Geek Quest Volume 3 ve Çözümü

Konusu 'Oda Oyunları' forumundadır ve canavar tarafından 4 Haziran 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : canavar
  1. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    353
    http://www.moregames24.com/2008/05/geek-quest-volume-3.html








    Çözümü:1-canawarları hapsetmek için canwarların ekranına geldiğinde sağ tarafında bi şey war ona tıklıcan oda kafeslerin hangi noktalara indireceğini gösterio doğru noktalara getirince hapsoluyolar.
    2-bilg. odasına girmeden sağa dönüyosun solunda bi panel war ordaki kol gibi şeyi aşağa indiriosun sonra sola gidiyosun jeneratör gibi bişey çıkıo onu çalıştırıosun kolu sol tarafta olmalı.
    3-bilg. odasına gidiosun sağ paneldeki kolu aşağı indiriosun koltuk gibi şeye tıklayınca yangın çıkıo.yangını söndürmek için werilen 11 şıkkın 8-9 'u 10-11 'i yer deiştirince yangın sönüyo sonra bilgç. içindesin.
    4-dorm network yazısından 3 cü şıkkı download ediyosun log out yapınca sana notaları werio onuda pianoda çalıosun ki ben daha yapamadım.
    5-bu anlatıcağım zor mantığı yok ilkönce swf dosyasını yüklüosun sonra bilg.arşive giriosun ilk kapılarda soldakini seç sonra sını bilmiom bişeyler çıkıo bişeyler yapıosun ninja çıkıo onuda yeniosun çıkan şeyleri mavi olunca tıklaman gerekio sol alt köşede çıkacak olan şeyde senin hakların
    parçayı piyaonuyla çalıp adamları uyutuyosunuz. bilgisayarın yanındaki elektrik kısmını tekrar eski hale getirip, ilk elektrik kutusuna gidiyosunuz. İlk elektrik kutusuna haritanızdaki şekli giriyosunuz. harita için entera basın. sonra gerideki camlı panele kodu giriyosunuz. kod 5134. sonra camlı kısımdan daha fazla yük taşıyabilmenizi sağayan parçayı alıyosunuz. Sonra köprülü yere geçiyosunuz. 1 no'lu kutuya ve II nolu kutuya ikişer kutu koyun, sonra 3'e ve dörte de aynı şeyleri yaparak kontrol panelini on'a getirin. Sonra lullaby ile uyuttuğunuz adamların arkasındaki panele tıklayın. file roomdaki şiir burda kullanılıyo. ilk işaret baltalı kuru kafa(öyle hatırlıyom)sonraki desen, sonra çatal şeklindeki işaret, sonra insan ve en son da halka ve üçgen birleşimi olan şeye tıklayosunuz,unlocka basınca altta panel çıkıyo on yapın.sonra 1.elektrik kutusuna tekrar dönün ve elektrik paneline haritadaki ikinci şekli girin.sonra 2.kutuya girip oraya da haritadaki şekli girin. sonra 3 tane adamın olduğu yere gidin, üstteki parçaları adamların üzerine getirip önce kırmızı sonra maviye basın adamlar etkisiz hale gelince arkalarındaki odaan girin.
    sağ tarafta da bir panel var on' a getirin. sonra yine o lanet ninja çıkıyo. yerdeki ördekleri alıp, ninjaya isabet ettirmeye çalışın ninja ateş ettiğinde de kalkanı aktif hale getirin ( space ) ile.
    12-13 kere vurunca kapıdan geçin ve laboratuvara geliyosunuz. masanın üzerinde adamları etkisiz hale getirmek için kimyasalaları karıştırmanız gerekiyor. masanın üzerindeki kağıt parçasına bakın. sonra şişlere bakın. ilk şişe kağıt parçasının ait olduğu şişe, ikinci noxious ile başlayan üçüncü koridordaki mavi kitabın üstündeki yani baklava biçimdeki etiketi olan, sonuncu da f.w. 73 olan şişe. adamlar kaçtıktan sonraçıkan kapıya sırasıyla, yukarı, daire,sağ,yukarı,açı,sol,yukarı,kare,sol,yukarı,açı. sonra maymun anahtarı on'a geitiryor.başlangıç yeirne gidip kapıyı açn. susan konuşacak onu dinleyin ve dediklerini yapın, kırmızı tuşa basın. sonra çıkan adamları dinlemeyin dediklerini yapmayın. susanı dinleyin açılan tünelden yine susanın talimatlarıyla çıkın. soonnn
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.