikte ağrı lutfen yardım?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve XtUrkiyem tarafından 8 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  1. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm arkadaslar 4 aylık hamıleyım 2 3 gundur arada agrı gırıp cıkıyor bu normalmı bazende kramp tarzında batma gıbı ama cok kısa suruyo gecıyor korkuyorum bebegıme bırsey olurmu yardımmcı olun lutfen?
     
  2. 8 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  3. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım bence bi doktora görün bence normal değil
     
  4. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  5. yeldacinar35

    yeldacinar35 küçük adamım Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.131
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bencede doktoruna görün ve sonucunuda bildir iyimi
     
  6. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  7. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    2hafta sonra randevum yaa ıns kotu bısı yoktur kan hıc gelmedı amaa korkuyorum:KK43:
     
  8. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  9. Esmer Gxuxlcin

    Esmer Gxuxlcin ♥αℓуα ∂υ&#9 Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    Bak bu durumu hic hafife alma canim, tedbirini almalisin.
    2 haftaya kadar , neler neler olur ( Rabbim esirgesin, maksadim kafani karistirmak degil ama, tedbirli olup, Takdiri Rabbim'e birakman canim), kan gelmedi diyerekden kendini telasa sokmuyor ve dinginlestiriyorsun bu cok iyi ama, sonucun da icimizde canimizdan bir parca var.. Hic ihmal etme derim ben, doktorun dese ki: Cok normal, gelmeni gerektirecek bi olay degildi ( gibi tarzinda dahi olsa ) hic degilse, yüregini icini rahatlatmis olursun..
    Ihmale alma canim, bizi de bak habersiz birakma..
     
  10. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  11. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    hamılesın rahmın buyuyo gerılıyo ara ara agrın olucak tabı ama sanırım senınkı bıraz sıddetlı. bencede doktorunu ara ıcın rahat etsın ıhmale gelmez...
     
  12. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  13. yeldacinar35

    yeldacinar35 küçük adamım Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.131
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım 2 hafta sonra randevum var kanamam yok deyip geçiştirme içimizde bir can taşıyoruz ihmale gelmaz bu tür şeyler bence hemen git doktoruna
     
  14. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  15. kdvrkl

    kdvrkl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Gebeliğin 3. ve 4. aylarından kasık bölgelerinde bıçak saplar gibi keskin bir ağrı hissedilebilir. Hareket etmekle, aniden ayağa kalkmakla bu ağrı birden şiddetlenebilir. Bu ağrının sebebi rahmin büyümesine bağlı rahim etrafındaki bağların ve ligamentlerin gerilmesidir. (Round ligament ağrısı)
    OP. DR. DıNÇER YILDIRIM

    normalmiş endişelenme
     
  16. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  17. leadangel

    leadangel Tuğkanın annesi Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.015
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    cnm ağrı normal alsına bakarsan ama tedirginliğin sürecekse gerildikçe sen bebişte sorun teşkil edicektir anelerin en ufak tedirginliği bebişleri çok huzursuz ediyor içini ferahlatmak adına bir tel et druna gerekirse çağıracaktır zaten allahım hayırlısıyla tamalamayı nasip etsin inş. tüm hamilelelere
     
  18. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  19. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evt canım doktorumu aradım şiddetlı olmadıgı ve azda olsa kan gelmedıgı surece korkma dedı rahmım buyudugu ıcın arada anı hareketlerde sancın olur dedı adet gunlerınde bıle agrım olabılmesı normalmıs ıcım rahatladı aslında bunu huy halıne getırdım ben ya doktora gıtmeme az kaldıgı zaman kendı kendıme endıseler yaratıyorum sankı bebegıme bısı olmus gıbı onu kaybetmekten cok korkuyorum cok endıselıyım herkese cokk tşkler arkadaslar