Gece lambası

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve mart09 tarafından 16 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  1. mart09

    mart09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenildi:
    228
    Ödül Puanları:
    113
    Merhabalar;
    Bebekleriniz gece uyurken ışık açıyormusunuz? Biz odanın içinde az güçlü bir gece lambası kullanıyoruz, ama bu arada duydum ki melatonin hormonu ışıkta salgılanmıyormuş. Bu hormonda büyümeyi saglayan hormonmuş. Kafam karıstı bu durumda. Odayı tam karanlıkmı yapmamız lazım? Tam karanlık olursa bebişimi nasıl görücem ve birde gece o kadar karanlıkta emzirmeye kalktığımda ışık açacak olursam kızımın uykusu kaçacak. Siz ne yapıyorsunuz??? Odalarda ışık var mı yok mu?
     
  2. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  3. ZuZuu

    ZuZuu kelebeğimm koynumda Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.335
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    153
    karanlıkta yatırıyorum cnm ben..ama odasının güneşliğini kapatmıyorum çok az bi dışardan ışık sızıyo..bide insanın gözü karanlığa alışıyo bisüre sonra ya..uyandığımda btün ew karanlık olduu için görüyorum.ama ille açmam gerekirse antrenin ışığını açıyorum ki o da gece lambasının accık fazlacası ışık weriyo..
     
  4. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  5. ZuZuu

    ZuZuu kelebeğimm koynumda Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.335
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    153
    tabi bukadar karanlığa emzirirken uyumamak için zor duruyorum o da ayrı mesele:))
     
  6. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  7. esoess

    esoess kocasına ve kızına aşık.. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben açmıyorum lambayı sadece gece gerekli durumlarda açıyorum ama kadir tuğcunu soyle bi yazısını okumuştum sanada kopyalayım için rahatlar belki

    merhaba dr bey,
    kızım 4. ayından beri kendi odasına yatıyor, çok karanlık olmasın diye odasında gece lambası yakıyoruz, ama bunun zararlı olduğunu okudum. Doğruluk payı var mı sizce?


    Doğruluk payı hiç yok.... ısveç, Norveç gibi, kutup ülkelerinde biliyorsunuz, kışın geceler çok uzun, yazın gündüzler. 3-4 ay hiç karanlık olmuyor. Gece karanlıkta uyumak şart olsa idi, bu memleketler de bazı bozukluklar ortaya çıkardı.
     
  8. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  9. stellamaris

    stellamaris ARMAĞAN'ın annesi... Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    uyuyrken gece hiç lamba yakmıyorum. uyandığı zamanda çok loş yanan bir gece lambası var onu yakıyorum.
     
  10. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  11. SEYMA

    SEYMA Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.408
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bençok loş bır lamba yakıyorum arada...bişey olcağını zattenmıyorum lakin bana saçma geliyor..herşeyde bişey aramak iyi değil..
     
  12. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  13. solstice

    solstice Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bizde doğduğundan beri holümüzün ışığını açık bırakıyoruz geceleri kapıyıda hafif aralık azcık aydınlatıyo yanii
     
  14. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  15. mart09

    mart09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenildi:
    228
    Ödül Puanları:
    113
    Offffffff bu gece kapatmaya çalışacagım ışığı bebeğim heralde henüz farkı anlayamaz ama bakalım ben karanlıkta kolayca halledebilecekmiyim.
     
  16. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  17. YAXGXMURCN

    YAXGXMURCN ALLAHIM KUZUM SANA EMANET Pro Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.855
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    Bende anahtarı kısmalı aldım 5 ay kısık yattık loş ışıkta fakat 1 aya yakındır kapatıyorum mama verirken hafif açıyorum bittikten sonra tekrar kapatıyorum.
     
  18. 16 Nisan 2010
    Konu Sahibi : mart09
  19. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende oda kapalı oluyo koridorun ısıgı acık oluyo ama yıne yattıgımız odanın kpaısını kapatıyorum hafif sızıyo ışık :)