Gebelikte karin catlaklariniz ne zaman basladi??

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve mehay tarafından 25 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  1. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    kizlar karniniz ne zaman ctladi kacinci haftanizdaydiniz catladiginda??ve cok kilo almismiydiniz??
     
  2. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  3. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    30+5 haftalığım
    şuana kadar 7 kilo aldım şükürler olsun hiç çatlağım yok kalçalarımda ergenlikten kalmalar vardı birazdaha belirginleşti birde selülitlerim arttı o kadar
    oğlum sürekli sağ tarafımda oldugu için sağ tarafımı şişiriyo sağ kasık üstümde cilt kuruması daha çok oluyo ve çatlarsa sağ tarafım çatlar oda oğlumun şişirmesi yüzünden rahat dursa oda olmıcak :))

    benden 1 hafta geride olan arkadaşım şuana kadar 15 kilo almış ve boynumdan aşağısı göğüslerim karnım kalçam bacaklarım heryerim çatladı diyo :S
     
  4. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  5. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    kac kilosun peki coklmamissin gercekten bende 25. haftama giricem yarin bendede yok ama bu ara cok hizli kilo aliyorum korku basti beni..bende 7 kilo aldim toplam..karnimin harita gibi olmasini istemem ama tabi en onemlisi oncelikle bebegimin sagligi...
     
  6. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  7. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bende küçük küçük çizgilerim olmaya başladı 19+6 haftalığım ama çok silik bi şekilde :)
     
  8. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  9. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    :1shok: canim cok erken ama yaa kac kilo aldin kac oldun??
     
  10. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  11. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canım 56 kioyla hamile kaldım ilk 3 ay hiç kilo almadım
    4. ay 1 kilo
    5.ay 3 kilo
    6. ay1,5 kil
    7. ay1,5 kilo
    haziranın 22sinde 7. ayımı doldurdum 8. aya girdim
    şuanda 63 kiloyum
     
  12. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  13. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    valla kizlar 7 kilo aldim ama kendimi bazen 15 20 kilo almis gibi hissediyorum karnim cok sis gibi geliyor hele aksamlari yemekten sonra felaket (azda yesem) rahatsiz oluyorum catladi catlayacak bu gerilmeden dolayi diyorum inanin...
     
  14. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  15. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    5. ay baya almissin sonra dikkat ettin sanirim ...ben bu ay hic dikkat etmedim bende 3 kilo aldim..sen nasil besleniyorsun gunluk ne kadar ekmek tuketiyorsun mesela??
     
  16. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  17. denizkxixzxixl

    denizkxixzxixl o bir bücür cadı Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    benim vücudumda çatlamaya çok müsait, belim kalçalarım taaa ortaokulda gelişme döneminde harita gibi olmuştu zaten. şimdi eminim göbeğimde çatlayacak, engel olamayacağım için pek birşey yapmıcam sanırım
     
  18. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mehay
  19. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    bence oyle dusunme sen elinden geleni yap catlarsada ben engel olmaya calistim ama oldu diye avunursun en azindan..belkide catlamaz sevinirsin iyiki korumusum kendimi dersin..