Gebelikte kahverengi leke

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve kuru tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  1. kuru

    kuru Guest

    ARKADAŞLARIM BUĞÜN ÇOK MUTSUZUM 12 SAATTİR HİÇ BİRŞEY YEMEDİM İÇMEDİM.5 HAFTALIK GEBEYİM.BU SABAH KALKTIĞIMDA İÇ ÇAMAŞIRIMDA KAHVERENGİ LEKE OLUŞMUŞ.HER WC GİDİŞİMDE SELPAKLA SİLDİĞİMDE AZ BİŞEY OLUYOR.BUĞÜN DOKTORA GİTTİM YAT DİNLEN.TABİ KORKTUGUMUZ BİŞEY AMA YAT SEN YİNEDE AGIR İŞ YAPMA DEDİ.2 HAFTA SONRA TEKRAR GİDİCEM BAKALIM BEBEĞİM CANLANICAKMI KALP ATIŞINI DUYABİLECEKMİYİM.BİDE DOKTORA SÖYLEYEMEDİM İLİŞKİ NORMALDE YASAK BANA AMA DÜN AKŞAM HAFİF BİRŞEYLER OLDU YANİ İLİŞKİ OLMADI AMA ÖPME SEVME OLDU DİYİM.ONDANMI LEKE OLUŞMUŞ OLABİLİR.KORKUYORUM.senağlama
     
  2. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  3. beyazgelincikk

    beyazgelincikk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm merak etme bişi olmaz ama bence dr. görün ve progestana başlaman gerekebilir benımde tam 5. haftamda 2 damla lekem vardı ilaca başladım ve hemen bitti ALLAH a şükür bidaha görmedım ...tam ilşki olmadıysa sorun olmaz ama bu aralar çok dikkat devamlı dinlen hiç bir iş yapma .. içini ferah tut cnm 2 haftaya pıtpıtlarını duyarsın inş...
     
  4. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  5. eftelyaaa

    eftelyaaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım merak etme o kadarla birşey olmaz birde bu haftlarda yerleşme kanaması olur seninde muhtemelen öyledir ama doktorun tedbir almak istemiştir.pek kolay değil ama düşünmememye çalış üzülme ve dua et unutma sen pozitif düşünmeyi başardıkça o sana bağlı kalmayı başaracak bol bol yat dinlen asla yüksek yerlere uzanma ve mümkünse hiç iş yapma.Rabbim sana bağışlasın minik meleğini
     
  6. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  7. peda

    peda Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    caım benimde haftasonunda başıma geldi 24 haftalık gebeyim rahimağzında açılma olmuş lekelenme olmuştum bir gece hastanede kaldım şimdi yatıyorum doktor erken doğum tehliken var dedi doğuma kadar yatarak dinlenicem ama çok korkuyorum bebeğe bişey olucak diye.
     
  8. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  9. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimde 7. haftamda aynı şekilde lekenmem olmuştu
    10 gün yatmıştım ve progestan kullanmıştım sonrasında geçti tabi 3 ay ilişki yasagı ve istirahat uygulandı
    sizde doktorunuzu dinleyin her konudaaa
     
  10. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  11. adescik

    adescik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimde 6. 7. haftalarda kahverengilik oldu.. doktor bişey olmaz dedi gönderdi ilaç falanda vermedi.
    sonrasında 15. ve 19. haftamda 2 kez kanama geçirdim ve hastanede yattım... tabi doktorumu değiştirdim benimkisi ihmalden bu kadar ilerledi. sende dikkat et, muhakkak yat dinlen iş yapma,ilişki yasaksa dikkat et, bende 32. haftama kadar progestan kullandım şimdi maşallah bebimde bende çok iyiyiz
     
  12. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  13. m.joYy

    m.joYy мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.698
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benım ennnnnnnnnnnnn basından berı var..haftaya dogurcam hala varrr...hıc takma ben hıc takmıyom...sormadım bile doktoruma ...9ay oldu dusun..kucuk seylerı takma...doktrun zaten hersyı kont edıyodur her gıttgınde...sabrlı oll bısecık olmaz..:kedi:
     
  14. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  15. ktg

    ktg bir bedende iki kalp Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.966
    Beğenildi:
    26
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    48
    ne sanslısınız bnm de kanama oldu ama sonrasında neler geldi basıma nelr ölümden dondüm allah sizide bwbeginizide korusun
     
  16. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  17. irena_

    irena_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    174
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benimde 6.haftamdan beri lekelenmede lafmı şakır şakır kanamalarım oldu.4.ayın sonuna kadar sürdü.Sürekli yattım.Hiçbir yere uzanmadım.Sadece tuvalet ihtiyacımı karşıladım desem yeterince açıklamış olurum heralde.Hiç korkma ve sürekli yat.Bir bardak dahi kaldırma.Abartmıyorum bebek için herşeyi yapacağız.Allah'ın izniyle hiçbirşey olmaz.Bide progestanı sakın kesme ben son kutu progestanı hala içiyorum.Allah sıkıntı çeken herkese yardım etsin.
     
  18. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kuru
  19. leloss

    leloss Nolur Allahımmm :( Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.102
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben oğlumda böyle olmuştum 15 gün hiç kalkmadan yattım düşme tehlikesi oluyo bu beebgin tutunmasında sorun var yani dinlen iş yapma bide biraz sabredin ilişkiye girmeyin bide öyle öpmeyle filan kanama gelmez üzülme dokt. dediğini yap sen düzelirsin