Gebelikte bacak ağrisi

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve EU3 tarafından 14 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    merhaba kızlar 14 haftalık gebeyim.bacaklarımda hamileliğimin ilk dönemlerinden beri özellikle akşamlatı başlayan oldukça şiddetli ağrılar oluyor.doktoruma söylediğimde fazla aykta kalmaktan yada eskiye oranla daha az ayakta durmaktan olabilir dedi.kalsiyum ve magnezyum kullanmama rağmen geçmedi sadece bacaklarıma masaj yapılırsa geçiyor.böyle bir durumla karşılaşan ve buna bir önerisi olna var mı.gebeliğin son 3 ayında bacak ağrılarının normal olduğunu biliyorum ama erken dönem hakkındakiş ağrılşar hakkında hiçbir bilgi alamıyorum
     
  2. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU3
  3. zeyned

    zeyned Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    260
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Walla canım,ben de senın gıbıyım,14 haftama girdim..Özellikle akşamları bacaklarım,belim ağrıdan ölüyorum,damarlarım sızlıyor resmen,dediğin gibi masaj iyi geliyor.Belki masabası işim oldugu ve spor yapamadığım için böyle oldugunu düşünüyorum ama hamile kalmadan önce böyle değildi,olsa o zaman olurdu.
     
  4. 14 Ekim 2008
    Konu Sahibi : EU3
  5. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Canım ben 27 haftalık hamileyim.. Son 3-4 haftadır bacaklarımda uyuşma var. Ağrı değil ama acayip bir uyuşma... Bende magnezyum kullanıyorum ama o daha çok kıramplar için... zaten banada faydası olmuyor. Doktorum gebelikte gizli bel fıtığı ortaya çıkar dedi.. Bu bel ağrılarını ve diz ağrılarını önemsemeden geçmemek lazım dedi... Özellikle doğumdan sonrada devam ediyorsa bel fıtığı olma riski yüksekmiş... Ben beyin cerrahına da gittim ama muayene dışında bir tetkik yapamadı...
     
  6. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : EU3
  7. ist78

    ist78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bendede arkadaşlar daha 1 aylık gebeyim ama bacaklarım çok agrıyor özelliklede dizden aşağısı bu normalmi acaba...saolun
     
  8. 27 Kasım 2008
    Konu Sahibi : EU3
  9. nursist

    nursist PAMUK PRENSİM... Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    daha 10 dk önce dayanamıycam diip eşimden biraz masaj yapmasını rica ettim ... sürekli olan bişi diil ama son günlerde başladı inanılmaz bi kramp we uyuşma hissi oluşuyor canımı yakıyor buda.huzursuz bacak sendromuda var zaten ikisi birleştimi canımı okuyor resmen parçalamak istiyorum o bacağımı... dr.a sormadım daha ama gebelikte normal olduğunu kalsiyum eksikliğinden kaynaklandığını biliyorum duş yada masajla rahatlama sağlanabiliyor.daha bu hafta demir hapını verdi bana başka kullandığım hiçbişey yokk...
     
  10. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : EU3
  11. Seyyarede

    Seyyarede Şerife Işıl Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar merhaba ben 4 ay önce anne oldum benin gebeliğim çok problemliydi ayak ağrılarımı dayanabileceğim sıcaklıktaki tuzlu suyla rahatlatıyodum isterseniz bir deneyin arkadaşlar:ecrin_bebek:
     
  12. 28 Kasım 2008
    Konu Sahibi : EU3
  13. EU2

    EU2 Guest

    slm kızlar öncelikle hepinize geçmiş olsun... bende 23+5 günlük hamileyim benim belim çok ağrıyo bazen yattığım yerde sağımdan soluma dönemiyorum o derece oluyo ve belimin ağrısı bacaklarıma vuruyo hem belim hem bacaklarım ağrıdan ölüyorum bazen:çok üzgünüm: ama bugünümüze şükür Allah daha beterinden korusun anne olacağız bunu düşünüp dayanmaya çalışalıma.s.
     
  14. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : EU3
  15. fatos hanim

    fatos hanim aynı saLkımda ayrı 2 üzüm Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.713
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    153
    bende 5 haftalık hamileyim. hamile kaldığım andan bu yana gece 10 da başlıyo sabah 6 da kesiliyo ağrı. huzursuz bacak sendromu denen şey gibi nereye koyarsam koyayım rahat edemiyorum. uykudan bile uyandırıyor.......
     
  16. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : EU3
  17. zambakl

    zambakl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Galiba normal kızlar,
    Bende ikiz bekliyorum..Hamile kaldığım andan itibaren bacaklarımın o şiddetli ağrısını unutamam,2 aylık olana kadar devam etti şimdi geçti..Bol bol yoğurt süt peynir..Kalsiyumlu yiyecekler bana iyi gelmişti..
     
  18. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : EU3
  19. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ilk 3-4 ayda bende cok cektim magnezyum ictim ama gecmedi...kramplarda oluyodu..ama sonraki aylarda gecti derken 7 ayimdayim yine basladiiiiii