gece tuvalete kalktığımda kasıklarım çooook acıyoooor!!!!

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve BenAyKizim tarafından 5 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  1. BenAyKizim

    BenAyKizim anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.442
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    arkadaşlar,malum artık son zamanlarımızı yaşıyoruz hamişlikte(34+3).ama bu son günler zor günler olmaya başladı yahu.geceleri tuvalete gitmek işkence oldu valla bana.yattıktan sonraki ilk tuvalete kalktığımda kasıklarım,bacaklarım(özellikle baldırlarımın iç kısmı)karnım çok fena acıyor.ama öyle böyle değil yani.hele bu sabah ağlayacaktım nerdeyse .ama ondan sonraki kalkışlarımda o kadar olmuyor.sabah kalktığımdaysa gayet iyi hissediyorum.anlamadım bu işi valla.bi de dün eşimle bi pazar yürüyüşü yapalım dedik.kasıklarıma acayip bi acı saplandı.yürüyemedim valla.benim doğumum yaklaştı mı acaba?Allah korusun daha çok erken. benim gibi olan arkadaşlar var mı?varsa içim rahatlayacak biraz.Allah zamanında ve kolay doğumlar nasip etsin hepimize
     
  2. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  3. scapula

    scapula 2 yavrulu anne Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende de bir süredir öyle beni sancilar ve kasilmalar gece buluyor,wcye giderken baya zorlaniyorum..sabahta bir müddet oluyor gün icinde geciyor..ben farekettim son zamanlarda magnezyum almayi baya aksatmisim bugün yeniden almaya basladim..sen aliyormusun canim??
     
  4. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  5. yagmur_su

    yagmur_su Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım aynısı bendede oluyor bende erken doğum riskim var 32+2 haftalık oldum karın sancısıyla gittim doktora megerse doğum sancısıymış serum baglandı sancıyı gecirdiler ama tuvaletim geldiğinde özellikle geceleri agrım oluyor doktor yatak istirahatı verdi hiç bişi yapmadan yatıcam benim erken doğumuma sebeb acan besin zhirlenmesi kzılar sakın dışardan bişi yemeyin ayda yılda bir yedim mi
    krop kaptım çok dikkatli olun valla
     
  6. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  7. ebru_1907

    ebru_1907 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.431
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    erken dogumdan degılde benımde bazen tuvalete kalkınca sol atrafım acıyor sola yatmaktan karnımda acıma oluyor kalkınca kasıkalrda değil ama ben 31+1 im sen 34 teymıssın bebek asagı indiğinden senın kalkınca kasıkta agrı normal bence süreklı devam eden sancı şeklınde olsa ozamn erken dogum tehlıkesı olabılır dıye bılıyorum
     
  8. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  9. cemredeniz

    cemredeniz Hiçbişeyim.. Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    10.152
    Beğenildi:
    232
    Ödül Puanları:
    203
    bende de gece tuvalete kalkarken sorun oluyor ama bahsettıgın kadar deıl agır oluyorum ve ıdrar torbamda baskı hıssedıyorum o kadar yavas yavas hareket edıyorum sabahları daha rahat kalkıyorum bende ..
     
  10. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  11. EU1

    EU1 Guest

    kızlar normal sancı değildir bu günlerde yalancı sancı denilen bir ağrı giriyormuş kasıklarımıza yada karnımıza.ağrılar geçmezse ve 10 dk 3-4 sefer kramp şeklinde olursa bu normal sancı ama dinlenipte geçen agrısa bu yalancı sancı.bende 33+4 günlük hamileyim daha hiç bişey olmadı sadece hemen yoruluyorum oda normal...
     
  12. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  13. scapula

    scapula 2 yavrulu anne Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    son zamanlarda böyle sancilar olacagini hepimiz duyduk ama insan yasamayinca hangisi yalanci hangisi gercek anlamasi zor oluyor..ama bu kasiklardaki inme agrisiymis..bebislerimiz dogum kanalina iyice prenzente olmaya basladi..gece gece kasiklarim sanki adet olacakmisim gibi agriyinca bana garip geliyor,aylar oldu adet olmayali...
     
  14. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  15. BEBISIM

    BEBISIM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim oglan donmedigi icin daha dogum icin yerlesemiyor
    o yuzden pek sancim olmuyor o zaman
    sadece geceleri belim agriyor bazende kasilma gibi agri oluyor
     
  16. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  17. EU1

    EU1 Guest

    bugün bana da dr umun yanındayken bri agrı saplandı kızlar korktum söyleidm sancı gibi bir agrı var dedim ve bundna sonraları olackgını bebegin kendine yol açtıgını kendisinin hamileliğindede oldugunu söyledi ve güldük bunlar artık normal kızlar diğerleri ile arada farklar var korkmayın yani dinleinin ve magnezyumu ihmal etmeyin
     
  18. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BenAyKizim
  19. BenAyKizim

    BenAyKizim anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.442
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    canım ben de magnezyum almayı aksatmıştım o ara.çünkü inanılmaz derecede bağırsaklarımı yumuşatmıştı.tuvalete gitmekten helak oluyordum.bırakınca da kabız oldum mu?bu sefer daha kötü oldum.tekrar başladım.günde bir doz magnesium diasporal alıyorum.napalım öyle böyle bu süreci geçirecez....