gece beslenmesi,emme istegi ve sık uyanma sorunu yardım edin kızlar..

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve serçecik tarafından 10 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  1. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar kızım 14 şubatta 1 yaşını dolduracak ama hala bir uyku düzenimiz yok..o kitaplarda yazan herşeyi uyguladım ama başarılı olduğumuz söylenemez..gerçi hergün aynı saatte uyuyor uyumasına ancak sorunumuz su kı gecelerı aglayarak uyanıyor ve sürekli emmek istiyor her saat başı yada yarım saatte bir...yatmadan önce karnını iyice doyuruyorum,tok tutacak şeyler verıyoru uykusu gelsin diye ballı ılık süt verıyorum yok banamısın demiyor yanı dogdugundan berı uyku problemı yaşıyoruz ama şimdilerde iyice arttı..diş çıkarma dönemlerınıde biliyorum suan 7 tane dişi var o dönemlerde de zor oluyordu ama bunu alışkanlık haline getirid artık..geceleri beslemek istemıyorum hiç bir şekilde ne yapmalıyım nolur akıl verin...bıkmış durumdayım..hem uykusuzluk,hem yorgunluk hem iş hem ev işi..valla ne zormuş anne olmak yahu:))
     
  2. 10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  3. sudeyoncaa

    sudeyoncaa pozitif ol.. Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.249
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    ay valla sen böyle yazınca benim gözüm korktu şimdi.. benim oğlumda 5 aylık bende her saat başı yarım saatde bir gece kalkıyorum bi ara 3-4 saat uyuyodu ama artık yok yine eskiye döndük noldu anlamadım bende bugun eşime diyodumki acaba bu ne zamana kadar sürecek ne zaman geceleri uyumaya başlıcak diye ama seni görünce şaşırdım baksana 1 yaşına gelmiş hala aynı seninki uff demek daha var.. bende bugun ilk defa muhallebi yaptım yedirim dedim belki uyur normalde anne sütü alıyor ama artık başladık meyve püreleri yogurt fişlan bu akşamda ilk defa muhallebi yaptım valla çığlığı bastı veriyom veriyom ağlıyo yemedi beğenmedi sanırım boğulcak gibi oldu en sonunda bıraktık ..
     
  4. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  5. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Aynen bende sizinle aynı şeyleri yaşadım ama üzülerek söylemek isterim ki emzirmeyi kesmeden bu sorunu çözemezsiniz. Benim kızım gece emmek için 76739479878 kere kalkardı. Emer yarım saat sonra yine kalkardı. Dediğin gibi uykusuzluk, iş ev vs vs derken bitik olurdum. O dönemde ne olursa olsun bebeğimi yanıma almadım. Kendi odasında emzirdim yatağına koydum.Size tavsiyem gece uyandığında konuşmayın. Işıkları açmayın. Odasından çıkarmayın. Eğer çok ağlıyorsa sakinleşmesi için kısa süreli kucağınıza alın başka bir odaya geçin ve yine odasına dönün.

    Birde karnını iyice doyuruyorum, ballı süt veriyorum yazmışsınız ya bunu yapmayın. Aşırı yediriyorsanız bebek rahatsız olur. Akşamları daha hafif yedirin. Çünkü o açlıktan uyanmıyor emin olun. Sütünü akşam yatmadan değil gün içinde verin. Süt aşırı gaz yapar ve uyanmasına sebep olur. Gazlanan bebek emmek ister çünkü sadece anne göğsünde acısını unutur. Emer bu sefer daha da gazlanır. Kısır döngü yani.

    Biz 16 aylıkken emzirmeyi kestik. Doktorum 1 yaşında emzirmeyi kes sütünü sağarak ver. Gece uykusu düzelecek dedi ama kıyamadım. Artık 16 ayda dayanamadım daha fazla kestim. Ondan sonra 1 ay falan geçti alıştı ve gece deliksiz uyuduk. Hatta ilk deliksiz uyuduğumuzun sabahı gözümü açtığım anda aklım yerinden çıkıyordu bebeğime bişiy oldu sandım hemen odasına koştum baktım mışıl mışıl uykuda hanım. Geçecek üzülmeyin. Aynı saatte uyutmaya devam edin. Kendi yatağında uyumasını mutlaka sağlayın.

    Kolaylıklar ve sabırlar dilerim.
     
  6. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  7. gokay072664

    gokay072664 Annesinin Bitanesi DEFNE Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar cok yakın bi arkadasımda aynı sorunu yasıyor. oğlu 6 aylık ve uyku düzeni yok.. iremin dediği doğru. emzirmeden dolayı demiş ona da doktoru. bebek seni emzik olarak kullanıyor demiş. özellikle geceleri sürekli uyanıp emmek istiyor oğlu.
     
  8. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  9. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    ..............
     
  10. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  11. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım yanlız değilsin bende de aynı sorun var. Dün gece emzriyorum, yatağına koyuyorum uyuyor, arkamı dönüp uykuya dalınca başlıyor inceden ağlamaya.. Salla susmaz, emzik ver küfretmişincesine ağlar, mecbur yine mememi dayıyorum orda susuyo, az bi emiyo yine uyukluyor, haydi bi daha yatır... ınan çok zorlanıyorum. Aynen, 40 nı bekle dediler, olmadı, 3 ay dediler olmadı, 6. ayı bitiyor sanırım huy edindi.. Karnı tok, gazı yok, ama saat başı mızmızlanıor uykusunda... Yazdıklarını okuyunca tırstım. Sanki bana da bitecek gibi gelmiyor... Gece uyandığında emse gam yemicem. 2 çekiyor sonra yalancı meme gibi hafif emiyor yada ağzında tutuyor. Yalancı emziği ise uykuda olsa bile farkediyor ve çığlığı basıyor. Yukarıda bi arkadaş yazmış çok mantıklı geldi sanırım emmekten kesilmediği sürece bize rahat uyku yok....
     
  12. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  13. gorkem06

    gorkem06 dumadumadum Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    pes et ve kabullen:dance:...ben öyle yapıyorum.uykusuzluktan nasıl yakınıyordum önceden...şimdi hayat tarzım oldu zemuszemus
     
    botanikci_85 bunu beğendi.
  14. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  15. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148

    canım bi ara bende kabullendim ama çalışıyorken inan cok zor oluyor..işe uykulu uykulu gidiyorum...ama dediğin gibi hep bu bücürler galip geliyor sonunda..
     
  16. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  17. gorkem06

    gorkem06 dumadumadum Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım, şaka bir yana, 2yaş civarı düzeliyor deniyor...çalışırken daha zordur eminim...ben gelecek sezon başlayacagım tekrar işe...davulun sesi uzaktan hoş da bir de yakından duyacagız o zaman:teytey:. Allah yardımcın olsun arkadasımfisfisfis
     
  18. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : serçecik
  19. palmina

    palmina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar aynı sorun bende var.kızım 11 aylık ve gecelerı kac kere uyanıyor saymıyorum bıle.sabahları uykulu uykulu ıse gıdıyorum bende.ne zaman duzelecek acaba cok merakedıyorum.karnı tok , altı temız ama yıne uyanıyor yıne uyanıyor..delıksız uyumayı ne kaxdar ozledım.