gelişme geriliğimi başlıyor acaba

Konusu 'İkiz gebelik ve çoğul gebelikler' forumundadır ve DEBA tarafından 31 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : DEBA
  1. DEBA

    DEBA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar cumartesi 31+2 de dr gittim bebeklerimin biri 1490 diğeri 147o olmuş ama dr um 10 günlük bir ilerleme olmuş dedi biz 14 gün öce gitmiştik
    2 hafta sonra siz görücem doppler yapabilirim cıkacak sonuca göre bebekleri alabilirim dedi.ne olabilir dedik şekerden yada damarlarda ka n akışında sorun olmuş olabilir dedi.işallah sorun olmaz bebeklerimde hep soru işareti var tabi benimde canım sıkıldı

    dr bu gün aradım acil bebekleri almanız söz konusu olurmu diye o soru işareti dedi yani 2 hafta sonra giderken hazırlıklı gideceğim.ben gittiğimde 33 artılarda olucaklar
    hiç böyle bir sorun yaşayan varmı arkadaşlar aranızda
     
  2. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : DEBA
  3. dorukk

    dorukk S ♥ A ♥ B ♥ İ Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım haftana göre kiloları iyi gibi geldi bana ya... bu drlar da çokmu abartıyo ne. ben geçen hafta 10 günde 200 aldıklarını bu hafta 80 gr aldıklarını göördüm dr normal merak etme dedi..anlayamıyorum bu dr ları ben yahu....
     
  4. 2 Haziran 2010
    Konu Sahibi : DEBA
  5. DEBA

    DEBA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    86
    bende anlamadım ama sadece şunu fark ettim 2 haftya önceki dğerlerini kıyasları yani baş karın ayak flan onları ölçüyorlar ya herhalde onlarda mı bir şey gördü acaba
     
  6. 2 Haziran 2010
    Konu Sahibi : DEBA
  7. lacivert0

    lacivert0 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    deba inş. sorun yoktur. elinizde ultrason çıktısı varsa orda baş - karın çevresi uyluk kemiği uzunluğu ölçüleri vardır. o ölçüleri internette verilen ortalama ile kıyaslayın. 3 aşağı 5 yukarı fikriniz olur.

    dr. neva nın sitesinde hafta hafta ölçümler var. mesaj sayısından dolayı link veremiyorum.
     
  8. 2 Haziran 2010
    Konu Sahibi : DEBA
  9. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    debacim kilosuyla alakali degil gerilik durumu,zaten kilo cok ama cok degisken oluyor ultrasonda.Doktorlar karin, bas ve ayaginda bir kemigi olcerek gelisimi takib ediyor,kiloyu hic takma.