gece uyanınca tekrar uykuya dalma

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve daisy83 tarafından 11 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  1. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Selam kızlar,
    Benim 4 aylık oğlum doğduğundan beri gece kaç kere uyanırsa uyansın emdikten sonra hemen uykuya dalıyordu. Hatta uyandırmak mümkün olmuyordu. Ama son 1 haftadır bu durum değişti. Gece sık uyanmıyor genelde 2 kez ama bir uyandımı 1-1,5 saat uyutamıyorum. Dişleri çok kaşınıyor sanırım ondan. Eli sürekli ağzında. Merak ettiğim ilk dişler çıktıktan sonra bu durum değişir mi? Yoksa bütün dişler tamamlanana kadar rahat yok mu? 2 ay sonra işe başlayacağım napıcam bilmiyorum. Emziğini veriyorum önce uyuyacak gibi oluyor ben de yatıyorum tam gözümü kapatıyorum sesi geliyor ağlamıyor da bana dik dik bakıyor sadece:)
     
  2. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  3. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    canım benim kızımın da dişeri kaşınıyor ama sanırım ondan değil uykuya dalamaması..emerek mi uyuyor?son 2 aydır emerek gündüzleri uyumuyordu.şimdi artık geceleri de emerek uyumuyor.gece de sallıyorum..
     
  4. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  5. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    emerek uymasa da emzikle uyurdu. Gazını bile çıkaramazdım uyumasından kafası düşerdi omzuma. Anlamadım gitti.
     
  6. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  7. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    huyda değiştiriyo bazen çocuklar oğlumun önceden emdikten sonra yatırırdım omzuma gazını çıkartırdım yatırırdım sonra başladı sinir olmaya uyanıyodu çığlık çığlık mecbur emzirip direk yatırmaya başladım dişlerimiz habire çıkıyo saat başı kalkmalarımız ondan mı neden hala anlayabilmiş değilim ama emip uyanmıyo emmek istemeyip gezdirmemi istiyo bazen ne istediğini de bilmiyo anlayana kadar deli oluyorum ama çok şükür uyanmıyo
     
  8. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  9. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    evet kesinlikle huy değiştiriyorlar..benimkide eskiden uykusu gelince kafası düşerdi..simdi benim sallamamı istiyor..
     
  10. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  11. eliff1980

    eliff1980 Kuzular birdi iki oldu Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım tamamen benim oğlumda da aynı durum var benimki de dört aylık ben de dişten şüphelendim çünkü salyası çok akıyor ama dişetlerinde bir olağanüstülük yok. ben bu pazartesi okula başladım. halim perişan. bir de ben kendim o uyuyunca hemen dalamıyorum.
     
  12. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  13. esra_er

    esra_er Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Benim oğlum da geceleri çok sık uyanıyor odasını ayırmak için erken diye düşünüyorum daha 6 aylık. Ama uyku uyuyamayınca da benm dengem şaşıyor.Emmeden uyumuyor her seferinde.
     
  14. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  15. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Canım çok güldüm bana dik dik bakıyor demene :)
    Aynısı benim oğlumdada oldu, 5,5 aylıkken gaz sancısı ve diş sorunumuz oldu durup dururken ağlamaya başlıyordu ve biz battaniyede sallamaya alıştırdık birdaha yatmaz oldu şimdi salıncak kurudk ve onda uyutuyoruz ama gece emmeye kaltığında kendi dalıyor artık.
     
  16. 13 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  17. gorkem06

    gorkem06 dumadumadum Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    4. aydan sonra basladı bizde de aynı durum. 7,5 aylık olduk.uyku sorunu devam. diş çıkarma hazırlıgı ile baslıyor, ve 1,5-2 yaşına kadar sürebilecegi söyleniyor canım. >Yeterki saglıklı olsunlar...mühim degil
     
  18. 19 Şubat 2010
    Konu Sahibi : daisy83
  19. gulcan_

    gulcan_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya arkadaşlar benim oğlum 4.5 aylık gece uykusu düzensiz sizler nasıl düzene soktunuz ? uyanıyo emmek istiyor sonra 2 saat uyumuyo o uyumadıkça benim dengem bozuluyo sizler nasıl başardınızz yardımmmmmm :)