geç döllenme mi yoksa!!! lütfen cevap !!!

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve Figosans tarafından 6 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Figosans
  1. Figosans

    Figosans Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar merheba,
    Öncelikle, tüm isteyenler sağlıkla bebişlerini kucaklarına alırlar insallah...
    benim bir sorum var.. günlerdir burada yazanları okuyup kendimi dinlemekten kafayı yiycem:sm_confused: bebişim olmasını çoookkkk istiyorum ve bebek dnemelerine aslında bu ay başlıycaktık.
    genelde adetlerim düzenlidir. 28-29 gün gibi.. geçen ay 5 ağustosta regl oldum. bu ay normalde 2-3 gibi regl olmalıydım.
    ama işin ilginci, 30 ağustosta korunmadan ilişki yaşadık. nasılsa 2-3 gün sonra regl olucam diye. ondan öncekilerde eşim geri çekmeyle korunmuştu. 31 inde feci bir bel ağrısı yaşadım. adetlerimde hiç yaşamam o kadar ağrı. sonraki günlerde de bu ağrı devam etti. hatta gece uyandım ağrıdan. ama tuhaf bi ağrı. içten içten..
    bugüne kadar. bugün hiç ağrı yok, regl öncesi hiçbir belirti yok. sanki olmusum bitmiş gibi. göğüslerimde acı ve hassasiyet vardı aynı regl öncesi gibi. o da geçti !!! kalanlar sadece şişlik, gaz ve sık idrar..
    idrar testine baktım. negatif:sinifsinif:
    şimdi bunlar ne demek ?!! geç döllenme olmuş olabilir mi? o zaman idrarda ne zaman çıkar?
    ne ilaçiçebiliyorum, ne spora gidebiliyorum !!! offf ne zor böyle beklemek...:sinifsinif:

    lütfen cevap yazın.. çookkk ihtiyacım var söyliyceklerinizea.s.
     
  2. 6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Figosans
  3. angel_78

    angel_78 bigün mutlaka...:) Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.312
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşım benzer durumunu şuan kuzenim yaşıyo.oda 29 temmuzda eşiyle birlikte oluyor.1 ağustostada adet görüyor.sonrasında yine birkez daha birlikte oluyor.geri çekilme yöntemi ile korunuyolardı.şuan hamile.idrarda ikinci çizgi silik çıkıyo.kan testi pozitif.sende kan testi yaptır derin.inşallah hamilesindir...
     
  4. 6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Figosans
  5. Figosans

    Figosans Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Sevgili Angel, öncelikle kuzenini tebrik ederim. sağlıkla kucaklasın bebişini :teytey:

    sanırım ikinci ilişkilerinde hamile kalmış 29 unda değil di mi.. regl olmuş sonrasında çünkü... peki bu ilişki regline ne kadar varken oldu acaba ?

    bir de belirtiler neler oldu biliyo musun ? idrar testinde çıkmıyo benimki.. silik bile değil:1no2: ne zaman yaptı acaba testi.. daha önce yaptı da silik çıktı mı mesela??
    pişman ettim seni cevap yazdığına di mi:kedi: ama insan meraktan ölüyo gerçekten... kusura bakma nolur:1rolleyes:
     
  6. 8 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Figosans
  7. Figosans

    Figosans Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kimse yok mu arkadaşlar :KK43:( hala regl olmadım ben.. dün idrar testi negatif çıktı ama sabah idrarıyla yapmadım.. kan testine de cesaret edemiyorum bi türlü.. böyle bi durum yaşayan oldu mu hiç ??