Gelin Ayakkabisinin altına isim yazma adeti

Konusu 'Düğün' forumundadır ve S&S tarafından 2 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  1. S&S

    S&S Du nervst-geh sterben! :D Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.454
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Selaaaaaaaaam.. konu acildiysa pardon diyeyim simdiden..

    Hanimlar siz gelinligin altina giyecek oldugunuz ayakkabinin altina arkadaslariniza imza attiracakmisiniz?? düsünüyormusun öyle birseyi? Yoksa sacma mi diyenlerdensiniz? Belkide sanane diceniz ama yazin iste biseyler tatlicadiarzu

    Not: Ben imza attircam bekar arkadaslarima :1ninca:
     
  2. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  3. boncuhh

    boncuhh anne oluyorumm:) Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben ımza degılde evlenmemıs kızların ısımlerını yazıcam :))) adettendırr
     
  4. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  5. S&S

    S&S Du nervst-geh sterben! :D Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.454
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    burdada kizlar kendileri isimlerini yazar yada direk imzalarini atar.. ama olsun hos bir ani,dügünden sonra hemen bakcam kimin adi silinmis kimin kalmis sırnaşık şey
     
  6. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  7. boncuhh

    boncuhh anne oluyorumm:) Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    772
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    burdada öledır ben mutlaka yazıcam bı cok kısı var :KK43: allah herkese hayırlı kaderler yazsın
     
  8. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  9. S&S

    S&S Du nervst-geh sterben! :D Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.454
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
     
  10. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  11. EU2

    EU2 Guest

    Bende evlenmemiş arkadaşlarıma yazdırıcam adlarını. Bakalım kimlerin silinicek kimlerin kalıcak... ama benim iki ayakkabım olucak biri topuklu biri babet. Btn gün topuklularla zor olur die öle düşündüm herhalde en çok babeti giyerim. Topuklunun altına yazdıracağım ve çok az giyeceğim için kimseninki silinmez.
     
  12. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  13. Gullusen

    Gullusen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    9.632
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    burdada vardır öle adet..
    ben yazıcam bekar arkadaşlarımın adını :)
    batıl bi innaç ama yapmadım demem en azından :roflol:
     
  14. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  15. * KapRiS *

    * KapRiS * Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bende yazıcammmm..

    Başada _Tubilik_ imi :)
     
  16. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  17. Arsima

    Arsima mamutun tavuğu Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.631
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    :dilcikar:
    ne var yani 2009da evleneceksem :icecream:
     
  18. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : S&S
  19. * KapRiS *

    * KapRiS * Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bian önce Hayrlısıyla Olsun diee len :mymeka: