Geç döllenme

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve buse_1 tarafından 3 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  1. buse_1

    buse_1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar aranızda geç döllenme yaşayanlar varmı, tecrübelerinizi paylaşırmızınız bizimle.
     
    Sevdahobi ve zelis1154 bunu beğendi.
  2. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  3. nrgss

    nrgss hala umudum var.... Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2009
    Mesajlar:
    254
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm valla bnm sata göre şuan 7 haftalık hamiş olmam lazım ama dr.um dün keseyi gördü ve dedi anca 3 haftalık galiba bnmki geç döllenme yada boş kese tam emin eilim bikaç gün sonra belli olcak...
     
    zelis1154 bunu beğendi.
  4. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  5. NPSL

    NPSL ZEHRA ¬ EREN Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2008
    Mesajlar:
    653
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    buse 1 benımde gec dollenme olmustu 1 agustos son adet tarıhım ..31 agustos esımle beraber olduk..gebelıgımı 27 eylulde ogrenebıldım...hatta doktor ımkansız deyıp bana adet sokturucu bıle verdı..ama kullanmadım..cunku hıssetmıstım bı garıplık oldugunu..eylulun 15 ı gıbı goguslerım sıstı damarlar cıktı..daha bı kac belırtım daha vardı..senınde suphelerın varmı ..yada durumun nedır
     
    zelis1154 bunu beğendi.
  6. 4 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  7. kuzey16

    kuzey16 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    108
    canım sen 27 eylülde kan testiylemi öğrendnn...27 eylülden önce kan testi yaptırmışmıydnn yaa bende senin gbi olabilirm belkideee 17 ağstos son regl tarhm daha olmadımm 10 gün geçtgnde kan testm negatftii şuan 17 gün geçti hala regl olmadmmm testte yapmıorum hiçç adet söktrücümü içsem yaaa
     
    mavikara bunu beğendi.
  8. 4 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  9. NPSL

    NPSL ZEHRA ¬ EREN Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2008
    Mesajlar:
    653
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    be 3 eylulden ıtıbaren ara ara test yapmaya basladım cıkmadı en son 8 eylulde kan tahlılı yaptırdım 2 cıktı doktor yok dedı ultrason hersey baktı yok...sonra 10 eylulde sılık cızgı cıktı tahlılım 18 cıktı yıne yok dedı sonra ..adet sokturucu verdı ıcmedım cunku bazı degısık belırtılerım vardı.ıyıkı ıcmemısım..hergun tast yapmaya basladım sılık cıkıyodu 22 eylulde bırden bıre deger bınlerı asmıstı doktor sok gecırdı o kadar emındıkı olmadıgına 27 eyluldede bebegımızı gordum sımdı 17 aylık bı kızımız var senın belırtılerın varmı suphelenıyomusun
     
    ilkbaharcik, Hnf sllms ve nacwes bunu beğendi.
  10. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  11. buse_1

    buse_1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım ya neredeyse 20 günlük bir gecikme yaşıyorum. belirtilerim çok fazla yok aslında, ara ara midemde bulantı oluyo, birde kendimi her ana adet olucakmışım gibi hissediyorum. bunlar adet belirtileriyle aynı olduğu için çok üstünde durmamaya çalışıyorum. hakkımda hayırlısı neyse o olur inşallah, Allah hepimiz için hayırlısını nasip etsin.
     
  12. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  13. mhtp

    mhtp tutun bana annemm Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.587
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106
    canım 20 gün geçmiş artık belli olur bence...bir test yap yada kan tahlili yaptır tekrardan...
     
    mavikara bunu beğendi.
  14. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  15. buse_1

    buse_1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    mhtp cım 10 gün önce kan testi yaptım negatif çıktı. cesaret edemiyorum tekrar test yapmaya. biraz daha bekleyeyim olmazsa diyorum.
     
    derinsular bunu beğendi.
  16. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  17. mhtp

    mhtp tutun bana annemm Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.587
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106
    canımkısa bir süre değil nerdeyse 1 ay dır olmamışsın..tahlil yaptır ki sonrasında bebek varsa da yoksa da dr git...nie olmadın öğren derim ben...bebek yoksa (inşallah vardır)yeniden çalışmalara başlaman için adet olman gerek dr bunu sağlar en azından...
    ben adete 4 gün kala test yaptım kocaman negatif...ama adetten 2 gün sonra pozitifi gördüm....
     
    xiexie bunu beğendi.
  18. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : buse_1
  19. buse_1

    buse_1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bilemıyorum dedimya cesaretim yok, 10 gün öncede kan testinde negatifi görünce pek içimden gelmiyo. sat 16ağustostu düşün, neden adet olamadım hala anlayamadım. gecikmelerim oluyodu ama en fazla 8 gün falan. şaşkınım açıkçası, hayırlısı artık.