Gebelikte kahverengi akıntı ve kasık ağrısı

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve melek06 tarafından 2 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  1. melek06

    melek06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar kızlar şükürler olsun hamileyim.son adet tarihim 23 agustos.23 eylüde adet olmam gerkiyordu olmadım.ama 23 eylülden beri ara ara kahverengi akıntım ve kasık ağrım oluyor.27 Eylülde 5 günlük gecikmeyle doktoro gittim ve bthcg değerim 457 çıktı ve gebelik var dedi.ama ultrasonda kese gözükmedi.bir hafta sonra gel dedi.yarın gitmeyi düşünüyorum.ama kahverengi akıntı ve kasık ağrısı hala devam ediyor.bu normalmi sizce?yarın adet günüme göre 5+3 günlük olacak kese gözükürmü acaba?yoksa biraz daha beklemelimiyim.internette okuduklarım moralimi bozdu düşük riski yada dış gebelik olabilir diye korkuyorum.aranızda bunları yaşayan varmı?
     
    Son düzenleme: 2 Ekim 2010
  2. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  3. melek06

    melek06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cevap yazacak kimse yokmu?
     
  4. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  5. yosunnk

    yosunnk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah olumsuz bişey yoktur cnm.kahverengi akıntıdan korkma.ondan bişey olmuyo diyorlar.kırmızı yoğun kanama başlarsa hemen dr a gidersin.pazartesi çabucak gelir gidersin bi dr a.bebeğin hayırlı olsun.sağ sağlim kucağına al.darısı bana, kanamalı da olsaa:çok üzgünüm:
     
  6. 2 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  7. melek06

    melek06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    amin canım inşallah bişey yoktur.yarın dr.gitmeti düşünüyorum hayırlsı.allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.umarım en kısa zamanda sende hamiş kalırsın.
     
  8. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  9. aysegulyildiz

    aysegulyildiz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    korkma canım öyle kolay kolay bişey olmuyo kahverengi lekelenmelerden... sen bi an önce doktora git olsun bitsin:) hayırlı olsun minik kuzun, inşallah sağlıkla kavuşun birbirinize...
     
  10. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  11. melek06

    melek06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    amin canım.inşallah.cumartesi doktora gittim.kese gözükmedi.kese gözükmeden akıntılar hakkında net bişey diyemem ded.bthcg değerim 3812 çıktı.önümüzdeki hafta tekrar gidicem allahtan hayırlısı....
     
  12. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  13. ferhatt

    ferhatt bebeğim melek oldu Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.128
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    dış gebelik olabilir dikkatt et dış gebeliğin en önmeli belirtisi kasık ağrııs kahverengi akıntı ve kesenin gözükmemesi bende bekledim en sonunda iç kanama geçirdim bence başka doktora git hemen çünkü çok tehlikeli
     
  14. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  15. ferhatt

    ferhatt bebeğim melek oldu Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.128
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba canım bence senin değerin çok yüksek mutlaka görünmesi lazımdı bana göre dış gebelik gibi değerlerin ben geçiridm dış gebeliği kasık ağrım ve kahverengi kanamma vardı doktor bekleyelim dedi taki sonunda iç kanama geçiridm ve tek tüpümde alındı bence sen başka dokora git ihmal etm esonra çok pişman olursun işlahh dış gebelik değildir
     
  16. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  17. melek06

    melek06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    karından ultrasonla baktı.göremedi.vajinal ultrason olmadı.zaten son adet tarihime göre 41 günlük bugün.internette araştırmalarıma göre karından ultrasında 5000 lerde gözüküyormuş.bu hafda perşembe günü gideceğim doktora.ama söylediklerin aklımı karıştırdı.peki senin dış gebelik olduğunu kaç günlükken ögrendin......
     
  18. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : melek06
  19. ferhatt

    ferhatt bebeğim melek oldu Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.128
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    hayır canım değerler 15000 olduğunda görülür benim değerim 2 olduğunda göründü ama benimkisi ikizdi hem rahimde olmuştu hemde tüpteydi hamile olduğumu öğrendikten 4 gün sonra kahverengi akıntım oldu doktor düşük tehlikne var dedi ama benim kasık ağrım çoktu özellikte bir tanesinde yatırldım tedavi oldum düşük riski ama değerlerde güzel katladı en sonunda kesemde göründü küraj oldum ama aynı ağrılar değerde yükselmeye başladı zaten sonunda iç kanam geçirdim dış gebeliğin en önemli belirtisi kasık ağrııs ve lekelnme bide kesenni görünmmemmesi
     
Benzer Konular: Gebelikte kahverengi
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri gebelikte ,göbekten aşağı uzanan kahverengi çizgi !!!! 10 Mart 2014
Hamilelik Belirtileri gebelikte kahverengi akıntı ne kadar devam eder? 8 Nisan 2010
Hamilelik Belirtileri gebelikte kahverengi akıntısı olan varmı yardım edin lütfen 22 Aralık 2009
Hamilelik Belirtileri Kimyasal gebelikte bhcg degeri dusmemesi???? 28 Nisan 2014
Hamilelik Belirtileri 4-5 haftalık gebelikte bilinmeden saç boyamak açtırmak zarar verir mi 4 Eylül 2012