Gelinlik bakan arkadaşlar Nuans Moda ya bakmadan gelinlik almaya karar vermeyin?

Konusu 'Gelinlik Modelleri' forumundadır ve deniztopcu tarafından 31 Mart 2009 başlatılmıştır.

    31 Mart 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  1. deniztopcu

    deniztopcu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben gelinlik almaya çıktığım gun 2 saat 2,5 ssat gibi bir surede karar verdim. Nuans moda evinde giydiğim 3 gelinlikten ikincisine vuruldum çünkü. Gelinliğime bakmak isterseniz albümüm var.
     
  2. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  3. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    nüansın gelinlikleri güzel evet
    ama web siteleri adamı sinir hastası edicek kadar iğrenç kötü başarısız
    gelinlik sececeğim varsa da iştah miştah bırakmıyo
    çok dandik :nazar:
     
  4. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  5. deniz0509

    deniz0509 Birgün geliceksin bebeğim Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Canım başkaları örnek alıp dikmesin diye internete hep bir önceki seneyi koyuyorlar.
    ama inan her yeni sene bir öncekinden daha guzel
     
  6. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  7. mlhll2009

    mlhll2009 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    386
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet arkadaşımda nüansa diktirdi ve süper ötesi bi gelinlik oldu.farklı oldu yani.yarın bende gidicem nüansa bide oraya bakayım peki senin gelinliğini görebilirmiyiz ?
     
  8. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  9. deniztopcu

    deniztopcu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet canım benim albumume bakabilirsiniz
    kullanıcı profilimden
     
  10. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  11. sarxix papatya

    sarxix papatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    albumune baktım cok sekersınız.esının gamzesı aynı benım askımın gamzesı aynı yerde.ben o gamzenın ıcınde kayboluyorum.orası benım gızlı bahcem mabedim.Allah mutlulugunuzu bozmasın.
     
  12. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  13. deniz0509

    deniz0509 Birgün geliceksin bebeğim Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Canım gamze için neler yazmışsın. Çok güzel çok . Yazdıklarına aynen katılıyorum. Allah mutluluğunuzu bozmasın.
     
    Son düzenleme: 3 Nisan 2009
  14. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  15. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    baktım cnm resimlerinize gerçekten çok güzel gelin olmussun mutluluğun daim olsun
     
  16. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  17. zahter

    zahter tazedagkekigi.blogspot Pro Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    nüanstan gelinliğini alan arkadaşlar fiyatlar ortalama nasıl ?
     
  18. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deniztopcu
  19. divine_time

    divine_time Evli Ve Mutlu :) Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    web sitesi tek kelimeyle iğrençççç