Gebelikte Kabizlik Ve Gaz Sancisi

Konusu 'Nisan Anneleri' forumundadır ve esra27 tarafından 12 Kasım 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    12 Kasım 2007
    Konu Sahibi : esra27
  1. esra27

    esra27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar 18 Haftalik Hamileyim.
    Kabizlik Ve Miğde Ağrisi Gaz Sancisi çekiyorum.
    Bilgisi Olanlar Lütfen Yardim:KK43:
     
  2. 13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : esra27
  3. sevgiyle

    sevgiyle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende 18 haftalık hamileyim aynı sorunlar bende de var kabızlık ve gaz sancısı büyüyen rahim bağırsaklara baskı yaptığı için kabızlık ve gaz sancısı oluşurmuş
     
  4. 17 Kasım 2007
    Konu Sahibi : esra27
  5. sbalkan81

    sbalkan81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar aynı sorun bende de vardı kuru kayısıyı sabah kahvaltıdan yarım saat önce yiyodum ama kayısıdan nefret ederim yiyemedim. Aç karnına yeşil elma da çok işe yarıyor ben bunlar sayesinde rahatladım bi denemenizi öneririm
     
  6. 19 Kasım 2007
    Konu Sahibi : esra27
  7. AYN

    AYN SİDİKLİ Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bende kabızım 2 gündür:KK43:
    gaz sancımda oluyo onu ayaklarıma sıcak su torbası koyarak atlatıyorum,
    kabızlık içinde sanırım kayısı ii gelir ama malesef yanımda sadece incirim var,o da bi işe yaramıyo:KK43:
     
  8. 4 Ocak 2008
    Konu Sahibi : esra27
  9. tuana ecrin

    tuana ecrin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar eğer sabahları zeytinmyağına ekmeği banarak yerseniz o çok ii geliyor bendee öyle çözüm buldum.
     
  10. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : esra27
  11. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    ya bu kabızlık bende var ne olacak halım kayısıdanda nefret ederımmm
     
  12. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : esra27
  13. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ay siz iyne iyisiniz bende zaten sürekli kabızlık vardı ilaçla giderim wc ye ilaösız bi hafta on gün tık yok şimdi bide hamilelikten kabızım ve asırı gaz varbide mide ekşimesi valla caresini bulana ne kadar teşekkür ederim bilmem ölücem yaaaaaa
    3 aylık hamileyim 7 aylıklarla aynı oldum
     
  14. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : esra27
  15. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bende bide kayısı incir şu bu fayda etmez allah hepimizi kurtarsın cok zor
     
  16. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : esra27
  17. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    portakal cıcegım bende de var basurumu de artırıyor...yanıı uf anam ufff
     
  18. 14 Ocak 2008
    Konu Sahibi : esra27
  19. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bendede basür olustu canım hem kabızlık vardı bide hamilelik kabızlıgı eklendi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.