gebelikte mide bulantısı acil yardım arkadaşlar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve SORUYORUM tarafından 6 Mart 2010 başlatılmıştır.

    6 Mart 2010
    Konu Sahibi : SORUYORUM
  1. SORUYORUM

    SORUYORUM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben daha gebe olup olmadığımdan emin diilim kan testi haftaya yaptırıcam ema eğer hamileysem 2 haftalık olmalı.ara ara bulantılarım oluyor.bu normalmi yani bulantıları bu kadar erken hiseden varmı?yoksa bu psikolojikmi sizce bana yardım edermisiniz?boshayallersmile
     
  2. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : SORUYORUM
  3. bahar07

    bahar07 duru'm güzel kızım Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.275
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    vallahı bende her ay hamıleyım supesı ıcınde oluyorum aynı sne gııb ve nasıl mıydem bulanıyor anlatamam dıyorumkesın hamıleyım ama husran oluyor sonuuc tabıı oladabılrıısn ama psıkolojıkta olma olasılıgı fazla yanı beynımız sureklı onu dusundugu ıcın ..ıhsallh hamılesındr canm
     
  4. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : SORUYORUM
  5. SORUYORUM

    SORUYORUM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla bilemiyorum hayırlısı diyelim teşekkür ederim canım